Ами като го запаля и тръгна с него,след като оборотите са ми паднали на 900,колата ми е пъргава и си върви супер.След като загрее и стрелката стигне на нормална температура(средата на термометъра),колата става като спъната-тръгва с усилие и повече газ и започва да ми харчи повече...оборотите са си все същите на без скорост.Дори на тръгване на първа,а понякога и на 2 ми притриша....Скоростите леко ми вият(такава си я взех-сложих добавка, но нулев ефект),дали проблема не идва от тях....или е свързано нещо с ремъка... въздушният филтър има ли връзка с това,колко ти харчи колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 1.1 - 1994 г. - губи мощност
Collapse
X
-
V@cho написа:колега аке е 1.1 е нормално спаред мен :D :D или ака и сложиш газ нема тии кааамFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:V@cho написа:колега аке е 1.1 е нормално спаред мен :D :D или ака и сложиш газ нема тии кааам
Коментар
-
пунто
като начало може да се закачи на диагностика може да излезе нешо като почне да го прави този проблем- като е е загряла де не само да се видаг грешки ами и като работи /динамичен режим/как е може някой датчик да прави мизерий моята е 1.2 75 и с клима и хора на газ няма проблем върви на бензин играе роля t дагчик и сонда за разхода това е по електрониката от която може да се влияе от температурата
Коментар
-
Някои газови също ползват Т датчик и ламбда сонда(пример ламбда контрол системите)Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
АМА АЗ НЕ СЪМ НА ГАЗ....ИМАХ ВПРЕДВИД,ЧЕ ДОКАТО НЕ Е ЗАГРЯЛ МОТОРА-САМО ГАЛЯ ПЕДАЛА НА ГАЗТА,А ПОСЛЕ КОЛАТА ВЪРВИ С ВИДИМО УСИЛИЕ И С ПО-ГОЛЯМ НАТИСК НА ПЕДАЛА....ДАЛИ ЛАМБДА СОНДАТА ИМА НЯКАКВА ВРЪЗКА...?ТУКА ,ЧЕТА ЗА ИЗБЯГАЛИ ЗЪБИ НА РЕМЪКА И СЕ СТРЯСКАМ ДА НЯМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ....НО ПЪК НА 5 ВДИГАМ 150....
Коментар
-
pavel1973 написа:АМА АЗ НЕ СЪМ НА ГАЗ....ИМАХ ВПРЕДВИД,ЧЕ ДОКАТО НЕ Е ЗАГРЯЛ МОТОРА-САМО ГАЛЯ ПЕДАЛА НА ГАЗТА,А ПОСЛЕ КОЛАТА ВЪРВИ С ВИДИМО УСИЛИЕ И С ПО-ГОЛЯМ НАТИСК НА ПЕДАЛА....ДАЛИ ЛАМБДА СОНДАТА ИМА НЯКАКВА ВРЪЗКА...?ТУКА ,ЧЕТА ЗА ИЗБЯГАЛИ ЗЪБИ НА РЕМЪКА И СЕ СТРЯСКАМ ДА НЯМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ....НО ПЪК НА 5 ВДИГАМ 150....
Коментар
-
V@cho написа:NikMar написа:V@cho написа:колега аке е 1.1 е нормално спаред мен :D :D или ака и сложиш газ нема тии кааамFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
До колкото схванах, колата като загрее не набира добре, но все пак вдига 150км/ч. което за този мотор е добре. 1. Ако се насочите към ламбда сонда, то проверете най напред дали е с подгряване? Ако е с подгряване дали работи?2. Просто я изключете от куплунга и ако колата се оправи, проблема е ясен.V@cho: Колега, ясно е че имаш по-мощен мотор, но това не ти дава право да се присмееш на колегата пуснал темата. Аз лично не видях нищо полезно в твоите постове. Все пак тук хората се опитват да си помогнат!!!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
и АЗ го имам 1.1 Пунтото и е на ГАЗЗЗЗЗЗЗЗ бяга със 160 без проблем ,таи че няма кво ми приказват такива дето не са се качвали на коли 1.1 е вярно неса самолети, но 160-170 си ги поддържат, 6 човека в колата 120 на газ по баир .... Както каза колегата може да е от ламда сондата, дранажния ремък също има значение.Ма туи дето вика ,че студена бяга повече ,мисля че нещо не е наред компресията ,хубаво е да се замери.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
[quote="Fiat_Punto11"]и АЗ го имам 1.1 Пунтото и е на ГАЗЗЗЗЗЗЗЗ бяга със 160 без проблем ,таи че няма кво ми приказват такива дето не са се качвали на коли 1.1 е вярно неса самолети, но 160-170 си ги поддържат, 6 човека в колата 120 на газ по баир .... Както каза колегата може да е от ламда сондата, дранажния ремък също има значение.Ма туи дето вика ,че студена бяга повече ,мисля че нещо не е наред компресията ,хубаво е да се замери.[/quoколега,какав е този дренажен ремък?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар