Здравейте, колеги!Преди седмица смених термостата на Типото. Никога не достигаше 90 гр. Само при продължително изкачване, обикновено на върха на някой проход. При демонтажа старият термостат се оказа блокирал в отворено положение. Сложиха ми нов, италиански, с цена 33 лв. и температура на отваряне 87 гр. /избран по каталог/. До тук добре, но при първото ми пътуване на дълъг път се оказа, че колата вече поддържа постоянно около 100 гр. /това, разбира се, визуално преценено - но все пак между отметката за 90 гр. и следващото деление/. Дори на предела на "Хаинбоаз" отиде на 110! Какво ли може да е станало? Къде да търся причината? Възможно ли е просто уредът да не показва точна стойност? Защото не личи колата да е прегряла, няма някаква промяна в мощността, работи устойчиво и никакъв мирис не се усеща. Проблемът ме безпокои и ще съм ви благодарен за всеки съвет!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених термостат, но сега поддържа висока температура!
Collapse
X
-
Re: Смених термостат, но сега поддържа висока температура!
stivst написа:няма някаква промяна в мощността, работи устойчиво и никакъв мирис не се усеща.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
-
Re: Смених термостат, но сега поддържа висока температура!
stivst написа:Какво ли може да е станало? Къде да търся причината? Възможно ли е просто уредът да не показва точна стойност? Защото не личи колата да е прегряла, няма някаква промяна в мощността, работи устойчиво и никакъв мирис не се усеща. Проблемът ме безпокои и ще съм ви благодарен за всеки съвет!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
По вероятно е да е от развален датчик, който подава грешни данни към измервателния уреда перката за охлаждане на радиатора работи ли ти виж но колко градуса включваFIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
stivst написа:По вероятно е да е от развален датчик, който подава грешни данни към измервателния уреда перката за охлаждане на радиатора работи ли ти виж но колко градуса включваVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Ако ти се включва вентилатора - не се притеснявай, всичко е ОК, можеш да направиш елементарен тест - палиш на място след 2-3- мин трябва да тръгне перката. Ако не - купувай датчитка за перката който е на радиатора и го сменяй, но имай в предвид че при тая смяна се източва антифриза. При мен на Пунтото първо се прецака моторчето на перката, после го замених с такова от Типо - 20 лв. от Италианеца, след което се оказа че се е прецакал и този датчик на радиатора.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:но имай в предвид че при тая смяна се източва антифриза.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Смених термостат, но сега поддържа висока температура!
stivst написа:Здравейте, колеги!Преди седмица смених термостата на Типото. Никога не достигаше 90 гр. Само при продължително изкачване, обикновено на върха на някой проход. При демонтажа старият термостат се оказа блокирал в отворено положение. Сложиха ми нов, италиански, с цена 33 лв. и температура на отваряне 87 гр. /избран по каталог/. До тук добре, но при първото ми пътуване на дълъг път се оказа, че колата вече поддържа постоянно около 100 гр. /това, разбира се, визуално преценено - но все пак между отметката за 90 гр. и следващото деление/. Дори на предела на "Хаинбоаз" отиде на 110! Какво ли може да е станало? Къде да търся причината? Възможно ли е просто уредът да не показва точна стойност? Защото не личи колата да е прегряла, няма някаква промяна в мощността, работи устойчиво и никакъв мирис не се усеща. Проблемът ме безпокои и ще съм ви благодарен за всеки съвет!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И според мен е от въздушна възглавница. Спомняш ли си дали си сипал точно толкова антифриз, колкото пише по книжката? Защото ако си сипал по-малко (въпреки че не ти е поемал повече), означава, че някъде из системата имаш въздух, който още не е излязъл.Обезвъздуши хубаво и пробвай отново - смятам, че температурата ти ще се нормализира.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
stivst написа:Благодаря на всички колеги за съветите!Мисля да започна с обезвъздушаването. Изглежда ми най-логично, но... има един основен въпрос Как точно се прави? Мога ли сам да се справя?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
stivst написа:Благодаря на всички колеги за съветите!Мисля да започна с обезвъздушаването. Изглежда ми най-логично, но... има един основен въпрос Как точно се прави? Мога ли сам да се справя?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Crash73 написа:Колеги, а при Брава как става обезвъздушаването?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар