Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как изглежда браво на 3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как изглежда браво на 3 цилиндъра

    Имам съмнения че бравото ми работи на 3 цилиндъра.Свети ми лампата на таблото, вчера свалих кабелите на дюзите и свещите и после се оправи обаче сутринта пак същото- свети дюзата, на ниски обороти няма много сила и от един от цилиндрите се чува някакъв метален похлопващ звук.Днес се оправи съвсем случайно вечерта чак на околовръстното.Как да разбера дали проблема е от бобината или от дюзите?? Свещите са ми нови НГККажете ако наистина работи на 3 цилиндъра какви ще са симптомите.Има ли някой колега с работеща Виза унискан?? [/i]
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Здравей колега,като работи неравномерно, освен че трака двигателя и замалко да си тръгне сам от коша, като почнеш да махаш лулуте от свещите на запален двигател - ще разбереш кой цилиндър не работи - в смисъл като му махнеш лулата няма промяна в работата на двигателя, в противен случай започва да работи още по-неравномерно.Като откриеш кой цилиндър е проблема - махаш свеща и ако е много черна в сравнение с другите цилиндри, то явно е проблем с инжектора- ултразвук или нов. Няма да навреди ако отидеш и на диагностика. Ако има проблем с инжектора - това ще се отрази и на индикациите на ламбда сондата.
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    Коментар


      #3
      Само да допълня:като махнеш лулата от свещта, се усеща ако прехвърча искра - чува се едно припукване, ако работи бубината. само се моли да не ти хвърля някъде бензин по двигателя щото от тия изпълнения може да ти стане интересно с тези искри от лулите (вземи си пожарогасителя под ръка).
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #4
        roro написа:
        Само да допълня:като махнеш лулата от свещта, се усеща ако прехвърча искра - чува се едно припукване, ако работи бубината. само се моли да не ти хвърля някъде бензин по двигателя щото от тия изпълнения може да ти стане интересно с тези искри от лулите (вземи си пожарогасителя под ръка).
        Ще пробвам утре това само че мисля да откачам от бобината а не да вадя лулите че ме е страх да не скъсам някоя.Свещите са нови на 1000 км и като ги смених старите само на 3 ти беше малко по тъмна.Има ли начин да тествам бобината??
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          колега, аз си мисля, че по-добрата идея е да махаш лулите, поне ще имаш едни 15-20 см разстояние до искрите.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар


            #6
            roro написа:
            Здравей колега,като работи неравномерно, освен че трака двигателя и замалко да си тръгне сам от коша, като почнеш да махаш лулуте от свещите на запален двигател - ще разбереш кой цилиндър не работи - в смисъл като му махнеш лулата няма промяна в работата на двигателя, в противен случай започва да работи още по-неравномерно.
            Ще го усетиш и по ръката ако си се опрял на колата може да ти се понакъдри косата.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Хм, не искам да те плаша, ама и аз го имах тоя проблем и се оказа бобина, дано при теб не е.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...100#287100Ту се оправяше, ту се разваляше само, с новата бобина се оправи всичко.Най-добре свали от някое друго Браво за проба.п.с. всъщност се оказа, че колата е работила на 2, а не на 3 цилиндъра.
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                trace написа:
                Хм, не искам да те плаша, ама и аз го имах тоя проблем и се оказа бобина, дано при теб не е.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...100#287100Ту се оправяше, ту се разваляше само, с новата бобина се оправи всичко.Най-добре свали от някое друго Браво за проба.п.с. всъщност се оказа, че колата е работила на 2, а не на 3 цилиндъра.
                Е чак на 2 не вярвам да работи едва ли ще има мощност тогава, а сега и да свети си върви горе долу, на наклон е малко тегаво тръгването трябва над 1500 оборота да подам иначе и падат оборотите и опитва да гасне.Най интересното е че разхода ми е горе долу нормален, а ако е на 2 цилиндъра мисля че ще е доста завишен.Утре ще меря бобината и ще пиша
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар

                Working...
                X