Преди няколко дена парното ми спря да работи.Типото е с климатик а никаде по моргите не намирам такова.самненията ми са следните:Ключа за парното, който показва степента на парното 1-4 след като го разглобих е сленото: Ключа завърта плазгач, които е на платка и той се движи по писти. Платката е само с няколко писти без други електроники. В нея влзат 2 букси. Цялата е капсолована -тоест е в пластмасова кутиика.. когато зачистих пистите, парното бачка някоко часа и пак спря.Въпроса ми е - дали целият проблем е в тази част, или може да е от другаде. ако е в нея от каде мога да си е доставя. допалнително ще предоставя снимка на платката в разглобен и сглобен вид.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на FIAT TIPO 1.4 карбуратор
Collapse
X
-
kkarakashev написа:Не варти вентилатора, иначе самият вентилатор му пускам директен ток и бачка . незнам и аз каде е проблемаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Колега,прбвай с буксите които са за парното под капака,2 червени жички са и те правят проблем.И мойто беше тъй но сега разбрах от каде е проблема и го оправих.Иначе преди започваше да работи и като го изключа и се опитам пак да го пусна и не тръгваше----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
IvanIanushev написа:Колега,прбвай с буксите които са за парното под капака,2 червени жички са и те правят проблем.И мойто беше тъй но сега разбрах от каде е проблема и го оправих.Иначе преди започваше да работи и като го изключа и се опитам пак да го пусна и не тръгваше
Коментар
-
Имах го и аз този проблем, разглабях го и този ключ, дето си го снимал и накрая се оказа, че е сдал багажа един бушон, който се намира в коша на двигателя. Между десния фар и радиатора /ако си с лице към двигателя се пада отляво/ има една черна кутия с капак, който се маха. В кутията има релета за климатика и бушони. При мен бушонът за вентилатора на парното представляваше една пластина, завита към платката с гайки. Беше се прекъснала. Даже тогава сложих медна тел с видимо същото сечение, щото нямах под ръка такъв предпазител и сега се сещам, че още си карам така. Ще трябва да си го направя оригинал, че цяла зима ще трябва да духа парното :D Бях отварял даже тема по въпроса, че се бях видял в чудо.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Колеги, тапото проблемче беше шибаното бушонче в кока на двигателя. Както някои казаха тои е пада ж панел с бушони и релета на задната страна на акумолатора, гледаики колата като сме пред нея. Ако някоима подобен проблем - 1 да тъсри бушона ,а не като мен да расколачи цялото табло.Допалнително инфо: ако на някой му уздаде багажа тази платка в DINEXPRES (Пловдив) е 32лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар