Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за спешен отговор - белези валове 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за спешен отговор - белези валове 1.6

    Моля за спешен отговор от това къде се намират белезите на коленовия вал, на разпределителните валове и на това на колко килограма се затяга главата.На разпределителните валове имам два щамповани елемента, ако са те къде се позиционират. Двигателя ми е 1.6 16V 103 к. с.Неясно заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Ето илюстрация от аутодатата, май като гледам разпределителните валове се фиксират с някакво приспособление от задната страна, така че ако не си ги маркирал преди свалянето... За главата не можах да намеря нищо.
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      П.С. А това намерих за главата, ама няма схемата - по принцип се затяха спираловидно от средата.
      Прикачени файлове
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        няма белези при този двигателтрябва ти фиксиращ инструмент, който доста често липсва дори и в сервизите
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          в хайненса има даден и начин за слагане на ангренажа без тези фиксатори.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            е па направи си белези ко толкова, преди да свалиш стария ремък си маркираи всяко колело
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работа

              Fiat Brava
              1,6 / 16V 76kW, 1999g.

              Коментар


                #8
                nasko_j написа:
                Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работа
                да бе да. с какво моите белези са неточни ми кажи/ако в момента на правенето им ангренажа ми е прявилно поставен разбира се/? все още не ми трепери толкова ръката, та като драсна да направя черта 3 санта дебела. колега, ти колко пъти си сменял сам ангренажа си ПО ТВОИ БЕЛЕЗИ?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  ......бащами все с фиксатори е сменал ремъци та е станал толчав
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    няма белези при този двигателтрябва ти фиксиращ инструмент, който доста често липсва дори и в сервизите
                    Не е точно така, има си белези мотора....значи на капака има правоъгълна капачка като я махнеш се виждат зъбните колела на разпределителните валове, там има белези. Има и на коляновия но него може да го видиш едва когато махнеш шайбата на аксесуарния (пистов) ремък.пп - Шпонки, тапи, контри, или както там им викате може да потрябват ако колата трябва да се настройва допълнително....предверие, пълнене, и др.
                    Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....

                    Коментар


                      #11
                      всеки да прави каквото си искаобаче щом се е стигнало да се пита тук, значи човека не е много наясно и белята е почти сигурнапосле да няма нови теми във форума - ама защо забива нос...не иска да върви не върви...
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Колеги извинявам се, че отговарям чак сега, но вкъщи интернета ми се бави и немога да напиша отговор в нито един форум. Благодаря за отговорите. Лошото е че изкривих клапани. 10 пъти сигурно свалях обтяжната ролка, след това гледах белезите, които си направих, поставях ролката, след това палех и нямах никакви проблеми, даже колата ми работеше по добре от преди. Но последния път не погледнах белега и изкривих клапаните. Сега колата работи като дизел вследствие на изкривените клапани, а като ги сменя всичко ще се оправи и предполагам че сега щом като работи с изкривените клапани значи съм уцелил белеците (правилното зацепване), така ли е?

                        Коментар


                          #13
                          не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.
                            Значи дори разлика 1 зъб няма да има орасност пак да срещна клапаните? Друг е въпроса, че това което разбирам от твоите думи разлика може да се усети или във вървежа или разхода.

                            Коментар


                              #15
                              marto_gp написа:
                              pakumba написа:
                              не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.
                              Значи дори разлика 1 зъб няма да има орасност пак да срещна клапаните? Друг е въпроса, че това което разбирам от твоите думи разлика може да се усети или във вървежа или разхода.
                              не се наемам да твърдя, че 1 зъб разлика няма да удари клапаните, защото на този мотор не съм го бърникал излишно. въпреки това съм убеден за себе си на 100% че няма начин да го направи, но каквото и да пипаш и правиш по колата си е на твоя отговорност. според мен е сигурно, че на 1 зъб не удря. откъм отражение на вървене и разход ще даде разлика, но малка и ако си взел така колата и нямаш база за сравнение няма да успееш да усетиш разликата- това ми е мисълта. защо ми се струва, че не знаеш нещо много важно- преди да запалиш колата т .е. да завъртиш на стартер се вдига приводно колело на крик и на 5 се върти на ръка да се види дали удря клапани, а не ако удари да е фатално. ако това последното не го знаеш- според мен си дай колата на човек, който знае какво прави
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X