Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на предница

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    icco.a написа:
    Съвсем се замаза темата на колегата, та и аз дам своя принос - в форума на офроудБългария/Сузуки се спомена за някакъв майстор около Новачене (това е май близо да Враца),ама меко казано нищо не беше направил с некакви носачи на Витара,та да не е същия Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
    новачене е първото село след ботевград в посока мездра/враца. не е там. пак казвам, че това нещо е толкова елементарно, че всеки може да го направи, стига да има с какво да резне капачето и след това да го валцова/това не знам дори с какъв инструмент се прави/ самите подложки трябва да полиуретанови, но силно подозирам, че са просто найлонови. абе никой не кара никого да си рециклира носачите- аз между другото споделих.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      15 лева е реглажа при нас! Днес дойде колегата за реглаж на предницата! Оказаха се за смяна двата носача! За съжаление! Просто - с тия луфтове в шарнирите нямаше как да стане! Не съм му вземал никакви пари за оглед - нали е наш човек... Айде сега му помагайте каква марка носачи да си вземе, щото не искам да лъжа - ние предлагаме само Бърф! А Бърф не са от най-добрите!

      Коментар


        #18
        sugarboy написа:
        miro2177 написа:
        а кога се прави реглаж? смисул какво трябва да има зада го направиш
        Когато смениш накрайниците, трябва да ти регулират предницата. Иначе, за носачи и биалетки, не е необходимо.
        за носачи е абсолютно задалжително, нали на тях стои и шарнира
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #19
          на мен пък ей тфа ми е много тъпо... защо трябва да сменяш целия носач и барабар да си купуваш излишни железа, а не само втулките и шарнира примерно .. по-скъпо излиза най-малкото, но на бравока като ги сменях и на мен ми казаха, че нямало как да се направи и се сменяли целите ..
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #20
            ///// написа:
            15 лева е реглажа при нас! Днес дойде колегата за реглаж на предницата! Оказаха се за смяна двата носача! За съжаление! Просто - с тия луфтове в шарнирите нямаше как да стане! Не съм му вземал никакви пари за оглед - нали е наш човек... Айде сега му помагайте каква марка носачи да си вземе, щото не искам да лъжа - ние предлагаме само Бърф! А Бърф не са от най-добрите!
            за Birth ли говориш ?? а на мен защо ми ги пробутваше :D иначе реглажа ви е ем евтин, ем поправихте гафовете на търновския реглаж :D
            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #21
              B1keP_B0y написа:
              ///// написа:
              15 лева е реглажа при нас! Днес дойде колегата за реглаж на предницата! Оказаха се за смяна двата носача! За съжаление! Просто - с тия луфтове в шарнирите нямаше как да стане! Не съм му вземал никакви пари за оглед - нали е наш човек... Айде сега му помагайте каква марка носачи да си вземе, щото не искам да лъжа - ние предлагаме само Бърф! А Бърф не са от най-добрите!
              за Birth ли говориш ?? а на мен защо ми ги пробутваше :D иначе реглажа ви е ем евтин, ем поправихте гафовете на търновския реглаж :D
              Най-ефтини са като вариант, но офертата с Birth не е изгодна!

              Коментар


                #22
                martez написа:
                sugarboy написа:
                miro2177 написа:
                а кога се прави реглаж? смисул какво трябва да има зада го направиш
                Когато смениш накрайниците, трябва да ти регулират предницата. Иначе, за носачи и биалетки, не е необходимо.
                за носачи е абсолютно задалжително, нали на тях стои и шарнира
                Е, и какво, като шарнирът стои на носача? Нали е заработен на него, така че, ако новият носач отговаря по размер на стария, не би трябвало да има разлика в разстоянията. А при смяна на накрайниците, било то външни или вътрешни, дори и при измерване с шублер и отбелязване, както са описали някои колеги, не могат да постигнат необходимата геометрия и затова се налага реглаж. А иначе, за марката - Христо от Ямбол ми препоръча за носачи, накрайници и биалетки, фирмата ОСАР. На опаковките им пише, че са произведени в Италия и според него са най-добрите оригинални. Миналата седмица ги смених, да видим колко ще изкарат.
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар

                Working...
                X