За да не пускам нова тема : имам заводска аларма на пунто-то свири супер силно не се оплаквам, дистанционното хваща от много близо, което е предполагам нормално.Има и обемни датчици и централно.Въпроса ми е следния:Ще мога ли да си ползвам обемните датчици вътре в купето с новата аларма и сирената също.Също искам и да ми се затварят стъклата когато пусна алармата , само да отбележа че нямам функция ’комфорт’.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвет за автоаларма
Collapse
X
-
"Пейджъра" е друго нещо .... по-принцип проблема за вдигането на стъклата е, че алармата няма как да разбере колко са спуснати стъклата и колко време трябва да се вдигат ... трябва да се сложат датчици или за горно положение на прозореца или да се сложи датчик на двигатела и в зависимост от тока който протича разбира дали е стигнал горно положение.Така че ако не разбираш от елетроника ще трябва да си намериш читав майстор.А пейджъра е като старите пейджъри от времето на Мобиком ... когато ти писне алармата на колата и ти се намираш на 500-1000м (може повече или по-малко) от нея ти дрънчи пейджъра и дори може да ти покаже кой датчик се е задействалFIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
Коментар
-
Шофьорското ми стъкло с едно натискане на бутона се качва или слиза цялото докато не го натисна пак за да го спра. Не е така при дясното , но ще се измисли нещо мисля.А до колкото до датчиците при горно и долно положение си ги има и се чуват релетата дори когато се затвори до край или се отвори.Punto 1.4 gt
Коментар
-
При Фиат-ките ни е така - шофьорското стъкло се вдига или спуска докрай при задържане на копчето, но другите стъкла не могат да се вдигат догоре сами. Което според мен е доста недомислено - обикновено стъклата се вдигат когато наистина се появи някаква внезапно възникнала нужда за това - или някой камион почва да те обгазява, или очакваш някой да ти хвърли вода от някоя локва - все ситуации, при които вниманието на шофьора е ангажирано с пътната ситуация, а не с това да държи натиснати копчетата на стъклата и да се оглежда кога са стигнали догоре. Но това е фабрично недомислено - може би една от много малкото недомислици в тези иначе толкова практични и уютни коли.Относно ключ за горно и долно положение на прозорците - не е нужен. Ако сте пробвали да задържите вдигащо се стъкло, сте забелязали, че като усети препятствие, то спира. При функция "Комфорт" може да има и друго изпълнение - допълнителният блок, който се монтира за вдигане на стъклата и според мен е абсолютно задължителен, усеща електромагнитното искрене от четките на моторчетата на стъклата и спира подаването на ток когато това искрене спре (сиреч когато прозорецът е стигнал горната си точка или когато някой недоброжелател е пъхнал нещо преди стъклото да стигне горната си точка ). При такава схема обаче стъклата се вдигат едно след друго.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар