Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер или бобина туй е въпроса?Решихме проблема!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Harzulov написа:
    Говориш за пластмасовия участък от кутията на въздушният филтър до дебитомера ли?
    колега написал съм ясно - СЛЕД ДЕБИТОМЕРА

    Коментар


      #17
      Хм да Еми там има малко усукване ама си беше така и преди гърмежа
      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

      Коментар


        #18
        Harzulov написа:
        Хм да Еми там има малко усукване ама си беше така и преди гърмежа
        Търси дупката там някъде, обикновено е отдолу и не се вижда. При мен цялото ребро беше сцепено.
        Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
        Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

        Коментар


          #19
          Ок а оттам не трябва ли като си сложа ръката да смуче въздух или да изкарва и така да видя има ли или няма дупка?
          Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

          Коментар


            #20
            Harzulov написа:
            ..................Сега умувам как да не допускам повече такива ситуации.
            Трябва сам да се досетиш.Като си махнеш газовата уредба и си караш колата както фирмата производител я е направил.Може ли такава хубава кола да я разваляш с тази газова уредба.И сега каква излиза икономията ти от карането на газ??Само разходи и ядове те чакат от тук нататък ако продължиш с тази самодейност.

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              Трябва сам да се досетиш.Като си махнеш газовата уредба и си караш колата както фирмата производител я е направил.Може ли такава хубава кола да я разваляш с тази газова уредба.И сега каква излиза икономията ти от карането на газ??Само разходи и ядове те чакат от тук нататък ако продължиш с тази самодейност.
              Интересна сентенция....Много хора карат на газ и то с обикновени газови.Аз също и на Капата и на Делтата и на Дедрата съм с обикновенни газови и нямам никакви проблеми и ядове.А ако говорим пък за икономия-при километрите които навъртам/изключително градско/ просто няма смисъл от коментар...Ремонти и някакви разходи свързани с такива-Тц-нема.Така че всеки си има глава на раменете и си прави сметката на какво да кара.А това че производителя е направил да се кара на бензин-ми хубаво,но след като може и на газ и е по-икономично-е аз го правя!PS Към колегата с газовата-сложи си 2-3 кихалки за да нямаш тези проблеми и си карай на газ и си свиркай
              LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
              LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
              LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
              Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
              Grande Punto 1.2 LPG

              Коментар


                #22
                mitaka_71 написа:
                Stefan Hadjov написа:
                Трябва сам да се досетиш.Като си махнеш газовата уредба и си караш колата както фирмата производител я е направил.Може ли такава хубава кола да я разваляш с тази газова уредба.И сега каква излиза икономията ти от карането на газ??Само разходи и ядове те чакат от тук нататък ако продължиш с тази самодейност.
                Интересна сентенция....Много хора карат на газ и то с обикновени газови.Аз също и на Капата и на Делтата и на Дедрата съм с обикновенни газови и нямам никакви проблеми и ядове.А ако говорим пък за икономия-при километрите които навъртам/изключително градско/ просто няма смисъл от коментар...Ремонти и някакви разходи свързани с такива-Тц-нема.Така че всеки си има глава на раменете и си прави сметката на какво да кара.А това че производителя е направил да се кара на бензин-ми хубаво,но след като може и на газ и е по-икономично-е аз го правя!PS Към колегата с газовата-сложи си 2-3 кихалки за да нямаш тези проблеми и си карай на газ и си свиркай
                Колега,карането на газ е супер,супер голям компромис.Да не говориме когато колата ти е инжексион,независимо какъв.Отиди при италианеца за любопитство да попиташ колко души на ден търсят пласмасови колектори,филтърни кутии,дебитомери,маф-измерители и всичко което е по всмукателния тракт на двигателя.И десет кихалки да туриш ще береш ядове.Икономия никаква на газ,защото като туриш разходите по непрекъснато ходене по газаджии,компютърни диагностики и разходи по разни поражения по двигателя излиза,че карането на газ е най-неикономичното решение.И за това фирмите производители на автомобили не се занимават с такива глупости.Измислили са дизел-изпълнения за тези които искат возенето да им е по-тънко.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  mitaka_71 написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  Трябва сам да се досетиш.Като си махнеш газовата уредба и си караш колата както фирмата производител я е направил.Може ли такава хубава кола да я разваляш с тази газова уредба.И сега каква излиза икономията ти от карането на газ??Само разходи и ядове те чакат от тук нататък ако продължиш с тази самодейност.
                  Интересна сентенция....Много хора карат на газ и то с обикновени газови.Аз също и на Капата и на Делтата и на Дедрата съм с обикновенни газови и нямам никакви проблеми и ядове.А ако говорим пък за икономия-при километрите които навъртам/изключително градско/ просто няма смисъл от коментар...Ремонти и някакви разходи свързани с такива-Тц-нема.Така че всеки си има глава на раменете и си прави сметката на какво да кара.А това че производителя е направил да се кара на бензин-ми хубаво,но след като може и на газ и е по-икономично-е аз го правя!PS Към колегата с газовата-сложи си 2-3 кихалки за да нямаш тези проблеми и си карай на газ и си свиркай
                  Колега,карането на газ е супер,супер голям компромис.Да не говориме когато колата ти е инжексион,независимо какъв.Отиди при италианеца за любопитство да попиташ колко души на ден търсят пласмасови колектори,филтърни кутии,дебитомери,маф-измерители и всичко което е по всмукателния тракт на двигателя.И десет кихалки да туриш ще береш ядове.Икономия никаква на газ,защото като туриш разходите по непрекъснато ходене по газаджии,компютърни диагностики и разходи по разни поражения по двигателя излиза,че карането на газ е най-неикономичното решение.И за това фирмите производители на автомобили не се занимават с такива глупости.Измислили са дизел-изпълнения за тези които искат возенето да им е по-тънко.
                  Явно аз съм изключение/не ходя по италианци,сервизи и тем подобни/ :D Но не е хубаво да налагаш твоето мнение на другите-след като искаш си карай на бензин,но не убеждавай другите колко е вредно карането на газ.....Както казах всеки си има глава на раменете и всеки си прави сметката...
                  LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                  LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                  LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                  Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                  Grande Punto 1.2 LPG

                  Коментар


                    #24
                    mitaka_71 написа:
                    Явно аз съм изключение/не ходя по италианци,сервизи и тем подобни/ :D Но не е хубаво да налагаш твоето мнение на другите-след като искаш си карай на бензин,но не убеждавай другите колко е вредно карането на газ.....Както казах всеки си има глава на раменете и всеки си прави сметката...
                    Как ще налагам личното си мнение бе колега.И нямам намерение да правя подобно нещо.Аз си изказвам моето лично мнение по въпроса.Нали тук сме се събрали да си изказваме личното мнение.Кое верно,кое неверно всеки сам си преценява и сам си решава как да постъпва в различни ситуации.А дали си доволен или недоволен зависи от претенциите на човека и възможностите му обективно да преценява ползите и вредите от дадено нещо.А лично за мене и 10 стотинки да стане килограма газ никога няма да си поставя газова уредба на колата.Който иска да си постави,но след това ще има въпроси и отговори във форума..................

                    Коментар


                      #25
                      Stefan Hadjov написа:
                      mitaka_71 написа:
                      ...
                      .................
                      колега Хаджов, забравяш ГИ - то .Предимството на газовата (ГИ) е , :дизеловите коли на по 8 - 10 години са СКЪСАНИ от каране, докато бензинките са на по-малко км.и като си сложи едно ГИ на бензинката човек, горе долу все едно е сменил демпферен маховик ( нали така беше , че не гии чаткам много дизелите - признавам си),НО кара кола поне със 100 000 ако не и с 200 000 км по малко навъртяни.Моето мнение е - бензинка със ГИ !

                      Коментар


                        #26
                        Мда прави сте за доста неща за газовите уредби, но темата се изменени доста от заглавието.Утре съм на диагностика че днеска вече чух доста притеснителни възможностти за повреда от счупено бутало до спукан въздухопровод
                        Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                        Коментар


                          #27
                          u_bo написа:
                          колега Хаджов, забравяш ГИ - то .Предимството на газовата (ГИ) е , :дизеловите коли на по 8 - 10 години са СКЪСАНИ от каране, докато бензинките са на по-малко км.и като си сложи едно ГИ на бензинката човек, горе долу все едно е сменил демпферен маховик ( нали така беше , че не гии чаткам много дизелите - признавам си),НО кара кола поне със 100 000 ако не и с 200 000 км по малко навъртяни.Моето мнение е - бензинка със ГИ !
                          А моето мнение е бензинка с бензин.ГИ намалява дребните проблеми на газта,но основните остават.Като ти чета съветите които даваш на колегите с проблемите им с ГИ,разбирам че си запознат с тях и не е необходимо да ти ги обяснявам.Ей Богу,не мога да разберя тази логика:купуваш голяма,мощна хубава кола и я унищожаваш с някаква си газова уредба,пък каквато ще да е.Скопяваш 20 % от мощноста,намаляваш си динамиката един път от намалената мощност и втори път от увеличаване теглото на колата с теглото на цялата газова уредба,унищожаваш си багажника заради бомбата която непрекъснато разкарваш,ходиш през известен период от време да си чистиш дюзите на ултразвук,трепериш да не гръмне нещо по всмукателната с-ма на двигателя/познавам доста с ГИ,които гърмят/,не смееш да си вкараш колата в гараж,че ако има изтичане на газ не се знае на сутринта като влезеш и запалиш лампата какво може да се случи.Да изброявам ли още,има доста.А първоначалната инвестиция???.........Повече не искам да говоря за газ,че изпитвам отвръщение.

                          Коментар


                            #28
                            Днес ходих на сервиз и се оказа че бобината на 4-ти цилиндър е сдала багажа. Сменихме бобината с нова и всичко заспа.Цената на ремонта беше 192лв. Диагностиката показа една единствена грешка: AIR FLOW.изчистихме и нея замерихме компресията и всичко е ок вече. Според мен обаче проблема с изгорялата бобина не идва от газовата уредба, а просто си е дошло времето.Вие как мислите.Между другото си мислех че бобината е от по евтиният вариант но не оказа се по скъпата, а уж има разделение до 99 и след 99г а моята е по талон 01.01.99г.
                            Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                            Коментар


                              #29
                              Harzulov написа:
                              ... мислех че бобината е от по евтиният вариант но не оказа се по скъпата, а уж има разделение до 99 и след 99г а моята е по талон 01.01.99г.
                              талон 01.99 - значи произведена е поне 12.98 - ако искаш дай си ВИН-а да проверим

                              Коментар

                              Working...
                              X