Здравейте колеги, днеска както си карах с 40 и изведнъж нещо отпред гръмна и колата претриса за момент и аз веднага спрях и загасих.Видимо нищо не виждам освен като че ли леко усукан гумено нещо около колектора(но не съм сигурен дали не си беше така).Запалих без газ и без проблеми при топла кола, и проблема идва от там че тя държи 800-900 оборота но като че ли не работи на всички цилиндри ауспуха прекуква.Записах се в Александър ауто за петък който без да я погледнат казаха възможно е да е бобина или свещ щом не работи на всички цилиндри ще видим на диагностиката.Значи колата до 2000 оборота клати и придърпва след това непридърпва но няма същата мощност както преди гърмежа.Аз се съмнявам или в изгоряла бобина или да не е от гръмнал катализатор незнам какво да си мисля.Вие какво мислите?Колата е с газ с емулатори на дюзите и плочка на колектора и кихалки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дебитомер или бобина туй е въпроса?Решихме проблема!
Collapse
X
-
Ами гръмнало ти е от газовата в смукателния колектор.Моли се да не ти е отишъл дебитомера.Ама така е който иска да спести пари с обикновена газова накрая почват проблемите особено на този двигателhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Еми според мен не е дебитомер защото ако е той колата няма да може да се изфорсира на празен ход я тя се изфорсира добре и ще забива муцуна.а моята ако я държа над 2000 оборота и я карам с 50-60 няма разлика във вървежа освен в ускорението до тази и над нея скоростFiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
Ако е гръмнал и не работи коректно може и да ти свети чека на таблото и компютъра да влиза в авариен режим.Най лесно е да го свалиш и да видиш дали има поражения по него.Иначе бобините на тебе са ти отделни на цилиндрите и най лесно по метода на проба и грешка ще ги откачаш една по една и ще установиш има ли неработеща.Но аз залагам на дебитомер, или скъсан въздуховод.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
Harzulov написа:Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
Коментар
-
u_bo написа:Harzulov написа:Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99
Коментар
-
u_bo
Harzulov написа:u_bo написа:Harzulov написа:Добре ако е дебитомер, то ако утре го откача то трябва да ми светне чека за дюзите и колата да премине що годе в нормален режим на работа и да се държи доста по добре от сега.НАли?
Коментар
-
u_bo
МНОГО по-вероятно е , при гърма да ти е спукало въздуховод някъде СЛЕД ДЕБИТОМЕРА.провери първо това преди да идеш на диагностика.признаците са същитеи ако откачиш дебитомера , ще светне лампата и ще ’се оправи’при спукан въздуховод става така (както и при повреден дебитомер)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар