Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалителната система... - Гарнитура на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалителната система... - Гарнитура на глава

    Колеги вече ми се изчерпаха идеите. Започвам от самото начало: колата започна леко да прекъсва приличаше ми на некачествен бензин, затова долях от бензина който редовно си наливам и нямам проблеми, но работата на двигателя не се промени - ту си работеше нормално ту си променяше звученето като на прекъсваща свещ. Свалих свещите три бяха работили нормално а едната беше с по-различен цвят и приличаше на не-добре горяла свещ, смених я и запалих двигателя 5 минути работи нормално и пак започна същия проблем на следващия ден си купих друг кабел смених и него пак пет минути нормална работа и пак същия пролем, после изключих двигателя и пак го включих и потеглих минах около 2 километра и двигателя направо започна вече да работи на 3 цилиндъра от предишния ми опит от миналата година симптомите по всичко приличаха на проблемна запалителна бобина, смених я - пет минути нормална работа и после пак ПРОБЛЕМ същия Някакви идеи колеги ?
    Прикачени файлове
    Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

    #2
    Защо не пробваш да измериш компресията в цилиндрите,да не би там да е проблема?
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    Коментар


      #3
      НА мен ми прилича на проблем с гарнитурата - влиза антифриз в цилиндъра.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        На цилиндъра с проблемната свещ компресията е 14 а на другите 3 цилиндъра е 12 атмосфери
        Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

        Коментар


          #5
          маслото намалява ли или водата , щом има по висока компресия а не работи дърпа едно от двете ,по свеща ми прилича на антифриз
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            Маслото намалява с 200 мл. за 8000 км. ауспуха е чист няма никакви признаци двигателя да гори масло, днес свалих капака на главата но не мога да разбера дали маслото е смесено с антифриз, свалих и свещите в цилиндъра с по високата компресия имаше течност, бръкнах с една клечка с памук и течността която попи в него си беше чист неизгорял бензин, следи от масло нямаше. По принцип губя охладителна течност, но тя намалява заради незначителен теч на водния радиатор - доливам около 300 мл. антифриз на месец което не е много май ?И още един въпрос съпротивлението на кабелите за свещите еднакво ли трябва да е или различно ?
            Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

            Коментар


              #7
              Колеги днес на цилиндъра с проблемната свещ поставих нормална и нов кабел на бош - запалих и всичко нормално тръгнах да карам мотора работи нормално колата дърпа нормално, след около 5 километра нормално каране реших да се прибирам температурата беше около 82 градуса и познайте какво пак същия проблем свалям свеща беше почерняла и имаше неизгорял бензин по нея , вече установих че от времето на смяната с нормална свещ и до стигане на проблемния момент е необходимо колата да загрее
              Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

              Коментар


                #8
                в такъв случай според мен имаш проблем с гарнитура ,или на главата или на колектора,ако е на главата би трябвало да надува водата,най вероятно е на колектора,от там може само да засмуче .сменя се лесно и не е скъпа .имал съм същия проблем на застава 1.1
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  янко написа:
                  в такъв случай според мен имаш проблем с гарнитура ,или на главата или на колектора,ако е на главата би трябвало да надува водата,най вероятно е на колектора,от там може само да засмуче .сменя се лесно и не е скъпа .имал съм същия проблем на застава 1.1
                  Що е това колектор и къде се намира той ? Колектора е частта, която доставя въздух до мотора. Някога, се е впръсквал бензин, който се смесва с въздух в карбуратора, след което тази смес от газ и въздух се пренася в цилиндъра. В този процес колектора е пътя на сместа от газ и въздух към цилиндъра. В сегашно време, ние използваме бензинова инжекция, която контролира състоянието на сместа от газ и въздух чрез компютър, което означава, че само въздух преминава през колектора. В тази система, бензина е впръскан чрез бензинова инжекция, намираща се до въздушната клапа на цилиндърната глава и е смесен с въздух от колектора, за да се получи сместа от газ и въздух - това го прочетох тук: http://www.subaru.bg/about/Parts/08.html т.е. не мога да си обясня как тогава от там ще засмуче антифриз ?
                  Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                  Коментар


                    #10
                    във всмукателния колектор има канали за вода ,слабо място е гарнитурата м-у колектора и главата.аз съм си патил от нея
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      Колега преди да се хвърлиш да разглобяваш мотора, ти провири ли дали на проблемния цилиндър има искра.....четох мненията ама не видях да има нещо писано по въпроса? Ако на цилиндара който е проблемен няма искра тая кола няма да работи хубаво никога. Хубаво сменил си свеща ОК после кабела, бобината е нова, има ли тази кола деоко палец и дистрибуторна капачка Моето типо ме побърка на времето с този палец дето се явява разпределител на искрата, студено няма да трепне мотора, загрее ли няма палене просто гасне и няма палене докато не истине......знам ,че няма логика ама от смяна на палеца се оправи .
                      Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....

                      Коментар


                        #12
                        Vankata_84 написа:
                        Колега преди да се хвърлиш да разглобяваш мотора, ти провири ли дали на проблемния цилиндър има искра.....четох мненията ама не видях да има нещо писано по въпроса? Ако на цилиндара който е проблемен няма искра тая кола няма да работи хубаво никога. Хубаво сменил си свеща ОК после кабела, бобината е нова, има ли тази кола деоко палец и дистрибуторна капачка Моето типо ме побърка на времето с този палец дето се явява разпределител на искрата, студено няма да трепне мотора, загрее ли няма палене просто гасне и няма палене докато не истине......знам ,че няма логика ама от смяна на палеца се оправи .
                        Колега благодаря за идеята ама таз кола делко палец и дистрибуторна капачка няма от компютъра влизат 2 кабела в 2 бобини и излизат 4 бр. кабели за свещи, ако греша по-компетентните да ме поправят Да има искра с нова свещ в началото всичко е наред след около 5 км. пробег свеща се намокря с бензин и започва да работи на 3 цилиндъра и четвъртия с приплякване след това и четвъртия си гасне и минавам само на 3 цилиндъра
                        Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                        Коментар


                          #13
                          Колата ти е моноинжекцион,поне така съдя по това SPI,в този случай отпада проблем с инжекцията на проблемният цилиндър.Вслушай се тогава в съвета,който ти даде колега,да видиш гарнитурата на колектора,не съм запознат как е там системата,но ако е прав че има канали с антифриз,много е вероятно там да ти е проблема.

                          Коментар


                            #14
                            peho написа:
                            Колата ти е моноинжекцион,поне така съдя по това SPI,в този случай отпада проблем с инжекцията на проблемният цилиндър.Вслушай се тогава в съвета,който ти даде колега,да видиш гарнитурата на колектора,не съм запознат как е там системата,но ако е прав че има канали с антифриз,много е вероятно там да ти е проблема.
                            Гарнитурата на колекторите е погледнах проблем няма, обаче с гарнитурата на главата явно има колата вече е на доктор /скоро и аз /. Включиха я на системи чака се в петък да оздравее /и мен трябва да включат на система която да влива кинти / Та сега на въпроса от къде мога да погледна схема на включването на кабелите за свещи т.е. имам 2 бобини с 4-ри куплунга за кабели от къде мога да видя кой кабел към коя свещ отива и къде трябва да влезне в бобината ?
                            Прикачени файлове
                            Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте!При вас бобините са две, както и при мен. Винаги работят две свещи, като ел. веригата се затваря през корпуса на мотора. Или последователността е следната: единия извод на бобината-едната свещ-корпус ДВГ-другата свещ-другия извод на бобината. Тази система почти винаги работи с така наречените резисторни свещи, или свещи които имат в себе си съпротивителен елемент. Факта, че остават да работят 3 а не 2 цилиндъра, говори, че нямате проблем с бобини.Едната бобина се свързва към 1 и 4 цилиндър, а другата към 2 и 3. Но при вашия ДВГ не знам коя къде!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X