Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Като загрее колата не ще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Като загрее колата не ще да пали

    Идва зимата и почнаха проблемите, като карам 10-15 км и колата заегрее, изгася ли я няма палене. Пали само с бутане. Днес ходих на диагностика в BOSCH и я закачихме загря на 82 градуса изгасих и си пали без проблем. Момчетата казаха да я закарам утре и да я оставим повече време. Според мен и няколко познати проблема е в датчика на коляновия вал, но момчетата от сервизаха казаха че не е това. Очаквам някой ако е минал през тоя проблем да сподели как се е оправил, защото вече ми писна да вкарам пари и да не получавам нищо в замяна
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    Re: Като загрее колата не ще да пали

    gamencerista написа:
    Идва зимата и почнаха проблемите, като карам 10-15 км и колата заегрее, изгася ли я няма палене. Пали само с бутане. Днес ходих на диагностика в BOSCH и я закачихме загря на 82 градуса изгасих и си пали без проблем. Момчетата казаха да я закарам утре и да я оставим повече време. Според мен и няколко познати проблема е в датчика на коляновия вал, но момчетата от сервизаха казаха че не е това. Очаквам някой ако е минал през тоя проблем да сподели как се е оправил, защото вече ми писна да вкарам пари и да не получавам нищо в замяна
    и аз си мисля че може би е този датчик, но по добре я остави във сервиза за да си на 100% сигурен, а не само да даваш пари и да сменяш здрави части
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Аз имах такъв проблем и се оказа от контактния ключ.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        stanleyhacker написа:
        Аз имах такъв проблем и се оказа от контактния ключ.
        А това пък се проверява супер бързо и елементарно с мултицет, но ако е от контактния ключ едва ли ще е свързано със загряването, макар че кой знае...

        Коментар


          #5
          А просто е възможно да е една клема на акумулатора.Понякога дори и видимо да е наред,да се окаже че проблема е в нея.Така че нищо не пречи колегата да свали клемите и да ги позачисти и смаже-възможно е разковничето да е там/споделям от личен опит/
          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
          Grande Punto 1.2 LPG

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            stanleyhacker написа:
            Аз имах такъв проблем и се оказа от контактния ключ.
            А това пък се проверява супер бързо и елементарно с мултицет, но ако е от контактния ключ едва ли ще е свързано със загряването, макар че кой знае...
            Ами имаше връзка. Когато колата е топла и няма добра искра, колата се задавя и после няма палене...
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Еми утре сутринта ще пробвам това с клемите, ама се съмнявам да е оттам, иначе в 9:30 пак съм в BOSCH за по-дълга диагностика.
              Fiat Bravo 1.4 12v

              Коментар

              Working...
              X