Тази сутрин къмто 9 часа (т.е. не беше вече много студено, стъклата бяха започнали да се размразяват, значи температурата а била положителна вече) слизам с идеята да отивам на работа. Паля и почвам да чистя стъклата. Интересно е, че точно след като запалих, може би 10-ина седунди след това, оборотите рязко паднаха заплашително, а-ха да изгасне, но си ги вдигна и заработи. По някое време след около минута-две работа колата изгасна
Опитвам да запаля - не ще. Акумулатор има - върти бързо. Бензин в резервоара има.Повъртях се около нея, откачих някои от кабелите на свещите, закачих ги обратно пак без резултат (както и можеше да се очаква). Оставих я няколко минути и пак пробвах и пак не поиска. И после направих простотията: натиснах педала на газта и пак пробвах. Не запали но даде признаци, което ме мотивира допълнително и да напомпам газта - сега вече запали.Къде да търся проблема? Свещите са на една година Бош от ауто плюс, кабелите не се знае на колко са - дойдоха си с колата при мен преди повече от две години. Бензиновата помпа се чува (според мен) нормално като дам контакт. Имам газова уредба и честно казано не знам дали бензиновата помпа се изключва като мина на газ, но гледам да не карам с бензин на резерва. Проблемите от тази сутрин са само на бензин, още не бях минал на газ. Сега се сещам и че колата май напоследък работеше неравномерно на студено. Не фрапиращо, но не и идеално. Ще съм благодарен за всякакви идеи и съвети.

Коментар