Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на маслото на хидравликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Е нали в друга тема пишеше, че се прецаквала помпата ако се запали колата без масло ?
    Няма такова нещо тя системате не е суха за да се прецака помпата има масло и винаги остава- е ако минеш 100-тина километра без масло в казанчето може и да се прецака ама от палене за около 1-2 минути няма никакъв проблем???Правил съм го на всичките си 4 коли дето съм имал и нямам ядове??? :D
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #18
        kiselo написа:
        Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.
        колега кое от двете маркучета е връщащо?
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #19
          pecata написа:
          kiselo написа:
          Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.
          колега кое от двете маркучета е връщащо?
          пфу ами помня ли трябва да погледна пак...сега е тъмно може утре да хвърля един поглед и да ти кажа....то се вижда по принцип единия отива към помпата а другия към рейката...теб ти трябва този от рейката...по спомен беше левия ама утре като видя ще ти кажа със сигурност...аз всъщност моя го белязах така че след малко ще излизам ще видя и после ще ти кажа
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #20
            Не знам защо си играете да сменяте хидравличното масло, при положение че няма проблеми по кормилната уредба. Това масло служи само за налягане
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #21
              Здравейте, Изчетох всички теми по въпроса, включително и по други автофоруми. Не ми харесва идеята за развиване на маркучи, палене без масло и оставяне на системата без масло.Аз мисля да го сменя така:Източвам всичко от казанчето.Наливам масло до минимума.Пълен ляв. Източвам и доливам пак.Пълен десен. Източвам и доливам пак.Така няколко пъти. На подемник или крикове и на загасен мотор.Така нито ще работи помпата на сухо, нито ще влезе въздух по веригата.Мислите ли, че това е добър вариант ?Купих си два литра Tutela Ai/G. Мисля, че ще стигне за промивка и наливане.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                vgeorgiev написа:
                Здравейте, Изчетох всички теми по въпроса, включително и по други автофоруми. Не ми харесва идеята за развиване на маркучи, палене без масло и оставяне на системата без масло.Аз мисля да го сменя така:Източвам всичко от казанчето.Наливам масло до минимума.Пълен ляв. Източвам и доливам пак.Пълен десен. Източвам и доливам пак.Така няколко пъти. На подемник или крикове и на загасен мотор.Така нито ще работи помпата на сухо, нито ще влезе въздух по веригата.Мислите ли, че това е добър вариант ?Купих си два литра Tutela Ai/G. Мисля, че ще стигне за промивка и наливане.
                Понеже и аз не исках да рискувам оставяйки системата без масло, направих процедурата точно както мислиш и ти да направиш. Така че действай смело.В отговор на msotiroff мога да кажа че хидравличното масло като всяко друго старее и си губи свойствата след време. Така че не е зле да се наблюдава от време на време. Като купих колата маслото беше доста тъмно и затова го смених. Сега има свеж червен цвят.
                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                Коментар


                  #23
                  Вчера и аз направих същата процедура както е написал vgeorgiev. Обаче нямах 2 литра ами само с 1 литър.На бравото казанчето събира около 0.3 литра. От аптеката си купих най-голямата спринцовка която ми дадоха - 50 милилитра и и поставих маркуче. Изтеглям маслото от казанчето и доливам. Паля, няколко пъти пълен ляв и пълен десен. И така 3 пъти. По мои сметки се смени около 60 % от маслото. Като си взема още 1 литър масло ще повторя упражнението. Ще се получи 90% сменено масло. Това си играх да го изчислявам и мисля че е достоверно. По-интересно е друго. Старото масло беше черно и със сигурност беше за смяна. Като го сменях започна да ми се връща филма назад и се сетих че през зимата при палене на студен двигател при завой се чуваше едно мучене от хидравликата. Като се загрее двигателя - изчезва. Старото масло беше по - гъсто от новото което сложих и при студено време сигурно става още по-гъсто и тормози хидравликата. Още нещо, пак през зимата. Точно ремъка на хидравличната помпа имаше приплъзване и присвирваше сутрин при палене и докато загрее колата. Специално за тоя ремък ходих на сервиз да го видят. Ами те просто са го натегнали повече да не свири. А пък проблемът изглежда пак е бил в маслото. На студен двигател, като е замърсено и сгъстено маслото, хидравличната помпа изисква по-голямо усилие и ремъкът приплъзва. В сервиза въобще не са направили връзката между ремъка и замърсеното масло.Сега си мисля дали при пренатегнат ремък не се е прецакало нещо по хидравличната помпа. Защото в един момент след смяната на маслото ми се стори някакво свирене, като лагер. Ще трябва да се ослушвам за свирене от хидравликата.
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #24
                    Riki888 написа:
                    Вчера и аз направих същата процедура както е написал vgeorgiev. Обаче нямах 2 литра ами само с 1 литър.На бравото казанчето събира около 0.3 литра. От аптеката си купих най-голямата спринцовка която ми дадоха - 50 милилитра и и поставих маркуче. Изтеглям маслото от казанчето и доливам. Паля, няколко пъти пълен ляв и пълен десен. И така 3 пъти. По мои сметки се смени около 60 % от маслото. Като си взема още 1 литър масло ще повторя упражнението. Ще се получи 90% сменено масло. Това си играх да го изчислявам и мисля че е достоверно. По-интересно е друго. Старото масло беше черно и със сигурност беше за смяна. Като го сменях започна да ми се връща филма назад и се сетих че през зимата при палене на студен двигател при завой се чуваше едно мучене от хидравликата. Като се загрее двигателя - изчезва. Старото масло беше по - гъсто от новото което сложих и при студено време сигурно става още по-гъсто и тормози хидравликата. Още нещо, пак през зимата. Точно ремъка на хидравличната помпа имаше приплъзване и присвирваше сутрин при палене и докато загрее колата. Специално за тоя ремък ходих на сервиз да го видят. Ами те просто са го натегнали повече да не свири. А пък проблемът изглежда пак е бил в маслото. На студен двигател, като е замърсено и сгъстено маслото, хидравличната помпа изисква по-голямо усилие и ремъкът приплъзва. В сервиза въобще не са направили връзката между ремъка и замърсеното масло.Сега си мисля дали при пренатегнат ремък не се е прецакало нещо по хидравличната помпа. Защото в един момент след смяната на маслото ми се стори някакво свирене, като лагер. Ще трябва да се ослушвам за свирене от хидравликата.
                    Колега, и аз направих същата интервенция със спинцовката, даже още я правя, тъй като купих 2 литра течност, но смених само 1л. и сега почнах втория. Та исках да ти кажа , че при мен това както ти се изрази "мучене" го имаше през лятото и то в големите жеги, при натоварване и движение при задръстванията в София. Старото ми масло беше доста черно, но в никакъв случай не беше по-гъсто от новото сега. Понеже температурите паднаха последните седмици, "мученето" не съм го чувал от тогава ако въобше зависи от температурата. Поздрави!
                    Фиат Пунто 1,2 HSD

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте отново. Смених маслото на хидравликата, но не както си мислих в предишния ми пост. Колата я вдигнах на едно трупче и на крик от другата страна. Може да падне ако е на два крика. Източих всичко от казанчето. На загасен двигател се върти волана. При въртенето излиза масло от връщащия маркуч. През това време някой изпомпва със спринцовка, защото иначе изтича в маркуча, отиващ към помпата. И така лява десен докато не спря да излиза масло. Точно 600 мл. успяхме да извадим с баща ми и от Бравата и от Мареата. Долях си до чвртата. Някой пали мотора и се долива веднага масло, защото нивото пада !!!Разлика няма, но поне смених старото масло, което беше доста мътно. П.С. Проверете си и маслото в скоростите, защото аз бях неприятно изненадан.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар

                      Working...
                      X