Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съвет за автоаларма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За да не пускам нова тема : имам заводска аларма на пунто-то свири супер силно не се оплаквам, дистанционното хваща от много близо, което е предполагам нормално.Има и обемни датчици и централно.Въпроса ми е следния:Ще мога ли да си ползвам обемните датчици вътре в купето с новата аларма и сирената също.Също искам и да ми се затварят стъклата когато пусна алармата , само да отбележа че нямам функция ’комфорт’.
    Punto 1.4 gt

    Коментар


      #32
      Всичко може ако намериш читав майстор ... за прозорците си е играчна но не е невъзможно, а сирената и датчиците трябва да са стандартни.
      FIAT Punto 55 S
      FIAT Doblo 1.3 Multijet

      Коментар


        #33
        Чувал съм че за прозорците слагат допълнителен блок , който да ги управлява или този блок го има вграден в алармата и се казва ’пейджър’ и има няколко канала и управлява каквото му вържеш -ел.стъкла, радио, люк и т.н.
        Punto 1.4 gt

        Коментар


          #34
          "Пейджъра" е друго нещо .... по-принцип проблема за вдигането на стъклата е, че алармата няма как да разбере колко са спуснати стъклата и колко време трябва да се вдигат ... трябва да се сложат датчици или за горно положение на прозореца или да се сложи датчик на двигатела и в зависимост от тока който протича разбира дали е стигнал горно положение.Така че ако не разбираш от елетроника ще трябва да си намериш читав майстор.А пейджъра е като старите пейджъри от времето на Мобиком ... когато ти писне алармата на колата и ти се намираш на 500-1000м (може повече или по-малко) от нея ти дрънчи пейджъра и дори може да ти покаже кой датчик се е задействал
          FIAT Punto 55 S
          FIAT Doblo 1.3 Multijet

          Коментар


            #35
            Шофьорското ми стъкло с едно натискане на бутона се качва или слиза цялото докато не го натисна пак за да го спра. Не е така при дясното , но ще се измисли нещо мисля.А до колкото до датчиците при горно и долно положение си ги има и се чуват релетата дори когато се затвори до край или се отвори.
            Punto 1.4 gt

            Коментар


              #36
              Той модула изключва по ток,а не с крайни изключватели.А за вдигане на стъклата от алармата някой във форума предлагаше блок "Комфорт",създаден за тази цел.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #37
                При Фиат-ките ни е така - шофьорското стъкло се вдига или спуска докрай при задържане на копчето, но другите стъкла не могат да се вдигат догоре сами. Което според мен е доста недомислено - обикновено стъклата се вдигат когато наистина се появи някаква внезапно възникнала нужда за това - или някой камион почва да те обгазява, или очакваш някой да ти хвърли вода от някоя локва - все ситуации, при които вниманието на шофьора е ангажирано с пътната ситуация, а не с това да държи натиснати копчетата на стъклата и да се оглежда кога са стигнали догоре. Но това е фабрично недомислено - може би една от много малкото недомислици в тези иначе толкова практични и уютни коли.Относно ключ за горно и долно положение на прозорците - не е нужен. Ако сте пробвали да задържите вдигащо се стъкло, сте забелязали, че като усети препятствие, то спира. При функция "Комфорт" може да има и друго изпълнение - допълнителният блок, който се монтира за вдигане на стъклата и според мен е абсолютно задължителен, усеща електромагнитното искрене от четките на моторчетата на стъклата и спира подаването на ток когато това искрене спре (сиреч когато прозорецът е стигнал горната си точка или когато някой недоброжелател е пъхнал нещо преди стъклото да стигне горната си точка ). При такава схема обаче стъклата се вдигат едно след друго.
                Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                Коментар

                Working...
                X