Здравейте,от няколко месеца имам въпросното Пунто. След смяна на ремъци,ролки,филтри и всякакви консумативи,си го караме безпроблемно. Последните дни, както знаете доста застудя и се появи проблем. Сутрин запалвам колата да си работи докато чистя прозорците. Тръгвам по задръстваниятаи примерно след 15 минути, стрелката на температурата мръдва с едно деление. Да стигне до средата въобще не става дума.Наред с това оборотите на свободен ход не падат по 800.Това според вас термостата ли е ?Другото ми питане:Прочетох във форума, че след някоя си година нямало горивенфилтър ами нещо към горивната помпа. Специално за това Пунтотака ли е в действителност, защото мяйсторът, който ми сменяконсумативите , каза че не бил сменил горивниат филтър, защото бил по-различен от на останалите и не можел да го намери ?!@!?Та кое е вярно и ако не се сменя , как се чисти ????В тази връзка се сетих и за още един бих казал дразнещ проблем.Принципно на свободен ход оборотите докато беше още топло бяха около 500-600. Проблемът е ,че като подам газ до 2000 оборота/без скорост/ и отпусна , оборотите си падат равномерно но подминават дори 500-те слиза на 450 /на око/ малко почва да тресе и след 1-2 секунди се възстановява на нормалните обороти на празен ход. Как може да се центрова това и къде ???Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса относно Punto II 1.2 Sporting
Collapse
X
-
Re: Няколко въпроса относно Punto II 1.2 Sporting
puhonder написа:. Тръгвам по задръстваниятаи примерно след 15 минути, стрелката на температурата мръдва с едно деление. Да стигне до средата въобще не става дума.Наред с това оборотите на свободен ход не падат по 800.Това според вас термостата ли е ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Колега извинявай че ти пиша по темната но да не отварям нова. И аз имам подобен проблем с температурата. Ако съм на място загравя горе доло нормално. Ако съм в движение и вентилатора е на 2 на максимално топло едвам се повдига температурата. Ако дам да духа студено вдига почти веднага. Да сменям ли термостата или ? Колата е Punto MK2 1.2 8VFIAT Nuova Punto 1.2 8V
FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
...and justice for all
Коментар
-
AdViSoRa написа:Колега извинявай че ти пиша по темната но да не отварям нова. И аз имам подобен проблем с температурата. Ако съм на място загравя горе доло нормално. Ако съм в движение и вентилатора е на 2 на максимално топло едвам се повдига температурата. Колата е Punto MK2 1.2 8VPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
това с оборотите е всеобщ проблем. доста сме си играли да разберем причината за ниските обороти на пунто 1.2 16В Спортинг но така и неуспяхме. горивен филтър няма и аз го търсих ама нямаше . сменете ти термостатите и всичко ще си дойде на мястото! проблема че незагрява колата е защото неви работи термостата.
Коментар
-
Днес смених датчика на температурата за компютъра. Този елемент специално за 1.2 спортинг бил мултифункционален и управлявал няколко неща. Утре сутринта, като е студена ще видя резултата и ще пиша. Смених и датчика за маслото, тъй като ми светеше от време на време. Единиат датчик е 7лв, другият 12 . Не помня кой колко. Смяна на двата датчика заедно със свещите 10лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар