мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се регулират клапаните при Tipo 1.6i DOHC
Collapse
X
-
Митак да не би колата да се е отпушила и да е тръгнала само със смяна на бензиностанцията?И всичко да е наред вече - а ти да разглобиш цялата кола? Леле ако е така майка им на всички петролни магнати/11!!!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
На мен за смяна на пуловете ми искат по 9лв на пул + реглажаВ най-лошия случай към 80 лвОбадих се в Ауто италия- а там ми казаха че ще струва работата+пуловете 250 лвНали Като забележи това е Ауто Италия-Не вантотрейд и такива други измислениАма разликата си е голяма според мен и не си заслужаваA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравей. На мене във Ванто за реглаж на Алфата ми взеха 150 лв обаче при отворен двигател.А според мен можеш да си го направиш сам но ще ти отнеме доста време, нерви и (както каза HF HPE) прецакани пръсти. По принцип ако предишния път са сложили пуловете с цифрите към чашката, както трябва,като ги извадиш ще се четат и отпада микрометъра. Във Евро 07 има пулове за фиат и не са скъпи като правихме Ланчията ми излезе към 25 лв защото ползвахме час от старите. Пуловете се вадат и без инструмент но трудничко. Мисля че без да сваляш главата не е удачен вариянт защото хем даваш пари хем не е като хората. По добре и леглата да се пилнат да се изчисти и т.н. Ако не ти се занимава мога да попитам този приятел с който правихме клапаните на Ланчията (защото той е по спецялист) и да я направиме, а ако решиш да я правиш сам (най добрия вариянт само да имаш време) ще помагаме. А Ланчията сега как работи :D все едно е нова, хем тихо а и понавървява бая, има по голям ряз някак си и бензин харчи по малко (ама при мене може и от друго да е)Alfa 145QV
Коментар
-
отново на линия
вече ми направиха основния ремонт (декември ми превъртя ремък и се счупи колянов вал и т.н клапани 16 броя и какво ли не още) и сега колата е като нова. Майстора който ползвах излезе много читав. Настрои и клапаните така че ако някой иска да го ползва бих го препоръчал с чиста съвест. Неговата мания са точно двигателите и сега и разхода ми стана драстично малък.Ами май е това , за цени нямам идея точно колко е но гледам че си търси най доброто което може да е на пазара. Аз му вярвах за всичко защото ми го препоръча мой приятел.Mit®
Коментар
-
Re: отново на линия
mit написа:вече ми направиха основния ремонт (декември ми превъртя ремък и се счупи колянов вал и т.н клапани 16 броя и какво ли не още) и сега колата е като нова. Майстора който ползвах излезе много читав. Настрои и клапаните така че ако някой иска да го ползва бих го препоръчал с чиста съвест. Неговата мания са точно двигателите и сега и разхода ми стана драстично малък.Ами май е това , за цени нямам идея точно колко е но гледам че си търси най доброто което може да е на пазара. Аз му вярвах за всичко защото ми го препоръча мой приятел.
Коментар
-
не съм го засякъл още
здравей,да 1,8 16V е колата, но за съжаление последните дни ми е малка лудница и само карам без да засичам. Ще го засека след като се върна от Южна Африка след около 3-4 седмици и тогава ще отворя тема или ще намеря тази за да ти отговоря. Но предполагам че ще падне под 10 лева на сто км (на газ) и не знам на бензин, тъй като преди ремонта вървеше много зле на бензин и аз само палех на бензин - макар че мразя газ но се наложи да свикна. Аз поне така си меря разхода за мен е важно колко давам тъй като пътувам доста из страната събота и неделя и всеки ден из София.Поне сега е ок колатаMit®
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар