Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странично огледало с мъртва зона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    SilenceR написа:
    аз също съм си сложил от малките огледалца.монтирал съм ги откъм вратите (откъм основата дето се захваща за вратата) е да ви кажа родих се , виждам си всичко.верно че като разстояние лъжат адски много и се взираш повече , но се свиква.особено са ми удобно за бордюри , или някой камък тука пред блока където спирам ...
    и аз съм си залепил малки огледълца и се родих,вече няма скрити неща за мен на пътя,почти не поглеждам към цялото огледало
    Фиат завинаги!!!!
    Фиат Типо-1.4 75кс.
    Фиат Палио-1,7 ТД 70кс. 6000к и аз прогледнах
    фиат Крома 1.9 Multijet 16V-мечта

    Коментар


      #32
      pakumba написа:
      моите огледала не са ел и нямам подгряване и съчетават всичко кофти на огледалата в себе си. а за никиМар, перфекти огледала има и те са на кромата, ама сигурно не знаеш
      знам аз знам

      Коментар


        #33
        Колеги, не искам да засегна никой от вас, но все пак - сигурни ли сте че огледалата ви настроени правилно. Като казвам правилно, имам предвид не така, че на вас да ви е комфортно, и сте си свикнали, а наистна правилно? Забелязал съм че много шофьори слагат огледалото си така, че да виждат част от колата в него. Това води до увеличаване на мъртвата зона неволно, но опасно. Нека обърнем внимание на този важен елемент от шофирането, като погледем един от многото сайтове, които ни помагат за правилно позициониране:http://www.linquist.net/motorsports/tech/mirrors/Така и така лежа по цял ден, утре ще взема да го преведа, и да кача картинките към статията. Ръководейки се от подобни указания, огледалата ми са така сложени, че никога не съм изпитвал съмнение в това дали има мъртва зона, и дали там някъде има кола, или няма.

        Коментар


          #34
          според линка моите са настроени грешно, на мен обаче много рядко ми се случва да имам мъртва зона, но се случва. все пак основния проблем е, че при заден паркинг не мога да видя бордюра, трябва да се надигна доста, а не съм нисък. ако пък го наклоня надолу си съкращавам дистанцията назад и примерно ще виждам 10 метра зад мен и после в земята. мъртвата зона е доказана за всички огледала, щом въобще същесвтуват тези със светещия знак на тях, те са достатъчно доказателство. някои коли имат още едно огледалце фабрично, вътре до страничната колонка /хщндай соната например/
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #35
            "... все пак основния проблем е, че при заден паркинг не мога да видя бордюра, трябва да се надигна доста, а не съм нисък. ако пък го наклоня надолу си съкращавам дистанцията назад и примерно ще виждам 10 метра зад мен и после в земята. ..."Виждал съм на по-скъпи коли, като включиш задна и огледалата автоматично се накланят надолу.
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #36
              Някой може ли да обясни каква е разликата между тези два вида огледала и кой е за предпочитане:WIDE ANGLE/CONVEX MIRROR - MIRROR WITH CURVED SURFACE - PROVIDES WIDER VISIONWIDE ANGLE/ASPHERIC - "MIRROR WITH LINE" HAS OUTSIDE CURVED SURFACE TO ELIMINATE BLIND SPOT
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #37
                spark написа:
                Някой може ли да обясни каква е разликата между тези два вида огледала и кой е за предпочитане:WIDE ANGLE/CONVEX MIRROR - MIRROR WITH CURVED SURFACE - PROVIDES WIDER VISIONWIDE ANGLE/ASPHERIC - "MIRROR WITH LINE" HAS OUTSIDE CURVED SURFACE TO ELIMINATE BLIND SPOT
                Първото е изцяло елиптично (широкоъгълно), а второто има вертикална линия отделяща нормалната от елиптичната част, която е от външната страна.

                Коментар


                  #38
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #39
                    Според сайта на ОГИ моите огледала са настроени грешно и веднага ще кажа че в сайта също не са правилно настроени. Според тяхната настройка трябва да остана без никаква видимост към бурдюри! А както знаем колите ни са ужасно ниски и общо взето там съм най-уязвими.Аз лично съм доволен от огледалата, макар че найстина има голяма мъртва зона .. например ако има автомобил от лявата ми страна и бронята му е на линията на задната врата целият автомобил ми е в мъртва зона! И съм свикнал да се оглеждам.А тези огледалца като ги гледам на някои автомобили издържат известно време и почват да се лющят .....А Ситроен Ксантия с пълното обурудване има фукцията като включиш на задна и огледалото да се накланя
                    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                    Коментар


                      #40
                      Interceptor написа:
                      Според сайта на ОГИ моите огледала са настроени грешно и веднага ще кажа че в сайта също не са правилно настроени. Според тяхната настройка трябва да остана без никаква видимост към бурдюри! А както знаем колите ни са ужасно ниски и общо взето там съм най-уязвими.
                      На сайтът е засегнато изключителнно хоризонталното регулиране, изобщо не се коментира вертикалното. За вертикалното обърни внимание на това: виж как колата в огледалото се вижда цялата кола, а зад нея - някакви дървета, които сигурно са на 10-15 метра височина. Е за какъв чеп му е на човек да гледа небесата? Вертикалното насочване се изчерпва в това, че гледайки в огледалото - трябва да виждаш назад по права линия, а не както на тоя сайт - да виждаш небесата. Достатъчно е да виждаш колата и нейните светлини. При така настроено огледало, имам и добра видимост към бордюрите. Така че - сайтът си е добър, коментира се само хоризонталното регулиране, вертикалното - не. днес не остана време, но утре ще гледам на вс. цена да кача снимки и да преведа статията в помощ на всички.Сега се сетих и още нещо - огромна част от шофьорите смятат че огледалата на вратите са за задно виждане. Грешно! Те са за да се вижда какво има встрани от колата. Зад нея - има огледало за задно виждане. Неслучайно се наричат "задно огледало" и "странично огледало".

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        огромна част от шофьорите смятат че огледалата на вратите са за задно виждане. Грешно! Те са за да се вижда какво има встрани от колата. Зад нея - има огледало за задно виждане. Неслучайно се наричат "задно огледало" и "странично огледало".
                        Грешно го тълкуваш това. Странично огледало за задно виждане е правилното
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #42
                          Аха на буса и камиончето нямаше и така и не гледам това вътре в купето, никога не съм имал този навик. Страничните са ми достатъчни, само да не ме изядете сега То за това на някои бусове огледалата са от две части, много е кеф, а пък за камиона там както е писал колегата са 3 от едната страна и е супер. Някои имат и огледало отпред, пак в дясно да гледаш точно пред камиона да не подпреш някой.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #43
                            gamma написа:
                            ogi28b написа:
                            огромна част от шофьорите смятат че огледалата на вратите са за задно виждане. Грешно! Те са за да се вижда какво има встрани от колата. Зад нея - има огледало за задно виждане. Неслучайно се наричат "задно огледало" и "странично огледало".
                            Грешно го тълкуваш това. Странично огледало за задно виждане е правилното
                            Е какъв е смисъла ?? Да имам огледало за задно виждане, и странично огледало за задно виждане !? Направо и една плазма да си монтирам за задно виждане. Та нали като се престроявам, искам да видя какво има встрани, и поглеждам през СТРАНИЧНИТЕ огледала. Не ме интересува какво има отзад. За отзад си имам огледало за задно виждане.Точно защото всички го тълкуват така - че е странично, ама за задно виждане, затова си ги настройват да виждат назад през него, затова има мъртви зони, затова стават катастрофи. Абе кой както иска да си ги нарича, и както иска да си ги наглася. Аз проблеми с огледалата, с мъртвите зони, и с бордюрите нямам. Пак казвам - от никой завод няма да излезе кола, която не отговаря на дадени норми , включително и това огледалата да са достатъчно големи, за да няма мъртви зони, при правилно насочване.

                            Коментар


                              #44
                              в сайта са си нагласени правилно огледалата за мъртвата зона.съгласен съм.ама на мен не ми е удобно така. ако трябва назад да мушкам колата и да гледам разстоянието , така твърде встрани ми идва и не мога се ориентирам и се нервя.например оня ден пред офиса стана едно задръстване и аз щях да изкарвам един ситроен берлинго, ми човека явно е бил по-висок от мен , щото и седалката бая назад беше и си нагласил огледалата спрямо него.е да ви кажа с 300 зора се измъкнах от уличката където ми е работата , и то назад . вътре се въртях като някой маймуна само и само да ми е удобно на огледалата , а нямах време да си ги настроя....
                              Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                              ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                              Коментар


                                #45
                                SilenceR написа:
                                в сайта са си нагласени правилно огледалата за мъртвата зона.съгласен съм.ама на мен не ми е удобно така. ако трябва назад да мушкам колата и да гледам разстоянието , така твърде встрани ми идва и не мога се ориентирам и се нервя.например оня ден пред офиса стана едно задръстване и аз щях да изкарвам един ситроен берлинго, ми човека явно е бил по-висок от мен , щото и седалката бая назад беше и си нагласил огледалата спрямо него.е да ви кажа с 300 зора се измъкнах от уличката където ми е работата , и то назад . вътре се въртях като някой маймуна само и само да ми е удобно на огледалата , а нямах време да си ги настроя....
                                Ти на огледала ли караш назаден винаги??

                                Коментар

                                Working...
                                X