Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо перката се включва по късно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо перката се включва по късно.

    Колеги здравейте. Вчера след малко ремонт по автомобила, смених и антифриза. Обезвъздуших системата, както трябва, но забелязах, че перката ми се включи по късно от нормалното, т. е. по средата между средата (90 градуса) и сектора Н. От къде може да е тази промяна. Днес като проверих, нивото на течноста беше бая намаляла и долях пак антифриз.

    #2
    Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш хубаво и няма да имаш грижи после!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Не си споменал каква е колата ти.Проблема може да е от това че не включва първата степен на перката.Възможно е да си откачил буксата при ремонта.Но все пак кажи каква е колата че това сега е само предположение.

      Коментар


        #4
        Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          dimmX написа:
          Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш хубаво и няма да имаш грижи после!
          А като махна проблема с въздушната възглавница, дали ще започне да се включва нормално перката.

          Коментар


            #6
            peho написа:
            Не си споменал каква е колата ти.Проблема може да е от това че не включва първата степен на перката.Възможно е да си откачил буксата при ремонта.Но все пак кажи каква е колата че това сега е само предположение.
            Грешката е моя. Автомобила е Fia Brava 1.6 16 V - 103 к. с. с климатик. Всички букси са поставени на мястот им.

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
              А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.

              Коментар


                #8
                marto_gp написа:
                dimmX написа:
                Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш хубаво и няма да имаш грижи после!
                А като махна проблема с въздушната възглавница, дали ще започне да се включва нормално перката.
                Да всичко ще бъде както преди!Аз направих така, наливах докато от пробката на радиатора в горния ляв ъгъл(като стоиш пред колата) не потече плътна струя,Затворих пробката, запалих количката, отворих парното на 6 и оставих колата да поработи докато вклзчи перката два пъти.Капачката на казанчето беше отворена.После затворих и всичко е наред!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  marto_gp написа:
                  wwalker написа:
                  Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
                  А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.
                  Просто я покрай няколко дена и после си долей, тя сама ще си свърши останалото. Обърни внимание дали няма теч от някъде. Ако има нещо маскирано отпреди и сега със смяната да се прояви ще се разбере до седмица-две. Другото не го мисли.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    marto_gp написа:
                    wwalker написа:
                    Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
                    А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.
                    Просто я покрай няколко дена и после си долей, тя сама ще си свърши останалото. Обърни внимание дали няма теч от някъде. Ако има нещо маскирано отпреди и сега със смяната да се прояви ще се разбере до седмица-две. Другото не го мисли.
                    Аз му сложих пак стоп за радятори, затова предполагам, че няма да има теч. (имах лек теч и затова сложих стоп). Ползвам го вече година и нямам никакви проблеми.

                    Коментар


                      #11
                      [quote="dimmX"][quote="marto_gp"][quote="dimmX"]Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш quote]Така направих и аз. Само че няма ли да изкипи водата като се загрее до 90 градуса?

                      Коментар

                      Working...
                      X