Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно придърпване на студен ДВГ на 1-ва и задна?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно придърпване на студен ДВГ на 1-ва и задна?

    Колеги, имате ли идея на какво може да се дължи това нещо? Прави ми го само на студено и доста на (талази) което се избягва само с повечко междинна гас. Съмнява ме да е съединитела, понеже по пътя на логиката трябва да е постоянно а не само на студено и можеби няма да мога да ждигам 140км ако е прее*ан и ще боксува! Дайте някои съвет ако го имате или сте го имали проблема!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    Стабилни ли са оборотите на празен ход докато е студена? Като че ли е нещо с гориво-въздушната смес. По бедна!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Danchojn написа:
      Стабилни ли са оборотите на празен ход докато е студена? Като че ли е нещо с гориво-въздушната смес. По бедна!
      Чесно казано май не са много стабилни. Демек когато загрее са ок, но по някой път на загряло играят. Горивния филтър ми е на около 10 000 вече! Да го засилвам ли в кофата и нов? Малко ми се е вдигнал разхода и си мисля ,че може да е той.
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        На заминала ламбда-сонда ми прилича... Поне при мен беше така - само на 1-ва и задна придърпване. Може да е друга причината, казвам при мен как беше
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Ако е замесена сондата, може би не и работи подгряването.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Danchojn написа:
            Ако е замесена сондата, може би не и работи подгряването.
            Става въпрос за пунтото от подписа, което грам незнам дали има такава сонда.Въпросния модел не е особенно срещан в бг, понеже преобладават ТД. Ако някой знае къде е сондата с някоя картинка би ми помогнал доста!
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              mancuzo написа:
              Danchojn написа:
              Ако е замесена сондата, може би не и работи подгряването.
              Става въпрос за пунтото от подписа, което грам незнам дали има такава сонда.Въпросния модел не е особенно срещан в бг, понеже преобладават ТД. Ако някой знае къде е сондата с някоя картинка би ми помогнал доста!
              Сондата се намира на генерацията близо до катализатора. Ако е с 4 жици имаш и подгряване.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                mancuzo написа:
                Danchojn написа:
                Ако е замесена сондата, може би не и работи подгряването.
                Става въпрос за пунтото от подписа, което грам незнам дали има такава сонда.Въпросния модел не е особенно срещан в бг, понеже преобладават ТД. Ако някой знае къде е сондата с някоя картинка би ми помогнал доста!
                Сондата се намира на генерацията близо до катализатора. Ако е с 4 жици имаш и подгряване.
                Какво грее тая сонда там в горещите газове?И принципно имам проблем със генерацията на фланеца.Беше се скъсала тръбата и ми я капнаха на 3 места колкото да изкара докат се направи добре.И от тая работа малко газове излизат в ДВГ отсек. Тея жици каде могат да се видят? И последно възможно ли е да нямам такава сонда и ако не колко пара ще ми копне от джоба?
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  Колата ти е чист дизел доколкото разбирам, и няма ламбда май.Каква ламбда сонда бъркате тука?
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    mancuzo написа:
                    Danchojn написа:
                    mancuzo написа:
                    Danchojn написа:
                    Ако е замесена сондата, може би не и работи подгряването.
                    Става въпрос за пунтото от подписа, което грам незнам дали има такава сонда.Въпросния модел не е особенно срещан в бг, понеже преобладават ТД. Ако някой знае къде е сондата с някоя картинка би ми помогнал доста!
                    Сондата се намира на генерацията близо до катализатора. Ако е с 4 жици имаш и подгряване.
                    Какво грее тая сонда там в горещите газове?И принципно имам проблем със генерацията на фланеца.Беше се скъсала тръбата и ми я капнаха на 3 места колкото да изкара докат се направи добре.И от тая работа малко газове излизат в ДВГ отсек. Тея жици каде могат да се видят? И последно възможно ли е да нямам такава сонда и ако не колко пара ще ми копне от джоба?
                    Сондата за да работи трябва да е загряла. Т.е. на студен ДВГ не работи. Затова се слага подгряване на самата сонда за да може да е ефективна още от самия старт на студен двигател. Друг е въпроса, че при теб може да няма, но ако има тя е на генерацията. Проблемния фланец може да ти играе тези номера - ако отвора е голям се губи така наречения резонанс в генерацията.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар

                    Working...
                    X