Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-Скоростите не влизат -маховик или само лагер - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем-Скоростите не влизат -маховик или само лагер - РЕШЕН

    Туй мойто браво ше го засиля в някой стълб накрая. Оня ден смених помпата на хидравликата , и на другия ден ми замина аксиалния лагер (или поне така си мисля).Проблема е следния - когато колата е изгасена трудно натискам съединителя (усещането е като на необезвъздушени спирачки... педала е твърд и не е**ва да се натисне додолу) ..... от тук идва това че немога да изключа от скорост (това става с много зор и с издърпване на лоста с две ръце)2. Когато запаля - педала си върви нормално ама в долно положение щрака яко.3. С мноо зор се включват 1,2 и задна.4. Понякога пак с много зор се изключва от 1 и 25. Когато натисна съединителя нещо почва мноо яко да свири (звук като от ремък - един такъв гаден )6. Когато паля на 1 с натиснат съединител в първия момент колата подскача все едно съм на скорост.7. Съединителя отлепя много ниско.П.С. По принцип имах съмнения , че ми е заминал демфера (ама той върви с маховика и цената му е 985 лв.). Възможно ли е аксиалния лагер да се е прецакал от това и той да прави тия мизерий , и какво ще стане ако сменя само пустото лагерче , или вече е късно и тряа да сменям и лагер и съединител и маховик и сигурно и чистачките , че колата да почне да върви като преди ?!?!?!?
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.




    #2
    Аксиалния лагер вие при натиснат съединител, при пуснат вие скоростната кутия.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Еми аз доколкото мога да чета съм написал , че вие при натиснат съединител ...
      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



      Коментар


        #4
        При мен е същата работа, все едно съединителя ми е в 2 положения като го натисна и към средата прищраква и тогава отделя и вие, вече даже рядко я оставям на скорост, пък като ръгна задна .... квартала разбира ,доколкото ми казаха в един магазин около 250 лв струвал комплект съединител
        Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
        Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

        Коментар


          #5
          Ще трябва демонтаж на съединителя. Лагерът най-вероятно е дал фира. Но това според мен не е проблем за да включват и изключват трудно скоростите. Вероятно има проблем и с феродовия диск, в смисъл, че се е износил. Ако ли пък не е, има и друга възможност. Веднъж ми се беше счупила стоманената тел, която придържа диафрагмената пружина към притискателния диск. Ефектът е - натискаш педала и не ще да включва на скорост. При включена скорост, загасен двигател и натиснат педал, при запалване на двигателя, колата потегля. Получава се така, защото диафрагмата потъва и не отлепя притискателния диск за да освободи феродовия от маховика.
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #6
            Такаааа диагнозата е следната ----- индианеца (упс така де италиянеца) е решил , че на тоя мотор е по - добре демфера да е на маховика (кофти) .... на мен ми се е прецакал демфера (който е разбил и аксиалния лагер) , от тука следва че тряа да сменя целия маховик ..... Е ДА АМА ПУЩИНАТА СТРУВА 1000 ЛЕВА .... да са живи и здрави от ОББ , че отпускат преференциални кредити за военни кат мене Равносметката е следната - Съединител комплект (+ лагер) Valeo - 274,50 лв. - Маховик Valeo - 750 лв. - Работа - 150 лв. ___________________ 1175 лв. Извода е , че тоя Фиат си остава завинаги МОЙ .
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #7
              PeacemakeR, като са сменяли помпата обезвъздушили ли са. Карай я пак при тея майстори. Ако ти е проблем лагера, то значи е почнал да шуми, но това изобщо не означава че ще се счупи за един ден. И звука от скапан аксиален лагер определено не е свирене като от ремък. И ще си включва без проблем, не вярвам да се е счупил направо. Симптомите за маховик определено не са твоите проблеми, а и там нещата се скапват постепенно, а не за един ден. Най вероятно майсторите нещо не са направили както трябва. Много е съмнително след ремонта да ги имаш тези проблеми. Или имаш проблем и с другата помпа.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                Колега vsd помпата на хидравликата няма нищо ама абсолютно нищо общо със съединителя . За капак на всичко тя се обезвъздушава сама - въртиш пълен ляв , после пълен десен , после пълен ляв и после ...... докат ти омръзне
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #9
                  Сега видях какво си написал. Карай си колата в друг сервиз. 90% не е маховика. Това дето си го описал, особено точка 6 е като проблема с горната помпа на Ilkor. И ако ти се разбие маховика, това ще стане постепенно и ще ти тресе яко като тръгваш, особено на климатик, а от това едва ли ще ти се разбие аксиалния лагер.КОЛЕГА, МОЛЯ ТЕ, ЗАКАРАЙ Я В ДРУГ СЕРВИЗ
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Аааа а относно демфера аз се съмнявах , че е прецакан още от 3-4 месеца ама си карах и си свирках, ама сега само си свиркам без да карам.
                    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                    Коментар


                      #11
                      Не на хидравликата, а на съединителя. Той е с две помпи. Проблема ти е точно като прецакана помпа на съединител.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=19870
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        О.К. де само да сабера парички ( както вече казах ОББ ) и ше разглобя цялата кутия парам парче , то ше се види кое е прецакано.
                        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                        Коментар


                          #13
                          А ако е само помпата , защо тресе като лудо , когато потеглям (даже и гасне ако няма кой да се сети да подаде малко газ)
                          '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                          Коментар


                            #14
                            Бях се объркал, че са ти сменили помпа на съединителя, но видях че си писал хидравлика. Не видях че си писал че има тресене при тръгване, а само че влизат трудно скоростите. Ако ти тресе при тръгване, това е друго вече, но пак може да е от тампон и т.н. Иначе съм 90% сигурен че имаш за смяна помпа на съединител. Не се набивай с пари веднага за маховици и т.н. От колко време ти тресе при тръгване.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Еми тресе от 04.07.2008 щот тогава купих колата и си мислех че е нормално , ама не е.Иначе утре съм на работа и в събота като се прибера ше тичам да обезвъздуша съединителя. Ако нещата станат като преди ше имаш едно голямо черпене от мене.
                              '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                              Коментар

                              Working...
                              X