Колега преди да започнеш да обезвъздушаваш запали колата и стисни съединението което отвжда горещия антифриз към радиатора , напомпаи маркуча (в смисъл стисни го и разпусни) ако е празен значи има въздух! опитаи от там първо карах доста години Форд дизел и ми беше писнало от въздух в охладителната система! Ако нямаш на колата кранчета за обезвъздушаване отваряш точно този "маркуч" :D и наливаш през него антифриза , ако има нужда от доливане!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених термостат, но сега поддържа висока температура!
Collapse
X
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
-
Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
stivst написа:Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stivst написа:Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
stivst написа:Хора, да ви разкажа какво установих за загряването на Типото ми. По препоръките на brat John i zgabrovski вчера изкарах колата от гаража и я оставих да работи на място. Преди това долях малко към антифриза, защото беше на отметката за min.Термостатът отвори наистина малко преди 90 гр., но колата трябваше да работи 10-15 минути преди това.След това чак м/у 95 и 100 гр. заработи и перката. Интересно, че след не повече от 10 сек. се изключи.С това вече прекратих експеримента. Колеги, виждате ли нещо нередно?"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар