Имам съмнения че бравото ми работи на 3 цилиндъра.Свети ми лампата на таблото, вчера свалих кабелите на дюзите и свещите и после се оправи обаче сутринта пак същото- свети дюзата, на ниски обороти няма много сила и от един от цилиндрите се чува някакъв метален похлопващ звук.Днес се оправи съвсем случайно вечерта чак на околовръстното.Как да разбера дали проблема е от бобината или от дюзите?? Свещите са ми нови НГККажете ако наистина работи на 3 цилиндъра какви ще са симптомите.Има ли някой колега с работеща Виза унискан?? [/i]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как изглежда браво на 3 цилиндъра
Collapse
X
-
Как изглежда браво на 3 цилиндъра
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Здравей колега,като работи неравномерно, освен че трака двигателя и замалко да си тръгне сам от коша, като почнеш да махаш лулуте от свещите на запален двигател - ще разбереш кой цилиндър не работи - в смисъл като му махнеш лулата няма промяна в работата на двигателя, в противен случай започва да работи още по-неравномерно.Като откриеш кой цилиндър е проблема - махаш свеща и ако е много черна в сравнение с другите цилиндри, то явно е проблем с инжектора- ултразвук или нов. Няма да навреди ако отидеш и на диагностика. Ако има проблем с инжектора - това ще се отрази и на индикациите на ламбда сондата.Brava 1.6 EL, '98
182A4
-
Само да допълня:като махнеш лулата от свещта, се усеща ако прехвърча искра - чува се едно припукване, ако работи бубината. само се моли да не ти хвърля някъде бензин по двигателя щото от тия изпълнения може да ти стане интересно с тези искри от лулите (вземи си пожарогасителя под ръка).Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
roro написа:Само да допълня:като махнеш лулата от свещта, се усеща ако прехвърча искра - чува се едно припукване, ако работи бубината. само се моли да не ти хвърля някъде бензин по двигателя щото от тия изпълнения може да ти стане интересно с тези искри от лулите (вземи си пожарогасителя под ръка).http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
roro написа:Здравей колега,като работи неравномерно, освен че трака двигателя и замалко да си тръгне сам от коша, като почнеш да махаш лулуте от свещите на запален двигател - ще разбереш кой цилиндър не работи - в смисъл като му махнеш лулата няма промяна в работата на двигателя, в противен случай започва да работи още по-неравномерно.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Хм, не искам да те плаша, ама и аз го имах тоя проблем и се оказа бобина, дано при теб не е.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...100#287100Ту се оправяше, ту се разваляше само, с новата бобина се оправи всичко.Най-добре свали от някое друго Браво за проба.п.с. всъщност се оказа, че колата е работила на 2, а не на 3 цилиндъра.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Хм, не искам да те плаша, ама и аз го имах тоя проблем и се оказа бобина, дано при теб не е.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...100#287100Ту се оправяше, ту се разваляше само, с новата бобина се оправи всичко.Най-добре свали от някое друго Браво за проба.п.с. всъщност се оказа, че колата е работила на 2, а не на 3 цилиндъра.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар