Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ремък на балансиращите валове. Въпроси.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    ivanko_rs написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Безсмислено е застопоряването на валовете.В каквото и положение да са,те не играят.
    Точно тука ви е грешката.На предния балансьор от към изпускателния колектор,на гърба на корпуса на зъбчатката му има един лагер по който се трие обратната страна на ангренажния ремък.Та ако балансьора не е застопорен(като няма ремък де) при въртенето на този лагер той се замозавърта ,НО колкото си иска и не в такт с коляновия вал Точно от тука почват и вибрациите които усещате.Предполагам че за по-дълга експлоатация може и да даде някакъв ефект върху целия мотор и тампоните му.Затова както казах или слагате ремъка или блокирате валовете П.П.На едното ми Седичи някой умник беше решил че тоя ремък не е нужен и мотора си влизаше в някакво треперене след 4000 оборота.След като му сложих ремъка ,мотора много гладко си отиваше до 7000 без никакво трепване,даже не ги усещаше тези обороти.Не на последно място,щом производителя го е сложил този ремък значи трябва да е там.Трябва да се знае че първоначално не ги е имало тези валове в първите модификации,появяват се по-късно,защо ли?Ако ще си напомпвате мотора и ще махате ремъка добре,но блокирайте валовете.П.П.Едно инфо дето сигурно малко хора го знаят,на Царски Интегралето си ги има тези баланс валове,само че там са зацепени с верига Говорим за кола над 400коня,която си ги има
    Колега,това е подпиращ лагер на ангренажния ремък и няма нищо общо с балансиращия преден вал.Нещо се заблуждаваш.Въртенето на този лагер не влияе на балансиращия вал.Застопурени или незастопорени валовете,винаги ще имаш по-голями вибрации от колкото когато е поставен ремъка.
    И аз ли трябва да го кажа същото, че да повярвате има ролка-лагер на предния баланс вал, по която се успокоява ангренажния ремък и съответно увлича и завърта много сериозно и по хаотичен закон баланс вала, който от своя страна създава едни доста силни и неприятни вибрации над 4000 об
    Прикачени файлове
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #17
      ici написа:
      Stefan Hadjov написа:
      ivanko_rs написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Безсмислено е застопоряването на валовете.В каквото и положение да са,те не играят.
      Точно тука ви е грешката.На предния балансьор от към изпускателния колектор,на гърба на корпуса на зъбчатката му има един лагер по който се трие обратната страна на ангренажния ремък.Та ако балансьора не е застопорен(като няма ремък де) при въртенето на този лагер той се замозавърта ,НО колкото си иска и не в такт с коляновия вал Точно от тука почват и вибрациите които усещате.Предполагам че за по-дълга експлоатация може и да даде някакъв ефект върху целия мотор и тампоните му.Затова както казах или слагате ремъка или блокирате валовете П.П.На едното ми Седичи някой умник беше решил че тоя ремък не е нужен и мотора си влизаше в някакво треперене след 4000 оборота.След като му сложих ремъка ,мотора много гладко си отиваше до 7000 без никакво трепване,даже не ги усещаше тези обороти.Не на последно място,щом производителя го е сложил този ремък значи трябва да е там.Трябва да се знае че първоначално не ги е имало тези валове в първите модификации,появяват се по-късно,защо ли?Ако ще си напомпвате мотора и ще махате ремъка добре,но блокирайте валовете.П.П.Едно инфо дето сигурно малко хора го знаят,на Царски Интегралето си ги има тези баланс валове,само че там са зацепени с верига Говорим за кола над 400коня,която си ги има
      Колега,това е подпиращ лагер на ангренажния ремък и няма нищо общо с балансиращия преден вал.Нещо се заблуждаваш.Въртенето на този лагер не влияе на балансиращия вал.Застопурени или незастопорени валовете,винаги ще имаш по-голями вибрации от колкото когато е поставен ремъка.
      И аз ли трябва да го кажа същото, че да повярвате има ролка-лагер на предния баланс вал, по която се успокоява ангренажния ремък и съответно увлича и завърта много сериозно и по хаотичен закон баланс вала, който от своя страна създава едни доста силни и неприятни вибрации над 4000 об
      Колега,велоколепна снимка си показал на двигателя.Къде намери толкова чист двигател??Сега по спора:този лагер,който служи за успокояваща ролка и подпира ангренажния ремък се върти с два и половина пъти с по-ниски обороти от балансиращия вал при положение,че е поставен двойнозъпчатия ремък за да го върти.А ти си представи с колко по ниски от тези обороти ще се върти ако само го увлича свободно.Тези обороти на увлечения вал въобще не влияят на балансировката на двигателя повече или по-малко.А за тези вибрации за които споменаваш са налице поради това,че липсва въобще задвижването на тези балансиращи валове поради махнатия ремък.Който иска да ги няма въобще да си постави ремъка както го е решила фирмата производитрл.Това е една допълнителна екстра за конфорт и не виждам сериозни основания за да се лиши човек от нея.Дето ще застопоряваш вала,по добре си постави ремъка.Масрафа даже е по-малък.

      Коментар


        #18
        Незнам само кое ще е по-голяма беля - да остана с вибрации над 4000 оборота, или да сложа въпросния ремък, който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа...Засега съм по-склонен да го нямам този ремък, пък ако трябва да застопоря вала, и това ще направя... Колата засега нито е по-шумна, нито се усещат сериозни вибрации.Както казах, точно моя модел е с дизелова скоростна кутия (еднакви са числата с дизеловия модел до 3 скорост, както и на диференциала). Колата прехвърля 3500 оборота само при яко настъпване, така че едва ли ще са ми проблем вибрациите над 4000 оборота

        Коментар


          #19
          Immortal написа:
          Незнам само кое ще е по-голяма беля - да остана с вибрации над 4000 оборота, или да сложа въпросния ремък, който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа...Засега съм по-склонен да го нямам този ремък, пък ако трябва да застопоря вала, и това ще направя... Колата засега нито е по-шумна, нито се усещат сериозни вибрации.Както казах, точно моя модел е с дизелова скоростна кутия (еднакви са числата с дизеловия модел до 3 скорост, както и на диференциала). Колата прехвърля 3500 оборота само при яко настъпване, така че едва ли ще са ми проблем вибрациите над 4000 оборота
          Защо ще застопоряваш вала като не чувстваш влошаване от към вибрации.Познавам хора,които от години карат без ремък и нито се оплакват от вибрации нито нещо друго.В по-горни постове и други колеги споделиха,че карат отдавна без ремък и нямат никакви проблеми,нито повишени вибрации.

          Коментар


            #20
            Re: Скъсан ремък на балансиращите валове. Въпроси.

            Immortal написа:
            ... и тъй като не бях сменял ремъци и ролки при покупката (гледахме ги и майстора каза, че ще изкарат поне до следващата смяна на маслото), реших да направя най-накрая тази операция.Свалихме капака и изпаднах в шок. Ремъкът на балансиращите валове се беше скъсал и се беше намърдал между ролките. Въпрос на огромен късмет ( и на време може би) е било, че не се е подпъхнал под агренажния ремък... За евентуалните последствия се сещате какви щяха да са......?
            Този майстор как е преценил това за ремъка, а и ти си за бой - да изтънееш с 200лв и да си потрошиш мотора.
            Immortal написа:
            .... който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа......
            Ами предполагам, че ако си сложиш нормален ремък на балансиращите валове и го сменяш когато трябва, няма да имаш проблем.

            Коментар


              #21
              интересно решение от Абарт - верига за баланс валовете
              Прикачени файлове
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                Това е от аутодатата. Между другото моята я докарах от германия на ход, и като я отворих и тя беше със скъсан ремък на балансните.А някой да знае с какво най-лесно се застопорява балансния вал с подпиращия лагер за да се лашне болта на вала. Имам чуството че тоя подпиращ лагер май ми шуми малко, а не мога да измисля как да го застопоря тоя вал.
                Прикачени файлове
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Ако ще слагаш нов ремък, може да пробваш да развиеш болта докато е със стария ремък.Друг вариант е да увиеш стария ремък около колелото и след това около един лост да се запънеПрофесионално се прави със стяга с алуминиеви челюсти със същите зъби.Става и с голяма стяга, като и закрепиш по една дървена летвичка, за да не се повредят зъбите.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар

                  Working...
                  X