Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Tempra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за Tempra

    Разбрах ,че Fiat Tempra има стабилизатор за напречна устойчивост.....Някой може ли да ми обясни какво точно означава това има ли нещо общо със стабилизиращата щанга ??
    Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!

    #2
    Предна и задна стабилизиращи щанги.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      за предната е ясно, има някои модели немски коли дето тва е екстра ама задна мисля нямат??? специално по-малките двигатели като 1,6 комбито май няма? може би 2-ката д аима?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Стабилизиращата щанга и линковете (понякога им казват "биелети" или каквото там) за предния мост и само стабилизираща щанга за задния мост!

        Коментар


          #5
          На Типо има ли такива "екстри" или само на темпра?

          Коментар


            #6
            На всички модели на база Типо - това са: Типо, Темпра, Браво, Брава, Мареа, Купе, Барчета, Делта, Дедра, 145, 146, 155... има и още... Общо взето всички италианки си имат такава система и не се води като екстра, а си е съвсем страндартно оборудване!

            Коментар


              #7
              Аз разбрах ,че това е стабилизираща щанга ,но не разбрах за какво служи? Какво стабилизира?
              Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!

              Коментар


                #8
                zubracha написа:
                Аз разбрах ,че това е стабилизираща щанга ,но не разбрах за какво служи? Какво стабилизира?
                При движение в завой колата има склонност да се накланя в посока към външната страна на завоя (причинена от породилата се центробежна сила)! Дефакто пружините на колелетата откъм външната страна на завоя се свиват, а тези на колелетата откъм вътрешната страна на завоя се разпъват! Свързани със стабилизиращата щанга и линковете, двата носача или двата амортисьора (ляв и десен) ще си влияят един на друг и няма са се получава такава разлика в свиванията на пружините (лява и дясна) и по тоя начин се намалява накланянето на автомобила в завоя!

                Коментар


                  #9
                  има явно голяма логика в тоя стабилизатор.имам наблюдение че темпрата е стабилна в завоите,докато като карам служебната ( пасат 3-ка ) не е така :D
                  Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                  ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                  Коментар


                    #10
                    С тази стабилизираща щанга и със здрави амортисьори действително Темпрата се държи доста добре в завоите.

                    Коментар


                      #11
                      Значи тази щанга не позволява на автомобила да се накланя при завой. Това означавали ,че се намаля риска от преобръщане?
                      Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!

                      Коментар

                      Working...
                      X