Имам проблем с вече постоянно светеща дюза на таблото.Днес си поиграх и измерих всички датчици които можах.Датчика за температура на антифриза при около 15 градуса беше 3200 омаПри загрял мотор 210 ома според мен проблема не е от негоДатчика за температура на входящия въздух е 1120 ома Другите стойности са на картинкатаКажете нормални ли са и какво друго може да влияе на работата на мотора при студено време.Браво 1.6v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормални ли са тези стойности на двигателя?
Collapse
X
-
Нормални ли са тези стойности на двигателя?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Rokambol написа:Не мога да кажа нормални ли са или не. За подобни измервания е нужен много прецизен омметър(мостов). На стандартните аз вече не се доверявам - няколко пъти са ме подвеждали сериозно.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
@infinion Колега,нормални са ти измерените стойности и съвсем не са необходими някакви специални измерителни инструменти за по точно измерване.Но това,което си измерил се казва измерване в статичен режим и съвсем не е достатъчно за да разбереш защо ти свети чек-лампата.За да разбереш това ще трябва да направиш измерване в динамичен режим,защото точно в този режим искаш да не ти свети лампата.При работа в динамичен режим/празен ход-незагрял и загрял двигател и натоварване на двигателя на място/ тези стойности от съпротивления се превръщат в напрежения и те са истинските стойности от които контролера си определя режимите.Трябва да измериш съответно какви напрежения ти излизат на тези места.Напреженията на дюзите няма да можеш да измериш и с най точния мултицет.За там ти трябва обезателно осцилоскоп,защото измерените стойности от напрежение са в порядъка на милисек. времетраене.А за измерване на високото напрежение на бобините ти трябва още по специален осцилоскоп който може да мери до 30-40 Кволта стойности.Но поне аз не знам къде в София има сервз оборудван с подобна апаратура и достатъчно образован сервизен специалист,който може без проблеми да си служи с тях за да ти направи тези измервания.Ако ти имаш,може и сам да си направиш това. Моята препоръка е:не си направил две изключително важни измервания на два от най важни сензора на двигателя.МАР-сензора и Ламбда-сондата.Те се мерят само с мултицет в динамичен режим на двигателя/загрял двигател,празен ход и натоварване на място до 4000 об/Измерването на Ламбда сондата е малко по комплицирано,но направи това сам и сподели резултатите.Похвално е че си се хванал с тези замервания,но ги довърши до края.
Коментар
-
hit-ko написа:А, защо не спестиш малко време и не си направиш един комп. тест - обезателно ще лъсне причината за светенето на лампата или поне ще видиш и някои други стойности, даже и на осцилограма!Иначе, от тези темп. датчици лампата ще ти светне само ако са прекъснати или окъсени!
Коментар
-
hit-ko написа:Иначе, от тези темп. датчици лампата ще ти светне само ако са прекъснати или окъсени!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@infinion Колега,нормални са ти измерените стойности и съвсем не са необходими някакви специални измерителни инструменти за по точно измерване.Но това,което си измерил се казва измерване в статичен режим и съвсем не е достатъчно за да разбереш защо ти свети чек-лампата.За да разбереш това ще трябва да направиш измерване в динамичен режим,защото точно в този режим искаш да не ти свети лампата.При работа в динамичен режим/празен ход-незагрял и загрял двигател и натоварване на двигателя на място/ тези стойности от съпротивления се превръщат в напрежения и те са истинските стойности от които контролера си определя режимите.Трябва да измериш съответно какви напрежения ти излизат на тези места.Напреженията на дюзите няма да можеш да измериш и с най точния мултицет.За там ти трябва обезателно осцилоскоп,защото измерените стойности от напрежение са в порядъка на милисек. времетраене.А за измерване на високото напрежение на бобините ти трябва още по специален осцилоскоп който може да мери до 30-40 Кволта стойности.Но поне аз не знам къде в София има сервз оборудван с подобна апаратура и достатъчно образован сервизен специалист,който може без проблеми да си служи с тях за да ти направи тези измервания.Ако ти имаш,може и сам да си направиш това. Моята препоръка е:не си направил две изключително важни измервания на два от най важни сензора на двигателя.МАР-сензора и Ламбда-сондата.Те се мерят само с мултицет в динамичен режим на двигателя/загрял двигател,празен ход и натоварване на място до 4000 об/Измерването на Ламбда сондата е малко по комплицирано,но направи това сам и сподели резултатите.Похвално е че си се хванал с тези замервания,но ги довърши до края.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Stefan Hadjov написа:@infinion Колега,нормални са ти измерените стойности и съвсем не са необходими някакви специални измерителни инструменти за по точно измерване.Но това,което си измерил се казва измерване в статичен режим и съвсем не е достатъчно за да разбереш защо ти свети чек-лампата.За да разбереш това ще трябва да направиш измерване в динамичен режим,защото точно в този режим искаш да не ти свети лампата.При работа в динамичен режим/празен ход-незагрял и загрял двигател и натоварване на двигателя на място/ тези стойности от съпротивления се превръщат в напрежения и те са истинските стойности от които контролера си определя режимите.Трябва да измериш съответно какви напрежения ти излизат на тези места.Напреженията на дюзите няма да можеш да измериш и с най точния мултицет.За там ти трябва обезателно осцилоскоп,защото измерените стойности от напрежение са в порядъка на милисек. времетраене.А за измерване на високото напрежение на бобините ти трябва още по специален осцилоскоп който може да мери до 30-40 Кволта стойности.Но поне аз не знам къде в София има сервз оборудван с подобна апаратура и достатъчно образован сервизен специалист,който може без проблеми да си служи с тях за да ти направи тези измервания.Ако ти имаш,може и сам да си направиш това. Моята препоръка е:не си направил две изключително важни измервания на два от най важни сензора на двигателя.МАР-сензора и Ламбда-сондата.Те се мерят само с мултицет в динамичен режим на двигателя/загрял двигател,празен ход и натоварване на място до 4000 об/Измерването на Ламбда сондата е малко по комплицирано,но направи това сам и сподели резултатите.Похвално е че си се хванал с тези замервания,но ги довърши до края.
Коментар
-
МАР сензора доколкото помня показа 1,6в на празен ход и 4.5 волта при по високи обороти и ми казаха че това било нормално.Ако е от ламбдата и закача на нейно място мултивибратор с период 0.5 секунди какъвто слагат на газовите би трябвало да угасне лампата нали??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Може и да не угасне....Трябва да се чисти грешката при някой коли.На пежо колкото датчика откачиш после закачиш толкова и грешки прави А ламда сондата трябва да варира от 0 до 1.2В....при нея има няколко момента най-лесно можеш да я хванеш че при повишаване на оборотите на колата тя трябва да даде стойност близка до гораната граница а именно 1.2В като честотата на променящите се сигнали трябва да е пъргава и бърза Другото което трябва да се знае е ,че при задържане на високи обороти 3-4000 тя трабва да започне пак да си пулсира по-ниска , по-висока стаойност...И третото най-лесно е при изправна ламбда сонда когато подадеш рязко газ и колата влезе в 4-5000 обор. при пускане на газта стойноста отчетена от ламда сондата(за около 3 сек.) трябва да е малка или направо казано 0. 0 - бедна смес 1.2В - богата смесПоздрави и дано съм помогналTipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....
Коментар
-
infineon написа:МАР сензора доколкото помня показа 1,6в на празен ход и 4.5 волта при по високи обороти и ми казаха че това било нормално.Ако е от ламбдата и закача на нейно място мултивибратор с период 0.5 секунди какъвто слагат на газовите би трябвало да угасне лампата нали??
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар