Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених термостат, но сега поддържа висока температура!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега преди да започнеш да обезвъздушаваш запали колата и стисни съединението което отвжда горещия антифриз към радиатора , напомпаи маркуча (в смисъл стисни го и разпусни) ако е празен значи има въздух! опитаи от там първо карах доста години Форд дизел и ми беше писнало от въздух в охладителната система! Ако нямаш на колата кранчета за обезвъздушаване отваряш точно този "маркуч" :D и наливаш през него антифриза , ако има нужда от доливане!
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #17
      Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?
      FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
      FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

      Коментар


        #18
        stivst написа:
        Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?
        няма нищо нередно колата ти се държи точно както трябва перката ти изключва бързо защото навън е доста студено и бързо се охлажда
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #19
          stivst написа:
          Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?
          И аз мисля, че всичко ти е наред. И при мене е така към 95 градуса включва перката и в зависимост колко е външната температура толкова бързо охлажда. Например лятно време работи повече от 10 сек. Също и съвсем нормално е по това време на годината да ти загрее към 15-тата минута на място. За да ускориш процеса на загряване можеш да я пофорсираш от време на време, иначе най-добре е да загрява в движение, но за случая става и на място.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #20
            stivst написа:
            Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?
            Всичко ти си е наред. И аз тествах колата и даде същите резултати. Термостата ти се отваря както трябва и вентилаторът също ти се вкючва навреме.
            "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

            Fiat Tempra 1.9 TDs
            Subaru Legacy 2.0i

            Коментар


              #21
              Благодаря на всички за отзивчивостта и съветите!Stef, brat_John и Blade SG - а вие наистина ме поуспокоихте и повече няма да се занимавам с това колко е горещ двигателя на Типото ми
              FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
              FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

              Коментар

              Working...
              X