Колеги вече ми се изчерпаха идеите. Започвам от самото начало: колата започна леко да прекъсва приличаше ми на некачествен бензин, затова долях от бензина който редовно си наливам и нямам проблеми, но работата на двигателя не се промени - ту си работеше нормално ту си променяше звученето като на прекъсваща свещ. Свалих свещите три бяха работили нормално а едната беше с по-различен цвят и приличаше на не-добре горяла свещ, смених я и запалих двигателя 5 минути работи нормално и пак започна същия проблем на следващия ден си купих друг кабел смених и него пак пет минути нормална работа и пак същия пролем, после изключих двигателя и пак го включих и потеглих минах около 2 километра и двигателя направо започна вече да работи на 3 цилиндъра от предишния ми опит от миналата година симптомите по всичко приличаха на проблемна запалителна бобина, смених я - пет минути нормална работа и после пак ПРОБЛЕМ същия Някакви идеи колеги ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалителната система... - Гарнитура на глава
Collapse
X
-
Маслото намалява с 200 мл. за 8000 км. ауспуха е чист няма никакви признаци двигателя да гори масло, днес свалих капака на главата но не мога да разбера дали маслото е смесено с антифриз, свалих и свещите в цилиндъра с по високата компресия имаше течност, бръкнах с една клечка с памук и течността която попи в него си беше чист неизгорял бензин, следи от масло нямаше. По принцип губя охладителна течност, но тя намалява заради незначителен теч на водния радиатор - доливам около 300 мл. антифриз на месец което не е много май ?И още един въпрос съпротивлението на кабелите за свещите еднакво ли трябва да е или различно ?Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Колеги днес на цилиндъра с проблемната свещ поставих нормална и нов кабел на бош - запалих и всичко нормално тръгнах да карам мотора работи нормално колата дърпа нормално, след около 5 километра нормално каране реших да се прибирам температурата беше около 82 градуса и познайте какво пак същия проблем свалям свеща беше почерняла и имаше неизгорял бензин по нея , вече установих че от времето на смяната с нормална свещ и до стигане на проблемния момент е необходимо колата да загрееFiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
янко написа:в такъв случай според мен имаш проблем с гарнитура ,или на главата или на колектора,ако е на главата би трябвало да надува водата,най вероятно е на колектора,от там може само да засмуче .сменя се лесно и не е скъпа .имал съм същия проблем на застава 1.1Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Колега преди да се хвърлиш да разглобяваш мотора, ти провири ли дали на проблемния цилиндър има искра.....четох мненията ама не видях да има нещо писано по въпроса? Ако на цилиндара който е проблемен няма искра тая кола няма да работи хубаво никога. Хубаво сменил си свеща ОК после кабела, бобината е нова, има ли тази кола деоко палец и дистрибуторна капачка Моето типо ме побърка на времето с този палец дето се явява разпределител на искрата, студено няма да трепне мотора, загрее ли няма палене просто гасне и няма палене докато не истине......знам ,че няма логика ама от смяна на палеца се оправи .Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....
Коментар
-
Vankata_84 написа:Колега преди да се хвърлиш да разглобяваш мотора, ти провири ли дали на проблемния цилиндър има искра.....четох мненията ама не видях да има нещо писано по въпроса? Ако на цилиндара който е проблемен няма искра тая кола няма да работи хубаво никога. Хубаво сменил си свеща ОК после кабела, бобината е нова, има ли тази кола деоко палец и дистрибуторна капачка Моето типо ме побърка на времето с този палец дето се явява разпределител на искрата, студено няма да трепне мотора, загрее ли няма палене просто гасне и няма палене докато не истине......знам ,че няма логика ама от смяна на палеца се оправи .Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Колата ти е моноинжекцион,поне така съдя по това SPI,в този случай отпада проблем с инжекцията на проблемният цилиндър.Вслушай се тогава в съвета,който ти даде колега,да видиш гарнитурата на колектора,не съм запознат как е там системата,но ако е прав че има канали с антифриз,много е вероятно там да ти е проблема.
Коментар
-
peho написа:Колата ти е моноинжекцион,поне така съдя по това SPI,в този случай отпада проблем с инжекцията на проблемният цилиндър.Вслушай се тогава в съвета,който ти даде колега,да видиш гарнитурата на колектора,не съм запознат как е там системата,но ако е прав че има канали с антифриз,много е вероятно там да ти е проблема.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Здравейте!При вас бобините са две, както и при мен. Винаги работят две свещи, като ел. веригата се затваря през корпуса на мотора. Или последователността е следната: единия извод на бобината-едната свещ-корпус ДВГ-другата свещ-другия извод на бобината. Тази система почти винаги работи с така наречените резисторни свещи, или свещи които имат в себе си съпротивителен елемент. Факта, че остават да работят 3 а не 2 цилиндъра, говори, че нямате проблем с бобини.Едната бобина се свързва към 1 и 4 цилиндър, а другата към 2 и 3. Но при вашия ДВГ не знам коя къде!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар