Моля за спешен отговор от това къде се намират белезите на коленовия вал, на разпределителните валове и на това на колко килограма се затяга главата.На разпределителните валове имам два щамповани елемента, ако са те къде се позиционират. Двигателя ми е 1.6 16V 103 к. с.Неясно заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за спешен отговор - белези валове 1.6
Collapse
X
-
Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работа
Fiat Brava
1,6 / 16V 76kW, 1999g.
Коментар
-
nasko_j написа:Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Sev написа:няма белези при този двигателтрябва ти фиксиращ инструмент, който доста често липсва дори и в сервизитеTipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....
Коментар
-
Колеги извинявам се, че отговарям чак сега, но вкъщи интернета ми се бави и немога да напиша отговор в нито един форум. Благодаря за отговорите. Лошото е че изкривих клапани. 10 пъти сигурно свалях обтяжната ролка, след това гледах белезите, които си направих, поставях ролката, след това палех и нямах никакви проблеми, даже колата ми работеше по добре от преди. Но последния път не погледнах белега и изкривих клапаните. Сега колата работи като дизел вследствие на изкривените клапани, а като ги сменя всичко ще се оправи и предполагам че сега щом като работи с изкривените клапани значи съм уцелил белеците (правилното зацепване), така ли е?
Коментар
-
не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.
Коментар
-
marto_gp написа:pakumba написа:не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар