колеги, много неприятна случка имах тази вечерточно на кръговото в най-големия трафик като тръгвах и нещо каза чат и там си останахдвигателя си работи съединителя стана по-мек от обикновенно но скоростите си влизат без съединителкакто си работи двигателя ама колата не мърда, жилото е здраво ама лоста който е към кутията доста лесно се движи на ръкавсе едно между двигателя и скоростната кутия няма връзката въпроса ми е какво може да е станало, че един приятел ме дръпна и я оставих направо пред сервиза ама сега до понеделник само я мисля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.8 - какъв е проблема
Collapse
X
-
borkoi написа:сега забелязах че километража отчита като е на скорост а колата не се движии си мисля че не е съединителя проблемаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
NikMar написа:Може и скъсана полуоска.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:NikMar написа:Може и скъсана полуоска.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
То по принцип не е толкова сложно да се разбере в коя полуоска е проблема и дали изобщо е в тях. Просто някой слиза от колата , отваря капака и гледа коя се върти и коя не. Само да не стои пред колата а от страни за всеки случай.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Според мен проблемът е в привода за включване на скоростите. Човекът казва, че скоростите се включват при запален двигател, без да се натиска съединителя. Само не разбрах лоста, дето влиза в скоростната кутия, откъм коша на двигателя ли го мърда, че установи, че се движи леко? Ако е така и има проблем в привода някъде под купето, скоростният лост ще си се мърда, все едно, че включва предавките, пък те всъщност ще си стоят изключени. Скъсана полуоска няма да освободи скоростите да работят без съединител, просто защото двигателят върти първичния вал на скоростната кутия и съединителят е именно затова - да ги разделя. Проверете на първо време всички сглобки по привода от скоростния лост до скоростната кутия.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
значи беше излязла лявата полуоска от вътрешното каремайстора каза, че всичко си е "щтракнало" както трябвашлици, зегерка всичко било оквика "Не виждам що е излязла"и днес я карах ама не съм спокоенбез причина няма да излеземисля да ходя на стенд да проверя цялото окачване кое къде еFiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
-
Излязла е защото колата е имала удар отпред или тампоните на двигателя са в лошо състояние, но каквото и да е пак ще го направи. Трябва обстоен преглед. Аз имах много ядове със същия проблем на Уното. Трябваше да подлагам шайби на на едната полуоска за да стои по-навътре в скоростната кутия. Много кофти момент. А си мислех че на типото не може да с е случи.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар