здравейте! моля ви помогнете..Знам, че сте писали някои неща по темата и сте супер! но случая е малко по различен. Нов акумулатор ..няма 1 година, проверен стартер-ок а за капак колата не пали сутрин ..на бензин. През деня няма проблем ..но сутрин се мъчим ..ако някой има идея, моля ви пишете..а колата е пунто 95г. 1,6 бензин
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата не пали
Collapse
X
-
ами принципно проблема е сутрин и явно като стой повече часове. Странното е, че има нещо зад жапката което се чува как зарежда и аз по принцип си го изчаквам и после си пали. Тоя тъп проблем го прави най-вече зимата. Лятото ми се е случвало само като я карам на гас и е включен климатика ...да кажем спирам за 5 минути някъде и някои път неще да запали. След малък престой и привключване на бензин става. Но сега е студено и я паля на бензин ...тая сутрин 7 пъти въртя ключа ...чува се аха да запали и така докаго успеем. Замервах сега акумулатора и това се научих да правя спряла беше 12.80 на запалено си стига 14. Просто не разбирам какъв и проблема...
Коментар
-
u_bo
Коментар
-
Здравейте,И аз имам същия проблем. Вчера сутринта (-7) не запали. Заредих акумулатора миналата седмица. В петък и събота направих общо 200 км ( с няколко задръствания поради заснежените пътища) и в понеделник не пожела да запали. Или по-скоро запали и изгасна веднага... след това едвам едвам. Акумулатора беше в зелено (демек ОК). Снощи запали и тази сутрин пак (2 градуса Ц) но пък акумулатора е черен (демек презареди).А да ... колата ми е Фиат Брава.Моля посъветвайте ме.ПоздравиФиат Брава 1.2 16V '98
Коментар
-
kikiki написа:ок! ще пробвам довечера ...Тая сутрин същия тъпизъм. А ако се получи това какво ще рече?
Коментар
-
Миналата сутрин запали и изгасна автоматично (все едно не можа да подеме бензин).Стартера върти нормално. така 1-2 пъти и след това върти като при паднал или падащ акумулатор (едва - едва). Интересното е, че дебелия кабел към минуса на акумулатора се затопли доста и дори започна да пуши обвивката му (да се топи).Не не изчаквам, и не изчаквам дюзата. Не би ли трябвало да може да пали бързо?!?!. Имобилайзера изгасва, да.Фиат Брава 1.2 16V '98
Коментар
-
моята запали веднага в първия хубав ден ...т.е беше топло. Странното беше, че понякога пали на газ..а не бензин не. И моя акумулатор е супер ... аз нямам имобилаизер и изчаквам едно зареждане което прави колата ..тя върти но не пали или гасне ...комшията каза че не подкача бензин ...сега ще викам майстор да я слуша и да каже. Но този проблем се появява втори път и то зимата ...
Коментар
-
Колегата u_bo ти е казал да разкачиш за през ноща минуса, за да рестартираш компютъра, предполагам. Всички дърпат към трупане на грешки от карането на газ и обикновенно се оказват прави. При теб може да остава газ и като палиш на бензин да ги смесва. Тогава се получава така. Решава се с поставянето на един клапан, газаджиите го знаят, или просто вечер преди да изгасиш минавай на бензин за минута, че да не остава газ в системата.
Коментар
-
BorislavO,добре е да изчакваш да изгаснат тези лампи,така компютъра си е минал теста на системата и да изчакаш да подкачи помпата.Това са 2-3 секунди,едва ли са толкова решаващи.А иначе загряването на кабела на акумулатора е заради хлабава връзка,явно захващането към минусовият извод е хлабаво.Провери там всички връзки за окис и дали са добре стегнати.kikiki,няма много логика в това при топло време да ти подкачва бензин,а при студено да не иска.Трябва да се провери температурният датчик дали е изправен,а също и свещи,кабели,бобина ( Дали се създава добра искра на свещите? )Това са ми предположенията за сега.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар