Колеги здравейте. Вчера след малко ремонт по автомобила, смених и антифриза. Обезвъздуших системата, както трябва, но забелязах, че перката ми се включи по късно от нормалното, т. е. по средата между средата (90 градуса) и сектора Н. От къде може да е тази промяна. Днес като проверих, нивото на течноста беше бая намаляла и долях пак антифриз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо перката се включва по късно.
Collapse
X
-
peho написа:Не си споменал каква е колата ти.Проблема може да е от това че не включва първата степен на перката.Възможно е да си откачил буксата при ремонта.Но все пак кажи каква е колата че това сега е само предположение.
Коментар
-
wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
-
marto_gp написа:dimmX написа:Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш хубаво и няма да имаш грижи после!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
marto_gp написа:wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
-
wwalker написа:marto_gp написа:wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар