emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на маслото на хидравликата
Collapse
X
-
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
-
Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:kiselo написа:Аз моето го смених така :Купих си две тубички по 1л. масло декстрон 2 май се казваше.Източих всичко което можах от казанчето със малка помпичка.Развих маркуча по който маслото се въща набутах го надолу и го бутнах в една тубичка.Запалих колата и завъртях пълен ляв и пълен десен. (два пъти и изтече още доста)Закачих маркуча обратно и напълних казанчето до чертичката.Запалих - пълен ляв пълен десен, маслото падна малко и долях до нормално ниво.Тази цялата процедура я повторих два пъти.Сега маслото ми (смяната я правих март месец) е рубинче вече на 10 000км.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Здравейте, Изчетох всички теми по въпроса, включително и по други автофоруми. Не ми харесва идеята за развиване на маркучи, палене без масло и оставяне на системата без масло.Аз мисля да го сменя така:Източвам всичко от казанчето.Наливам масло до минимума.Пълен ляв. Източвам и доливам пак.Пълен десен. Източвам и доливам пак.Така няколко пъти. На подемник или крикове и на загасен мотор.Така нито ще работи помпата на сухо, нито ще влезе въздух по веригата.Мислите ли, че това е добър вариант ?Купих си два литра Tutela Ai/G. Мисля, че ще стигне за промивка и наливане.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Здравейте, Изчетох всички теми по въпроса, включително и по други автофоруми. Не ми харесва идеята за развиване на маркучи, палене без масло и оставяне на системата без масло.Аз мисля да го сменя така:Източвам всичко от казанчето.Наливам масло до минимума.Пълен ляв. Източвам и доливам пак.Пълен десен. Източвам и доливам пак.Така няколко пъти. На подемник или крикове и на загасен мотор.Така нито ще работи помпата на сухо, нито ще влезе въздух по веригата.Мислите ли, че това е добър вариант ?Купих си два литра Tutela Ai/G. Мисля, че ще стигне за промивка и наливане.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Вчера и аз направих същата процедура както е написал vgeorgiev. Обаче нямах 2 литра ами само с 1 литър.На бравото казанчето събира около 0.3 литра. От аптеката си купих най-голямата спринцовка която ми дадоха - 50 милилитра и и поставих маркуче. Изтеглям маслото от казанчето и доливам. Паля, няколко пъти пълен ляв и пълен десен. И така 3 пъти. По мои сметки се смени около 60 % от маслото. Като си взема още 1 литър масло ще повторя упражнението. Ще се получи 90% сменено масло. Това си играх да го изчислявам и мисля че е достоверно. По-интересно е друго. Старото масло беше черно и със сигурност беше за смяна. Като го сменях започна да ми се връща филма назад и се сетих че през зимата при палене на студен двигател при завой се чуваше едно мучене от хидравликата. Като се загрее двигателя - изчезва. Старото масло беше по - гъсто от новото което сложих и при студено време сигурно става още по-гъсто и тормози хидравликата. Още нещо, пак през зимата. Точно ремъка на хидравличната помпа имаше приплъзване и присвирваше сутрин при палене и докато загрее колата. Специално за тоя ремък ходих на сервиз да го видят. Ами те просто са го натегнали повече да не свири. А пък проблемът изглежда пак е бил в маслото. На студен двигател, като е замърсено и сгъстено маслото, хидравличната помпа изисква по-голямо усилие и ремъкът приплъзва. В сервиза въобще не са направили връзката между ремъка и замърсеното масло.Сега си мисля дали при пренатегнат ремък не се е прецакало нещо по хидравличната помпа. Защото в един момент след смяната на маслото ми се стори някакво свирене, като лагер. Ще трябва да се ослушвам за свирене от хидравликата.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Вчера и аз направих същата процедура както е написал vgeorgiev. Обаче нямах 2 литра ами само с 1 литър.На бравото казанчето събира около 0.3 литра. От аптеката си купих най-голямата спринцовка която ми дадоха - 50 милилитра и и поставих маркуче. Изтеглям маслото от казанчето и доливам. Паля, няколко пъти пълен ляв и пълен десен. И така 3 пъти. По мои сметки се смени около 60 % от маслото. Като си взема още 1 литър масло ще повторя упражнението. Ще се получи 90% сменено масло. Това си играх да го изчислявам и мисля че е достоверно. По-интересно е друго. Старото масло беше черно и със сигурност беше за смяна. Като го сменях започна да ми се връща филма назад и се сетих че през зимата при палене на студен двигател при завой се чуваше едно мучене от хидравликата. Като се загрее двигателя - изчезва. Старото масло беше по - гъсто от новото което сложих и при студено време сигурно става още по-гъсто и тормози хидравликата. Още нещо, пак през зимата. Точно ремъка на хидравличната помпа имаше приплъзване и присвирваше сутрин при палене и докато загрее колата. Специално за тоя ремък ходих на сервиз да го видят. Ами те просто са го натегнали повече да не свири. А пък проблемът изглежда пак е бил в маслото. На студен двигател, като е замърсено и сгъстено маслото, хидравличната помпа изисква по-голямо усилие и ремъкът приплъзва. В сервиза въобще не са направили връзката между ремъка и замърсеното масло.Сега си мисля дали при пренатегнат ремък не се е прецакало нещо по хидравличната помпа. Защото в един момент след смяната на маслото ми се стори някакво свирене, като лагер. Ще трябва да се ослушвам за свирене от хидравликата.Фиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
-
Здравейте отново. Смених маслото на хидравликата, но не както си мислих в предишния ми пост. Колата я вдигнах на едно трупче и на крик от другата страна. Може да падне ако е на два крика. Източих всичко от казанчето. На загасен двигател се върти волана. При въртенето излиза масло от връщащия маркуч. През това време някой изпомпва със спринцовка, защото иначе изтича в маркуча, отиващ към помпата. И така лява десен докато не спря да излиза масло. Точно 600 мл. успяхме да извадим с баща ми и от Бравата и от Мареата. Долях си до чвртата. Някой пали мотора и се долива веднага масло, защото нивото пада !!!Разлика няма, но поне смених старото масло, което беше доста мътно. П.С. Проверете си и маслото в скоростите, защото аз бях неприятно изненадан.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар