Колеги, до колко се натяга ангренажния ремък? Имам едни виене от областта на ангренажа, което спира като загрее колата. От обтяжната ролка се чува едно хрупане (слушах го със слушалки) и предполагам че виенето може да идва от тази ролка, но вчера ми казаха че виенето може да идва от пренатегнат ангренажен ремък (от отва че ангренажния ремък се свива когато е студено времето). Когато беше топло времето виенето го нямаше. Затова питам колко се натяга ангренажния ремък. Чул съм че се натяга до толкова, че като се хване и се заварти, ремъка трябва да се обръщта до около 90 градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Доколко се натяга ангренажния ремък?
Collapse
X
-
пълни простотии: ангренажа е постоянно опънат чрез ролката, силата на опъна е силата на пружината в ролкота. и да искаш да го стегнеш или охлабиш не можеш. има едни граници на действие на ролката, но те са не за силата на опъна, а за това доколко разтягане на ремъка да може да обере ролката. това е за 1.6 16в ама аз те помня че беше с този двигателLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
няма как да не бъде фиксирана както трябва. има маркер. едно показалче и една дупчица. но както казах горе това е за обхвата на действие на ролката, не за силата. силата й на опън ТЕОРИТИЧНО е константа, на практика едва ли, но това зависи от прозиводителя. няма как да не бъде фиксирана както трябва с маркера > .Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Вчера ми остана време и свалих ролката. Палчето сочеше точно срещу тук където съм отбелязал на снимката. На същото място има и вдлъбдатина - Това ли е мястото на което да сочи показалчето? Вчера преди да сваля ролката стрелката сочеше срещу тази вдлъбдатила, но след като я свалих за да я прегледам, след като я сложих стрелката ми сочи по надолу. На мястото където съм показал със синьо, има една "изпъкнатина", което е нещо като водач на ролката за да се намества на ляво или на дясно преди да се затегне. Въпроса ми е къде точно трябва да бъде застопорена ролката - по в дясно или по в ляво (имаки се в предвид изпъкнатината)? Резултата от сегашната ролка е че леко хлапче и се върти (като я завъртя на ръка) много леко на ръка, докато другата-старата само за проба я взех и завъртях, се държи много постегнато и не хлапче. Така днес като запалих колата виенето което го имах спря по бързо. Мисля днес да сложа старата ми ролка (тази с която купих колата) и да карам с нея докато купя нова. Старата ми е марка INA и на нея пише Brazil.П.П. На ролката INA хода на палчето не е до мястото указано с червената стрелка, а стига някъде по средата между отбелязаното с червено и началото на хода на самата срелка.
Коментар
-
marto_gp написа:Вчера ми остана време и свалих ролката. Палчето сочеше точно срещу тук където съм отбелязал на снимката. На същото място има и вдлъбдатина - Това ли е мястото на което да сочи показалчето? Вчера преди да сваля ролката стрелката сочеше срещу тази вдлъбдатила, но след като я свалих за да я прегледам, след като я сложих стрелката ми сочи по надолу. На мястото където съм показал със синьо, има една "изпъкнатина", което е нещо като водач на ролката за да се намества на ляво или на дясно преди да се затегне. Въпроса ми е къде точно трябва да бъде застопорена ролката - по в дясно или по в ляво (имаки се в предвид изпъкнатината)? Резултата от сегашната ролка е че леко хлапче и се върти (като я завъртя на ръка) много леко на ръка, докато другата-старата само за проба я взех и завъртях, се държи много постегнато и не хлапче. Така днес като запалих колата виенето което го имах спря по бързо. Мисля днес да сложа старата ми ролка (тази с която купих колата) и да карам с нея докато купя нова. Старата ми е марка INA и на нея пише Brazil.П.П. На ролката INA хода на палчето не е до мястото указано с червената стрелка, а стига някъде по средата между отбелязаното с червено и началото на хода на самата срелка.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:marto_gp написа:Вчера ми остана време и свалих ролката. Палчето сочеше точно срещу тук където съм отбелязал на снимката. На същото място има и вдлъбдатина - Това ли е мястото на което да сочи показалчето? Вчера преди да сваля ролката стрелката сочеше срещу тази вдлъбдатила, но след като я свалих за да я прегледам, след като я сложих стрелката ми сочи по надолу. На мястото където съм показал със синьо, има една "изпъкнатина", което е нещо като водач на ролката за да се намества на ляво или на дясно преди да се затегне. Въпроса ми е къде точно трябва да бъде застопорена ролката - по в дясно или по в ляво (имаки се в предвид изпъкнатината)? Резултата от сегашната ролка е че леко хлапче и се върти (като я завъртя на ръка) много леко на ръка, докато другата-старата само за проба я взех и завъртях, се държи много постегнато и не хлапче. Така днес като запалих колата виенето което го имах спря по бързо. Мисля днес да сложа старата ми ролка (тази с която купих колата) и да карам с нея докато купя нова. Старата ми е марка INA и на нея пише Brazil.П.П. На ролката INA хода на палчето не е до мястото указано с червената стрелка, а стига някъде по средата между отбелязаното с червено и началото на хода на самата срелка.
Коментар
-
а тези неща дето ти си рисувал са просто статичното закрепване на ролката, улея ако не ме лъже паметта в него влиза едно чопче, а в дупката си е болт 8 ли беше 10 мм ...забравих точно. там не бива да има мърдания и гласения, ролката е на ексцентрик и така се приближава до ремъка.успех!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар