Здравейте, Тръгнах аз да си търся съединител за колата и разбрах че браво 1.4 има два различни съединителя, поради различието на скоростните кутии... идва въпроса коя е моята....да ама никой не може да ми отговори..чудя се дали вие можете ? Качих се днес в едно друго браво 1.4 и забелязах че за да включа задна трябва да натисна надолу и тогава назад, а на моята направо си включвам назад... има ли някой с 1.4 мотор, който да знае кой комплект съединител за коя кутия е ? 2 въпрос: цените са 205 лв. за 190 мм комплект и 275 лв. за 200 мм. (съответно за едната и другата кутия предполагам...) - става въпрос за валео с доказан произход - цял комплект- според вас тази цена добра ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Две различни скоростни кутии на браво 1.4 и два различни....
Collapse
X
-
Две различни скоростни кутии на браво 1.4 и два различни....
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022Етикети: –
-
Влез в ЕПЕР по номер на рамата (VIN), виж кой е оригиналния ти номер на съединителя и после го потърси в www.axm-auto.comТам пише "200x20 ск. кутия С513 за моделите до - 09.1998г." ама колко е вярно не знам.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
andreigg написа:Утре ще ти кажа кой е твоя съединител и ще ти дам малко цени!!!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:andreigg написа:Утре ще ти кажа кой е твоя съединител и ще ти дам малко цени!!!
Коментар
-
Аз ще ви каже колеги няма ядове, голямо приключение беше, хе хе.По номер на рамата излизаше един съединител, поръчах си го от Христо и... Свалих кутията и предният мост, че бях решил да сменям и тампоните на стаб. щанга и носачите с биалетките. Какво се оказа, че съединителя дето е на колата няма нищо общо с този, който е по номер на рамата в Е-Пер, е освен че и двата са 200мм диаметър на диска де. Главините по-средата на феродовият диск са различни, лагера е различен, дупките по притискателният са различно разположени.От там звъннах по тел. на една позната фирма в Благоевград да ми пратят друг, че колата стои разглобена, в 1 на обяд пристигна и пак голям смях, пак не е същият, феродото съвпада обаче притискателя е друг, не е като за този лагер, за по-малкият лагер е и хайде пак звънене и към 6 вечерта и другият съединител беше тук и към 9 вечерта вече бях сглобил колата. Та за 1.4 явно има поне 3 вида съединители според мен.Иначе да се похваля свалих оригиналният съединител на 180 000км, Валео, евала, имаше хляб поне за още 10 000 в него.Ако има значение скоростната ми кутия е тази дето за превключването е направено с две жила, а не с лостова система.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Е ти ме хвърли в тъч и размисли.....утре ще я карам в сервиза... във вторник ще я правят... тогава ще видим за какво става въпрос..Между другото и моята е на 180 000 в момента (175)....Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Колеги, май си вкарах автогол....Тръгвам аз да карам колата към сервиза с разваления съединител и до второто кръстовище всичко беше наред- колата си превключваше перфектно, спирам аз на третия светофар, натискам съединителя и се чу свисренето от аксиалния лагер, пускам съединителя - почна да рупти ама зверскииии, педала вибрира като за световно, натискам пак съединителя, двигателя изгасна а педала потъна до долу! До тук добре - скъсал съм жилото, ама освободих от скорост и пробвах да запаля само двигателя и изненада - няма никой - дори не прави опит да завърти - само като врътна ключа и изфасват лампичките за маслото и акомулатора и нищо - даже не завърта....Може ли да съм блокирал мотора или е невъзможно? И още нещо много важно - знае ли някой номера на човек с платформа, който може да ми задърпа колата от студ. град до красна поляна ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Да не ти е паднал и акумулатора??Малко трудно ми се вижда да се счупи съединителя така че да заклещи вала.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Определено акумолатора не е паднал... не знам какво се случва....Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Ахххх... успокои ме....Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
MEMO написа:Може основата на лагера която е хваната за вилката да е влязла и блокирала в пластините на притискателния диск а от там и целия мотор.Няма страшно ,нищо му няма на двигателя.фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
Rezko написа:Колеги, май си вкарах автогол....Тръгвам аз да карам колата към сервиза с разваления съединител и до второто кръстовище всичко беше наред- колата си превключваше перфектно, спирам аз на третия светофар, натискам съединителя и се чу свисренето от аксиалния лагер, пускам съединителя - почна да рупти ама зверскииии, педала вибрира като за световно, натискам пак съединителя, двигателя изгасна а педала потъна до долу! До тук добре - скъсал съм жилото, ама освободих от скорост и пробвах да запаля само двигателя и изненада - няма никой - дори не прави опит да завърти - само като врътна ключа и изфасват лампичките за маслото и акомулатора и нищо - даже не завърта....Може ли да съм блокирал мотора или е невъзможно? И още нещо много важно - знае ли някой номера на човек с платформа, който може да ми задърпа колата от студ. град до красна поляна ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар