така искам да попитам,някой сменял ли е стъпковото или да го е почиствал...на сякаква информация съм доволен защото утре мисля да го разглобявам и да се пробвам да го чистя...тъй че съвети от вас очаквам мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпково моторче
Collapse
X
-
vladi_stoev написа:Здрасти колега,като го свалиш напръскои го със WD-40 и го забърши това можеш да направиш само СПОРЕД МЕН .
Коментар
-
Първо! - не можеш да го свалиш !!! Второ, не можеш да го почистиш, мисля че това е достатъчно единствено можеш да му напръскаш главата с ВД та ако има повече чернилка насъбрала се по шелото на главата белким се отмиее. За съжаления на този модерен автомобил от 2000г моторчето не се сваля всички боклуци са натрупани в тая плочка на куп и нещо от тях издъни ли се сменяш цялата плочка, познаи колко струваПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
http://vbox7.com/play:651e23e3http:/...7506fad1ето клипчета от неска, дето направихобаче има някакво разминаване на звука с картината... сори за коетосъщо и клипчетата вървят малко по-бързо, от колкото е на колата... нещо във вибокса има проблем...Slavi_Lanciaколега...не съм сигурен за това, че не се разглобява..един познат си го е разглобил и го е изчистил, след като го е изкарал и почистил с кироселин.и ми каза, че после не можело да се уплътни и пробвал със силикон, но не станало и си купил само моторчето за 400 и няколко лв и се е оправило сичко...утре ще се помъча да го почистяможе и да пробвам и с ВД-40
Коментар
-
Не е само моторчето 400+ лева това е цената за цялата плочка барабар с клапата и другите поростотъии по нея, едно моторче е към 100 лева, така че питаи твоя приятел дали е сменил само моторчето или цялата плочка и тогава пак ще си приказваме. Верно е че се сваля все пак не се е родило там но не е като нормалните моторчета с два болта да ги развиеш и да го смъкнеш а е набито в корпуса, начин да се измъкне от корпуса все ще се намери ама аиде после да ви видя как ще го монтирате и оплътните, можеби с поксипол Чакам разумен план за деситвие по въпроса за свалянето на това моторче, които ми каже такъв бирата е от менПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Първо! - не можеш да го свалиш !!! Второ, не можеш да го почистиш, мисля че това е достатъчно единствено можеш да му напръскаш главата с ВД та ако има повече чернилка насъбрала се по шелото на главата белким се отмиее. За съжаления на този модерен автомобил от 2000г моторчето не се сваля всички боклуци са натрупани в тая плочка на куп и нещо от тях издъни ли се сменяш цялата плочка, познаи колко струваStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Така съм по съгласен но тогава няма да ми пука за старото и колкото и да ми се опъва ще го сваля ако трябва и да го изкормя, но да сваля старото внимателно така че да го сложа после пак ми се струва малко невеероятно.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
неска се заех със задачата... 1. изкарах го, бая беше мръсно и го почистих в нас с ВД-402. отпуши се дупката, блесна сичкообаче...след като го поставих, почна да ми прави други проблеми, НЕ да се оправи, което ми беше целта...като запалих колата и сама си вдига оборотите, се едно съм натиснал педала за газта...и се спира на 7000 оборотаза което си помислих,че може би нетрябваше с ВД-40 да го пръскам ами с бензин.... но свиршило пък и може да му е дошло времето на моторчетопомислих си, че съм го поставил моторчето в позата, в което е прибрано...че го разглобих и го дръпнах да е надолу да е запушена дупкатаи след като запалих, пак си дигаше оборити без да пипам педала и пак до критичните отидинаправих малко снимки, но може утре да ги кача че са на мобилния...утре ще ходя да взема 1 цяла плочка, да я поставя да видя дали ще се оправи ще ми я маркират и ако не се оправи ще я върна, а те същевремено на мене паритедано да се оправино дилемата ми сега е дали да си купя направо цялата плочка за 400лв.която ще е чисто новаили да взема тая(ако работи) сигурно за 200 лв. и е употребявана,пък е оригиналната от завода....но можи и тя да се скапи след времеутре пак ремонт ме чака..дано се оправи най-накрая, че колата се едно е на трупчетапък неска я оборудвах и със зимните гуми...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар