Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер или бобина туй е въпроса?Решихме проблема!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дебитомер или бобина туй е въпроса?Решихме проблема!

    Здравейте колеги, днеска както си карах с 40 и изведнъж нещо отпред гръмна и колата претриса за момент и аз веднага спрях и загасих.Видимо нищо не виждам освен като че ли леко усукан гумено нещо около колектора(но не съм сигурен дали не си беше така).Запалих без газ и без проблеми при топла кола, и проблема идва от там че тя държи 800-900 оборота но като че ли не работи на всички цилиндри ауспуха прекуква.Записах се в Александър ауто за петък който без да я погледнат казаха възможно е да е бобина или свещ щом не работи на всички цилиндри ще видим на диагностиката.Значи колата до 2000 оборота клати и придърпва след това непридърпва но няма същата мощност както преди гърмежа.Аз се съмнявам или в изгоряла бобина или да не е от гръмнал катализатор незнам какво да си мисля.Вие какво мислите?Колата е с газ с емулатори на дюзите и плочка на колектора и кихалки.
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    С този 1,8 двигател най-вероятно бобина.50-60 лв . втора употреба или 180-190 нова.Имаш ли газова уредба?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Да с газова съм и сменени свещи преди 6000км.
      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

      Коментар


        #4
        В това положение дали да карам колата или да чакам петък за диагностика?
        Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

        Коментар


          #5
          Ами гръмнало ти е от газовата в смукателния колектор.Моли се да не ти е отишъл дебитомера.Ама така е който иска да спести пари с обикновена газова накрая почват проблемите особено на този двигател
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Еми според мен не е дебитомер защото ако е той колата няма да може да се изфорсира на празен ход я тя се изфорсира добре и ще забива муцуна.а моята ако я държа над 2000 оборота и я карам с 50-60 няма разлика във вървежа освен в ускорението до тази и над нея скорост
            Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

            Коментар


              #7
              Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
              Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

              Коментар


                #8
                Ако е гръмнал и не работи коректно може и да ти свети чека на таблото и компютъра да влиза в авариен режим.Най лесно е да го свалиш и да видиш дали има поражения по него.Иначе бобините на тебе са ти отделни на цилиндрите и най лесно по метода на проба и грешка ще ги откачаш една по една и ще установиш има ли неработеща.Но аз залагам на дебитомер, или скъсан въздуховод.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  В момента нищо не свети по таблото а видими външни поражения няма.
                  Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                  Коментар


                    #10
                    Harzulov написа:
                    Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
                    точно така

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      Harzulov написа:
                      Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
                      точно така
                      стане ли така си купувам нов дебитомер за 130 лв слагам го и си свиркам
                      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                      Коментар


                        #12
                        Harzulov написа:
                        u_bo написа:
                        Harzulov написа:
                        Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
                        точно така
                        стане ли така си купувам нов дебитомер за 130 лв слагам го и си свиркам
                        НЕ бих го направил.имах предвид , че "то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега" е ВЯРНО !!!НО ДАЛИ е дебитомер, това не показва. виж с компютър какви стойности дава,или си го замери с мултицет - има доста писано по въпроса, може и ogi28b и stefan hadjov да питаш.със замерване или с компютър ще разбереш ДАЛИ е дебитомер

                        Коментар


                          #13
                          Е то е ясно че ще се ходи на компютърна диагностика, но мисълта ми е ако покаже дебитомер да съм подготвен То се е видяло че по евтино от 150-200лв няма да е. Сега умувам как да не допускам повече такива ситуации.
                          Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                          Коментар


                            #14
                            МНОГО по-вероятно е , при гърма да ти е спукало въздуховод някъде СЛЕД ДЕБИТОМЕРА.провери първо това преди да идеш на диагностика.признаците са същитеи ако откачиш дебитомера , ще светне лампата и ще ’се оправи’при спукан въздуховод става така (както и при повреден дебитомер)

                            Коментар


                              #15
                              Говориш за пластмасовия участък от кутията на въздушният филтър до дебитомера ли?
                              Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                              Коментар

                              Working...
                              X