Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител или скоростна кутия-проблем?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител или скоростна кутия-проблем?

    Здравейте колеги,Миналата година смених съединител, комплект Мекарм(притискател, феродов, аксиален лагер).Карах има няма 2000км и се появи проблем.Задна започна постоянно да хърка а при опит да вкарам първа все едно срещам зъб(съпротива), при тази съпротива да влезне на 1-ва колата леко се помръдва , все едно увлича и колата прави опит да тръгне!Бях свикнал с проблема но сега пак се задълбочи.Втори ден ставам и правя опит да да вкарам 1-ва но не, опитвам се и други но не!Не знам какво става..смених , щанги на скоростите, масло в скоростната има, смеих изцяло лостовата система(лоста беше пропаднал и ябълката се беше скапала!Влизат но трябва давкарам сила, но преди бяха като перо!Съединителя отделя високо за 10000 км му се разказа играта!Ако запаля колата с натиснат съединител всичко спи, но запаляли на свободна мъка.По кръстовищата същата работа спирам зор работа, а ако се движа лекичко и натисна преди да спра съединителя, влизат добре!Няма никакви шумове, виене, тракане или каквото и да било от към скоростната кутия.Въпрос е дали имам проблем със съединителя или имам проблем с кутията,жилото Какво става нямам идея.Помагайтеп.с.Имам луфт и на рейката там където са накачени щангите(верояно разбита втулка)!Приемам всякакви идеи и съвети
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    ти като смени щангите, не отремонтира ли и "пеперудата" ? Това нещо което е поставено в/у рейката и на него са закрепени щангите

    Коментар


      #3
      Disturbed написа:
      ти като смени щангите, не отремонтира ли и "пеперудата" ? Това нещо което е поставено в/у рейката и на него са закрепени щангите
      Не съм А и преди да сменя съединителя всичко беше разбито по лостовия механизъм, но нямах ядове!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        За съжаление нещата клонят към съединител. Предполагам, че сте с жило. Възможно е да трябва да го отрегулирате, щом е бил нов. Т.е. ако сте със жило гайката при вилката трябва да се навие.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          За съжаление и регулирането не помогна!Вдигнахме педала на съединителя над нивото спирачката, смъквахме го под нивото на спирачката и все същата одисея.Не знам дали е възможно д имама проблем с кутията(малко вероятно)но така или иначе ще сменям пак съединителя.Ще си взема Валео, така или иначе ще дирим проблема да ми е под ръка, и ако и с новия няма промяна ще се застрелямСилно с енадявам да е съединителя, и ако е така ще се убедя в това , че евтиното излиза скъпо!!!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            dimmX написа:
            За съжаление и регулирането не помогна!Вдигнахме педала на съединителя над нивото спирачката, смъквахме го под нивото на спирачката и все същата одисея.Не знам дали е възможно д имама проблем с кутията(малко вероятно)но така или иначе ще сменям пак съединителя.Ще си взема Валео, така или иначе ще дирим проблема да ми е под ръка, и ако и с новия няма промяна ще се застрелямСилно с енадявам да е съединителя, и ако е така ще се убедя в това , че евтиното излиза скъпо!!!
            За мен е съединител! Успех! Като го свалите обърнете внимание на пружините. Освен това може да има проблем и около вилката. При всички положения скоростите трябва да се демонтират!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Хм, тая вилка...ама като я разглобят ще видим, не че много разбирам ама айде.п.с.Всъщност колега , можеш ли да ми обясниш за какви евентуални щети или следи може да има по вилката или с какво тя оказал влияние на съединителя.Просто като инфо а и ще полезно за мен
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Вилката е елемента, който с помоща на опорния лагер въздейства на притискателния диск. Затова там също може да се очаква проблем. Най-добре да се свали и да се прегледат внимателно детайлите. Описаните от вас симптоми сочат към проблем в тази част на ДВГ. С конкретни щети и следи не се ангажирам, защото тя е доста просто устройство и ако има нещо ще се види.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  В събота или в неделя съм в бокса, ще видим какво ще излезе.Ще пиша за резултата!
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    имах същия проблем със съединитела (купих менте от евро 07 за 100лева ) и жило тъй като скъсах старото със стария съединители преди една седмица съединитела натегна и скоростите хъркат съединитела буксува и направо спек пробвах няколко пъти с жилото оправи се за няколко натискания и после пак същото реших се да ходя в ямбол за съединител и ден преди да пътувам и жилото замина оттам го слених с някакво по хубаво (поне на вид ) купих го от магазина на Хит-ко в Люлин сложих жилото и забравих за проблема е отворих в ямбол скоростите и съединитела като нов (не бе ше мръднал ) и така минах метър .
                    1.6 16v 96 г. 103 hp.
                    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                    Коментар

                    Working...
                    X