Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.8 - какъв е проблема

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.8 - какъв е проблема

    колеги, много неприятна случка имах тази вечерточно на кръговото в най-големия трафик като тръгвах и нещо каза чат и там си останахдвигателя си работи съединителя стана по-мек от обикновенно но скоростите си влизат без съединителкакто си работи двигателя ама колата не мърда, жилото е здраво ама лоста който е към кутията доста лесно се движи на ръкавсе едно между двигателя и скоростната кутия няма връзката въпроса ми е какво може да е станало, че един приятел ме дръпна и я оставих направо пред сервиза ама сега до понеделник само я мисля
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    Най-вероятно ти се е счупил феродовия диска на съединителя. Чупил съм и точно това беше ефекта. Не ти ли е приплъзвал досега.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      сега като се замисля и ми се струваше напоследък, че преплъзва ама не бях сигурени леко тресеше като тръгвам ама не винаги
      Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

      Коментар


        #4
        сега забелязах че километража отчита като е на скорост а колата не се движии си мисля че не е съединителя проблема
        Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

        Коментар


          #5
          borkoi написа:
          сега забелязах че километража отчита като е на скорост а колата не се движии си мисля че не е съединителя проблема
          Определено не е съединител.Някое от каретата е сдало богу дух.Преди това обаче не може да е нямало тракане.Изключвам засега повреда в предавателната кутия и диференциала.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Може и скъсана полуоска.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              NikMar написа:
              Може и скъсана полуоска.
              Ако е скъсана полуоската ще направи големи поразии отдолу по колата и ще се чува много как удря.Залагам твърдо на каре.Чупил съм такова на Алекото и положението бе същото.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                NikMar написа:
                Може и скъсана полуоска.
                Ако е скъсана полуоската ще направи големи поразии отдолу по колата и ще се чува много как удря.Залагам твърдо на каре.Чупил съм такова на Алекото и положението бе същото.
                Не е задължително, късал съм полуоска на Регатата и реакцията е същата като на колегата, зависи къде е скъсана. Проверката е елементарна хващаш полуоската и я разклащаш ако не мръдне значи не съм прав.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  на пръв поглед всичко си е на мястото. около 2 километра ме дърпа един приятел и никъкъв странен шум нямашеама майстора днес не беше стигнал до мойта кола и още съм на тръничакам утре да е обади с "добрата новина"
                  Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                  Коментар


                    #10
                    Боби, какво стана с проблема на Типото!?
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      То по принцип не е толкова сложно да се разбере в коя полуоска е проблема и дали изобщо е в тях. Просто някой слиза от колата , отваря капака и гледа коя се върти и коя не. Само да не стои пред колата а от страни за всеки случай.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        Според мен проблемът е в привода за включване на скоростите. Човекът казва, че скоростите се включват при запален двигател, без да се натиска съединителя. Само не разбрах лоста, дето влиза в скоростната кутия, откъм коша на двигателя ли го мърда, че установи, че се движи леко? Ако е така и има проблем в привода някъде под купето, скоростният лост ще си се мърда, все едно, че включва предавките, пък те всъщност ще си стоят изключени. Скъсана полуоска няма да освободи скоростите да работят без съединител, просто защото двигателят върти първичния вал на скоростната кутия и съединителят е именно затова - да ги разделя. Проверете на първо време всички сглобки по привода от скоростния лост до скоростната кутия.
                        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                        Коментар


                          #13
                          значи беше излязла лявата полуоска от вътрешното каремайстора каза, че всичко си е "щтракнало" както трябвашлици, зегерка всичко било оквика "Не виждам що е излязла"и днес я карах ама не съм спокоенбез причина няма да излеземисля да ходя на стенд да проверя цялото окачване кое къде е
                          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                          Коментар


                            #14
                            Излязла е защото колата е имала удар отпред или тампоните на двигателя са в лошо състояние, но каквото и да е пак ще го направи. Трябва обстоен преглед. Аз имах много ядове със същия проблем на Уното. Трябваше да подлагам шайби на на едната полуоска за да стои по-навътре в скоростната кутия. Много кофти момент. А си мислех че на типото не може да с е случи.
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              Ура! Почти съм познал, все пак полуоската е терориста и се оправило лесно, дано да нямаш нови проблеми!
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X