Ами бавно загрявам, какво да се први.Мнението ми е, че и голямия акумулатор и малкия ще се заредяд до максималния си капацитет за едно и също време ако са разредени с еднакво количество електричество. Зарядния ток трябва да е еднакъв и за двата. Въпреки това аз не бих ползвал акум. с по-голям капацитет освен ако автомобила ми пали много трудно и искам да имам повече Аh в запас. Разбира се ако изсмукам двойно по-голямия акум. ще е необходимо двойно повече време за зареждане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор - коя марка акумулатори пасват на Фиат Браво 1.4?
Collapse
X
-
Брей, един човек да има с правилни разсъждения. Накъсвате се тука с разни вани, тенджери и тасове. Системата Динамо-Реле-Акумулатор обаче все остава в страни. Оги, за да те оборя - релето в нашият случай играе регулиращият "орган"Колкото по-голям е акумулатора - толкова по-трудно се дозарежда в оригиналната система. Релето няма как да го смениш поради ред причини и за това трябва да смениш динамото. Динамото пък няма как да се смени поради разлики в геометриите на различните "модели"... Т.е. няма как да сложиш динамо примерно от 1.9JTD на 1.4... Другия любовен момент е, че презапасяването с повече ток е временно - особено ако колата се движи на къси градски маршрути, а и при бензиновите двигатели - акумулатора подпомага малко или много работата на динамото - т.е. не е само на заряд, а и на разряд... Според мен - 5-6Ah не са проблем, айде тури ги 10. Ама да слагаш 20 или 30 горница, само щото трябва да се презапасиш... То не е като да налееш половин или цял резервоар ...П.П. Чисто и само мое мнение
Склонен съм да го променя ако някой ме обори АРГУМЕНТИРАНО - с цифри.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Брей, един човек да има с правилни разсъждения. Накъсвате се тука с разни вани, тенджери и тасове. Системата Динамо-Реле-Акумулатор обаче все остава в страни. Оги, за да те оборя - релето в нашият случай играе регулиращият "орган"Колкото по-голям е акумулатора - толкова по-трудно се дозарежда в оригиналната система. Релето няма как да го смениш поради ред причини и за това трябва да смениш динамото. Динамото пък няма как да се смени поради разлики в геометриите на различните "модели"... Т.е. няма как да сложиш динамо примерно от 1.9JTD на 1.4... Другия любовен момент е, че презапасяването с повече ток е временно - особено ако колата се движи на къси градски маршрути, а и при бензиновите двигатели - акумулатора подпомага малко или много работата на динамото - т.е. не е само на заряд, а и на разряд... Според мен - 5-6Ah не са проблем, айде тури ги 10. Ама да слагаш 20 или 30 горница, само щото трябва да се презапасиш... То не е като да налееш половин или цял резервоар ...П.П. Чисто и само мое мнение
Склонен съм да го променя ако някой ме обори АРГУМЕНТИРАНО - с цифри.
Това с акумулатора го имат все едно да си направят зимнина, буркани. Добре го обяснихме по всякакъв начин но Българина си знае неговото , нека да е повече да има
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Според мен и по-големия и по-малкия акумулатор си имат предимства. И ако системата за зареждане е наред, стартера е наред., запалването става за няколо секунди и после караш достатъчно че да си заредиш разредения ток и не прекаляваш с ел. консуматорите, ще стигне и 30Ач (пишеше го в някой Хайнес, май за уно) . Но пък ако времето е много студено (тъй като е хим. елемент капацитета му при -15 градуса пада на половина някъде), старта е затруднен поради някаква причина, или акумулатора е вече поостарял, то по-големия акумулатор е за предпочитане. Е ще го пълниш повече време, но поне ще си свършиш работата и няма да останеш на пътя накъде. Каквото си взел , ще трябва да го връщаш. Сещам се че имах един колега, дето колата му работеше само на газ и освен това палеше страшно трудно. Та той ремонтира проблема с нов акумулатор за дизелова кола , да си върти човека :DFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ми ние със колегата zaio явно ползваме от старите, аналогови чешмиСега нещо друго да ви питам? Навсякъде говорите за динамо, а пък мама ми е казвала че между динамо и алтернатор има голяма разлика, и нашите коли са оборудвани с алтернатори, а не с динамота (или динама
). Вярно ли е? M/у другото в раздел консумативи има много полезен линк, с каталог на акумулатори. Аз по тоя каталог съм си сложил 62 ач акумулатор, а според ЕПЕР трябва да е 60 ач. Значи съм в играта
Потят ми се стъклата, какво да правя?
Коментар
-
ogi28b написа:Ми ние със колегата zaio явно ползваме от старите, аналогови чешмиСега нещо друго да ви питам? Навсякъде говорите за динамо, а пък мама ми е казвала че между динамо и алтернатор има голяма разлика, и нашите коли са оборудвани с алтернатори, а не с динамота (или динама
). Вярно ли е? M/у другото в раздел консумативи има много полезен линк, с каталог на акумулатори. Аз по тоя каталог съм си сложил 62 ач акумулатор, а според ЕПЕР трябва да е 60 ач. Значи съм в играта
Потят ми се стъклата, какво да правя?
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
zaio написа:Може ли и аз да се включа в разсъжденията с ваните и тенджерите с една гатанка.Имаме две вани, едната малка а другата голяма, които се пълнят от отделни чешми но с еднакъв дебит и са вече пълни. Въпроса ми е коя вана ще се напълни по-бързо, ако едновременно изгребем по една тенджера с вода от тях.
Коментар
-
от wikitohttp://micurl.com/w2lvks[color=red]Капацитет на акумулатор или батерия Капацитет на акумулатор (акумулаторна батерия) е произведението на тока, който може да даде акумулаторът, докато се разреди, умножен по времето, за което става това. Токът се мери в ампери [A], времето - в часове, капацитетът се получава в амперчасове (Ah). Когато става въпрос за някакъв акумулатор, един от първите въпроси е: ,,Колко амперчаса е?Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Браво на колегата mr. Nikoi че се е постарал и изхвърли нечии вани тенджари и електронни чешми. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
А аз пак да вметна, правилната дума е АКУМУЛАТОР!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар