Беше лятото - вечерта преди да тръгнем на море. Бях си поръчал горивен филтър по куриер и го получих същия ден но без клапата, която е оградена на снимката. Предположих че мога да ползвам старата. Не съм сменял друг път сам филтъра и незнам как трябва да е - клапата заедно със филтъра ли се продава или не. При опит да я издърпам от филтъра се раздели на две. Не мисля, че се е шчупила а просто разделила. По точно така исках да бъде защото беше събота вечер, няма магазини, няма сервизи и ми предстоеше и път. Долната част обаче остана здраво заклинена и не можеше да се извади. О-пръстените(гумени оплътнения) я държаха здраво а и нямаше как да се хване за да се издърпа. Разрязох с ножовка стария филтър и внимателно избутах частта. Монтирах новия филтър. Пунтака запали от първия път и.... ми олекна.Появи се в последствие сълзене на нафта около въпросната клапа. Предположих, че може да е от разхлабена скоба на маркучите но... Оказа се от клапата. Може би се е деформирала нещо при интервенцията. Въпроса ми е - защо получих филтъра без клапата - нормално ли е, това разделяне на 2 части нормално ли е и последно мога ли сега да си купя само въпросната клапа - продава ли се отделно. Филтъра ми е 30+ лева а и е на 4000км - т.е. има живот в него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивен филтър - клапа?
Collapse
X
-
Сигурен ли си че се е шчупила а не просто разделила. Въпроса ми е клапата от 2 части ли е или една неделима. Щото тази определено не изглеждаше счупена а едната част нахлузена на другата и при издърпване се разделят. Може и да греша... Та да разбирам че се продават отделно клапите - така ли?Fiat Punto 1.7TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар