Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ: Скъса ми се жилото на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ: Скъса ми се жилото на съединителя

    Колеги вчера вечерта както си карах колата и ми се скъса жилцето на съединителя.Преди месец сменях съединител и майстора ми каза,че жилото е за смяна,но аз умника не го смених.някой знае ли на каква цена са читавите жила да не жзема някой боклук.и има ли някаква особенност при смяната му. По-специално за вкарването му.от вън на вътре или обратното. Лесно ли се сменя или е big d... Благодаря
    FIAT BRAVA 1.6 16v

    #2
    Не е трудно, но ако ти е за пръв път си е гадничко Аз днес смених жилото за ПЕТИ път. Три пъти се къса поради некадърен монтаж на майстора и два пъти се чупи една гадна пластмаска. Просто не те знам от къде ще намериш читаво жило...Ако изчакаш до утре ще направя разказ в картинки как се сменя Ето ти жокерче:
    Прикачени файлове
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #3
      това че съединителя ти е за смяна и се натиска лесно педала незначи че майстора е накдърен просто си смени съединителя и няма да имаш проблем със жилото.

      Коментар


        #4
        Съединителя си е наред. Отворихме го на второто жило. Трите пъти жилото е било прекарвано по грешен път и е правело прекалено голяма чупка в областта, която влиза в купето (сн. 1). Точно там се е протърквало в бронята. И трите пъти скъсването беше на едно и също място. Последният път си го смених сам, защото ми омръзна да ме скубят с 35лв. за смяната. Прекарах го културно с плавни извивки, но пък се счупи пластмасата, която "обтяга" бронята на жилото при натискане на педала. Още в магазина продавача ме предупреди, че там е слабо място (сн. 2). Пластмаската е толкова тънка, че чак прозира. Даже на и на снимката си личи.Колега, знаеш ли каква сила трябва да приложиш, че да се скъса? Със сигурност може да се дърпа кола с жилото.
        Прикачени файлове
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          ами ще чакам да ми пратиш снимки.Мен най-много ме притеснява вкарването му във купето.
          FIAT BRAVA 1.6 16v

          Коментар


            #6
            не съм много наясно, но не може ли да се смени таа пласмаска с нещо метално- или да се направи при стругар или една фтулка със заварена шайба или друго изобретение
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Моето е RICAMBIFLEX от тея дето са по около метър дълги и засега няма проблеми. И аз също го сменях 2 пъти, първия път при "майстор" който си беше оставил ръцете и както gamma казва, където влиза в купето жилото беше под ъгъл V. Не се беше скъсало, но почти протрило кожуха и беше много твърд педала в част от хода си. Ново жило - натъпках го до горе с грес и от две години няма ядове
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Колега ти само жило ли сменяш?А защо не жилото с "бронята" в чевтвъртък от ЕВРО 07 за 26 лева ново жило купих.
                Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

                Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

                Коментар


                  #9
                  Здравей Колега,Аз моето съм го сменял отгоре, не знам как е по-удачно, но аз нямам канал.Маха се акумулатора, стойката на акумулатора - много внимавай като разкачаш кабелите дето са закачени по нея. За да измъкнеш стойката на акумулатора, трябва и да разкачиш и кутията дето е вързана отпред на стойката, но само болответе, не и кабелите.После натам е лесно - но добре запомни от къде минава старото жило, преди да сложиш ново. То в случая може да е грешно прокарано, но как и да е. Малко е проблематично да го вкараш в купето, щото там има една гума и с бая зор се навира кожуха на жилото в тая гума, но общо взето с малко вазелин (грес ) става. Първо се закача на педала и после на вилката. като монтираш жилото на педала и на вилката го попрестегни малко и го настисни 10-тина пъти педала. Ако има някой да го натиска, а ти гледай дали много се суче кабела като го натискаш. После може да си го пристегнеш на око.Като запалиш двигателя регулирането е малко гадничко щото стойката на акумулатора пречи, но не е невъзможно, само трябва да махнеш въздуховода и да си завреш ръчичката, като преди това подпреш педала на съединителя нагоре, иначе гайката се върти малко трудничко.Успех колега. Аз го сменях два пъти, вече съм готов да си отворя сервиз
                  Brava 1.6 EL, '98
                  182A4

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    не съм много наясно, но не може ли да се смени таа пласмаска с нещо метално- или да се направи при стругар или една фтулка със заварена шайба или друго изобретение
                    Може, но трябва да се разкапсулова и после много добре да се кримпне края.
                    moraliyski написа:
                    Колега ти само жило ли сменяш?А защо не жилото с "бронята" в чевтвъртък от ЕВРО 07 за 26 лева ново жило купих.
                    Е, няма как да се смени само жилото. Предполагам, че всички под жило имаме предвид жило, броня и прилежащите пластмаси.
                    roro написа:
                    ...Аз моето съм го сменял отгоре, не знам как е по-удачно, но аз нямам канал...
                    Аз също. Без да се махне акумулатора и стойкта не става. Даже и на канал няма как да се бръкне.
                    Аз го сменях два пъти, вече съм готов да си отворя сервиз
                    Нали До толкова съм задобрял вече, че ми е нужен по-малко от час bg_bombeto, roro обясни какво трябва да се направи. Ако ти трябват снимки - утре, че днес се гледаме с малкия.Като махаш старото жило запомни добре кои елемент къде се поставя. Говоря за едни шайбички и пръстенчета. Най-важното е жилото да прави плавни извивки Ако пак се скъса, то е поради ментеливи части и/или некъдърен монтаж.Състоянието на жилото НЯМА нищо общо със състоянието на съединителя
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви много за информацията.Аз ще го сменям в понеделник,че тогава вземам заплатката. А до тогава ще събирам още информация.М/у другото някой знае ли какъв е размера на меката връзка отдолу преди катализатора щото моята е за смяна и в понеделник като отида за жило да си я взема и нея,че от 2 седмици много взе да ми пръцка колата и вече ми се наду главата.Преди няколко дни ходих да питам в един магазин и ми казаха да занеса моята.Ако някои може да ми помогне...
                      FIAT BRAVA 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        gamma написа:
                        Не е трудно, но ако ти е за пръв път си е гадничко Аз днес смених жилото за ПЕТИ път. Три пъти се къса поради некадърен монтаж на майстора и два пъти се чупи една гадна пластмаска. Просто не те знам от къде ще намериш читаво жило...
                        Колега аз това лято смених 3 жила. късаха се, педала на съединителя беше глух и се чудех какво става. даже смених съединител но нищо не се промени. накрая смених майстора и се окзаза че там е проблема момчето отвори дебелите книги и се оказа че за мойта брава има 3 жила, различни по дължина. мойто беше най дългото и правеше яко чупки и за това имаше напрежение и се чупеше пластмасата за която и ти казваш. взезхме най късото и за сега 4 месеца нп. така че тва с жилата сие кофти история и тряя се внимава. първите 2 ги купих от магазин само на италиански автомобили тука до нас и имаха само един вид, даже незнаеха че има още два. и ако не попаднеш на точен човек да разбере какво що, има мн да псуваш
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар


                          #13
                          май това е темата да вмъкна едно мое въпросче. Ако сте запознати де...при Мареа когато съединителя е за смяна почва да отлепа високо педала нали? Чувам за някакви шкоди фабии които са точно обратното. и за това питам, мерси предварително за инфото
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Ewing написа:
                            май това е темата да вмъкна едно мое въпросче. Ако сте запознати де...при Мареа когато съединителя е за смяна почва да отлепа високо педала нали? Чувам за някакви шкоди фабии които са точно обратното. и за това питам, мерси предварително за инфото
                            Най-лесния начин да си провериш дали съединителя ти е за смяна както си на място включваш пета и на около 3хиляди оборота ще и пуснеш дъединителя изцяло ако колата изгасне всичко е ок ако се мъче и не гасни е твои ред да даваш гас към някой сервиз
                            Subaru B9 tribeca 3.0
                            Peugeot 307 04
                            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                            Fiat Brava 1.6 16V 103

                            Коментар


                              #15
                              мда то това го ппобвах наред си е поне по този признак иначе отлепя много ниско не придърпва при тръгване, добре включва скоростите (малко прихърква на задна н ое лекичко) и питах дали и това не признак за проблем или просто трябва реглаж Мерси за отговорът
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар

                              Working...
                              X