ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луфт на скоростния лост!
Collapse
X
-
Еми сравних. И открих че и другата кола има същия луфт. Луфта се изразява в известен свободен ход на лоста във всички посоки, но винаги се връща на средата. Иначе трудно вклчвам първа. И то не винаги, но понякога изобщо не зацепва, трябва леко да зацепя съединителя да превъртят предавките, и зацепва. Друг път супер лесно влизат. Извода е че или е нормално да има такъв луфт (около сантиметър и половина отклонение на лоста във всички посоки, дори и на вклчена предавка), или пък съм сравнявал с кола, която има същия проблем. Мисля че е второто.
Коментар
-
profit
Vladim написа:То така, или иначе профилактично е добре да се смени втулката, а и е евтинка.... Не е нужно да сваляш барчето, колегата ти обясни за, какво иде реч, не е сложно.
Коментар
-
Възможно е.... едно време на полския фиат имах луфт 1:1 като описания, само че по-голям. Иначе пак лоста правеше каквото си иска и на неутрална, и на предавка. В един момент първа влизаше адски трудно и втора също. С подмяна на някакви пак такива втулки ли са, какви са, всичко се оправи, лоста стана изклчително стегнат и здрав, и всички предавки влизаха мазно-мазно. Одеве успях да разглобя пластмасите, първо махам пластмасата с управлението на огледалата, и под нея има винт, който държи пластмасата на скоростите, която пък е на още 4 щипки. И надолу достъпа е да не казвам голяма дума, ама никакъв! Довечера ще кача снимките, че тук на работа компа е допотопен... Иначе се научих как се вади кас’тофон, докато се чудех какво мога да разглобя.
Коментар
-
ogi28b написа:за всички дизели дават еднакво устройство на скоростния лост; ето докъде мога да стигам безпроблемно:да добавя - имам подлакътник, това вероятно прави разликата?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ogi28b написа:ще я срежа за норматив, но отдолу какво ще се покаже, и лесно ли се сваля това гуменото?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар