Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса относно Punto II 1.2 Sporting

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса относно Punto II 1.2 Sporting

    Здравейте,от няколко месеца имам въпросното Пунто. След смяна на ремъци,ролки,филтри и всякакви консумативи,си го караме безпроблемно. Последните дни, както знаете доста застудя и се появи проблем. Сутрин запалвам колата да си работи докато чистя прозорците. Тръгвам по задръстваниятаи примерно след 15 минути, стрелката на температурата мръдва с едно деление. Да стигне до средата въобще не става дума.Наред с това оборотите на свободен ход не падат по 800.Това според вас термостата ли е ?Другото ми питане:Прочетох във форума, че след някоя си година нямало горивенфилтър ами нещо към горивната помпа. Специално за това Пунтотака ли е в действителност, защото мяйсторът, който ми сменяконсумативите , каза че не бил сменил горивниат филтър, защото бил по-различен от на останалите и не можел да го намери ?!@!?Та кое е вярно и ако не се сменя , как се чисти ????В тази връзка се сетих и за още един бих казал дразнещ проблем.Принципно на свободен ход оборотите докато беше още топло бяха около 500-600. Проблемът е ,че като подам газ до 2000 оборота/без скорост/ и отпусна , оборотите си падат равномерно но подминават дори 500-те слиза на 450 /на око/ малко почва да тресе и след 1-2 секунди се възстановява на нормалните обороти на празен ход. Как може да се центрова това и къде ???Благодаря ви предварително.

    #2
    Re: Няколко въпроса относно Punto II 1.2 Sporting

    puhonder написа:
    . Тръгвам по задръстваниятаи примерно след 15 минути, стрелката на температурата мръдва с едно деление. Да стигне до средата въобще не става дума.Наред с това оборотите на свободен ход не падат по 800.Това според вас термостата ли е ?
    Това не е нормално - вероятно термостат!За филтъра. Има нещо като филтър и той е в помпата. Освен това пречистването става и с ултразвук. Поне така е при мен, но мисля и при вашия мотор. Затова и не е нужен хартиен филтър.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Колега извинявай че ти пиша по темната но да не отварям нова. И аз имам подобен проблем с температурата. Ако съм на място загравя горе доло нормално. Ако съм в движение и вентилатора е на 2 на максимално топло едвам се повдига температурата. Ако дам да духа студено вдига почти веднага. Да сменям ли термостата или ? Колата е Punto MK2 1.2 8V
      FIAT Nuova Punto 1.2 8V
      FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
      ...and justice for all

      Коментар


        #4
        AdViSoRa написа:
        Колега извинявай че ти пиша по темната но да не отварям нова. И аз имам подобен проблем с температурата. Ако съм на място загравя горе доло нормално. Ако съм в движение и вентилатора е на 2 на максимално топло едвам се повдига температурата. Колата е Punto MK2 1.2 8V
        Проверете дали през това време се затоплят двата дебели маркуча към външния радиатор. Ако да - термостат.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Според мен имаш нужда от нов термостат. Аз имам същото пунто и загрява до 90 гр. за 2-3 км , без значение дали съм пуснал парното или не. За оборотите - при мен са 700 , но има едно прекъсване през определен интервал
          FIAT Punto Sporting - 2000

          Коментар


            #6
            това с оборотите е всеобщ проблем. доста сме си играли да разберем причината за ниските обороти на пунто 1.2 16В Спортинг но така и неуспяхме. горивен филтър няма и аз го търсих ама нямаше . сменете ти термостатите и всичко ще си дойде на мястото! проблема че незагрява колата е защото неви работи термостата.

            Коментар


              #7
              Днес смених датчика на температурата за компютъра. Този елемент специално за 1.2 спортинг бил мултифункционален и управлявал няколко неща. Утре сутринта, като е студена ще видя резултата и ще пиша. Смених и датчика за маслото, тъй като ми светеше от време на време. Единиат датчик е 7лв, другият 12 . Не помня кой колко. Смяна на двата датчика заедно със свещите 10лв.

              Коментар

              Working...
              X