Колеги вчера вечерта както си карах колата и ми се скъса жилцето на съединителя.Преди месец сменях съединител и майстора ми каза,че жилото е за смяна,но аз умника не го смених.някой знае ли на каква цена са читавите жила да не жзема някой боклук.и има ли някаква особенност при смяната му. По-специално за вкарването му.от вън на вътре или обратното. Лесно ли се сменя или е big d... Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ: Скъса ми се жилото на съединителя
Collapse
X
-
Не е трудно, но ако ти е за пръв път си е гадничко Аз днес смених жилото за ПЕТИ път. Три пъти се къса поради некадърен монтаж на майстора и два пъти се чупи една гадна пластмаска. Просто не те знам от къде ще намериш читаво жило...Ако изчакаш до утре ще направя разказ в картинки как се сменя Ето ти жокерче:Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
-
Съединителя си е наред. Отворихме го на второто жило. Трите пъти жилото е било прекарвано по грешен път и е правело прекалено голяма чупка в областта, която влиза в купето (сн. 1). Точно там се е протърквало в бронята. И трите пъти скъсването беше на едно и също място. Последният път си го смених сам, защото ми омръзна да ме скубят с 35лв. за смяната. Прекарах го културно с плавни извивки, но пък се счупи пластмасата, която "обтяга" бронята на жилото при натискане на педала. Още в магазина продавача ме предупреди, че там е слабо място (сн. 2). Пластмаската е толкова тънка, че чак прозира. Даже на и на снимката си личи.Колега, знаеш ли каква сила трябва да приложиш, че да се скъса? Със сигурност може да се дърпа кола с жилото.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Моето е RICAMBIFLEX от тея дето са по около метър дълги и засега няма проблеми. И аз също го сменях 2 пъти, първия път при "майстор" който си беше оставил ръцете и както gamma казва, където влиза в купето жилото беше под ъгъл V. Не се беше скъсало, но почти протрило кожуха и беше много твърд педала в част от хода си. Ново жило - натъпках го до горе с грес и от две години няма ядовеFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Здравей Колега,Аз моето съм го сменял отгоре, не знам как е по-удачно, но аз нямам канал.Маха се акумулатора, стойката на акумулатора - много внимавай като разкачаш кабелите дето са закачени по нея. За да измъкнеш стойката на акумулатора, трябва и да разкачиш и кутията дето е вързана отпред на стойката, но само болответе, не и кабелите.После натам е лесно - но добре запомни от къде минава старото жило, преди да сложиш ново. То в случая може да е грешно прокарано, но как и да е. Малко е проблематично да го вкараш в купето, щото там има една гума и с бая зор се навира кожуха на жилото в тая гума, но общо взето с малко вазелин (грес ) става. Първо се закача на педала и после на вилката. като монтираш жилото на педала и на вилката го попрестегни малко и го настисни 10-тина пъти педала. Ако има някой да го натиска, а ти гледай дали много се суче кабела като го натискаш. После може да си го пристегнеш на око.Като запалиш двигателя регулирането е малко гадничко щото стойката на акумулатора пречи, но не е невъзможно, само трябва да махнеш въздуховода и да си завреш ръчичката, като преди това подпреш педала на съединителя нагоре, иначе гайката се върти малко трудничко.Успех колега. Аз го сменях два пъти, вече съм готов да си отворя сервизBrava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
pakumba написа:не съм много наясно, но не може ли да се смени таа пласмаска с нещо метално- или да се направи при стругар или една фтулка със заварена шайба или друго изобретениеmoraliyski написа:Колега ти само жило ли сменяш?А защо не жилото с "бронята" в чевтвъртък от ЕВРО 07 за 26 лева ново жило купих.roro написа:...Аз моето съм го сменял отгоре, не знам как е по-удачно, но аз нямам канал...Аз го сменях два пъти, вече съм готов да си отворя сервизAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Благодаря ви много за информацията.Аз ще го сменям в понеделник,че тогава вземам заплатката. А до тогава ще събирам още информация.М/у другото някой знае ли какъв е размера на меката връзка отдолу преди катализатора щото моята е за смяна и в понеделник като отида за жило да си я взема и нея,че от 2 седмици много взе да ми пръцка колата и вече ми се наду главата.Преди няколко дни ходих да питам в един магазин и ми казаха да занеса моята.Ако някои може да ми помогне...FIAT BRAVA 1.6 16v
Коментар
-
gamma написа:Не е трудно, но ако ти е за пръв път си е гадничко Аз днес смених жилото за ПЕТИ път. Три пъти се къса поради некадърен монтаж на майстора и два пъти се чупи една гадна пластмаска. Просто не те знам от къде ще намериш читаво жило...Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
май това е темата да вмъкна едно мое въпросче. Ако сте запознати де...при Мареа когато съединителя е за смяна почва да отлепа високо педала нали? Чувам за някакви шкоди фабии които са точно обратното. и за това питам, мерси предварително за инфотоФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:май това е темата да вмъкна едно мое въпросче. Ако сте запознати де...при Мареа когато съединителя е за смяна почва да отлепа високо педала нали? Чувам за някакви шкоди фабии които са точно обратното. и за това питам, мерси предварително за инфотоSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
мда то това го ппобвах наред си е поне по този признак иначе отлепя много ниско не придърпва при тръгване, добре включва скоростите (малко прихърква на задна н ое лекичко) и питах дали и това не признак за проблем или просто трябва реглаж Мерси за отговорътФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар