Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростната ми кутия тече като лейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростната ми кутия тече като лейка

    Здравейте колеги, Преди 2 години си купих фиата (Браво 1,6 16V 199 от дупница взех го без масло в скоростната. Наливам аз то текна като някоя лейкаотивам в сервиза при кафеджиата и му казвам така и така налях масло тече от долу. Вдигна я той на стенда гледа гледа и вика а той вика маншон имаш скъсан на ваътрешното каре от към скоростната кутия на малката полуоска от лявата страна та затова ти тече това масло. Смени го той маншона наля масло от тогава не ми беше текло и капка от там и преди 2 седмици протече вкарвам я на канала аз гледам че тече от процепа между ск кутия и маншона там кадето е голямата скоба маншона видимо здрав. Е реших да го махна маншона да разбера от каде тече.Махнах голямата и малката скоба маншона го преместих на дясно кам главината махнах и аломиниевата плочка на ск кутия избутах към маншона ватре маншона и карето бяха омазнени от маслото.И немога да разбера от каде идва теча.Имам няколко въпроса Маншона е здрав но след него трябва ли да има семеринга от към ск. кутия? И тя по принцип трябва ли да пропуска масло за да се смазва карето?

    #2
    да, карето се маже от масло от ск кутия. чети във форума по-подрвобно
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      семерингата е във маншона към полуоскатаа маншона като се стегне към скоростната и уплътнява и не тече

      Коментар


        #4
        Сигурен ли си че не ти тече от семеринга и да олива назад към широката част на маншона, ако семеринга и маншона обаче са ти сухи а е мазно само отзад или скобата на маншона се е отхлабила или тая алуминиева плочка дет се стяга към скоростите не уплътнява добре, предполагам че за уплътнение тая плочка също има някъкъв гумен пръстен, огледаи я.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          що си мисля, че в маншона на карето трябва да има високооборотна грес, и маслото от скоростната кутия не трябва изобщо да отива към карето при нормални обстоятелства...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            donnna написа:
            що си мисля, че в маншона на карето трябва да има високооборотна грес, и маслото от скоростната кутия не трябва изобщо да отива към карето при нормални обстоятелства...
            Tака си мислиш щото не свалял полуоска, като ти се наложи да свалиш вече няма така да мислиш Маслото го спира само маншона и лагер-семеринга към маншона, едно от двете като се издъни и всичко е на земята Греста за която споменаваш е в маншона от към главината за външното каре.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Slavi_Lancia написа:
              donnna написа:
              що си мисл, че в маншона на карето трябва да има високооборотна грес, и маслото от скоростната кутия не трябва изобщо да отива към карето при нормални обстоятелства...
              Tака си мислиш щото не свалял полуоска, като ти се наложи да свалиш вече няма така да мислиш Маслото го спира само маншона и лагер-семеринга към маншона, едно от двете като се издъни и всичко е на земята Греста за която споменаваш е в маншона от към главината за външното каре.
              Колеги благодаря ви за помоща бирата е от мен (’’)зглобих я пак по същия начин парво алуминиевата плочка към скоростната кутиятя си имаше един гумен пръстен той си беше здрав. Маншона сложих на мястото му със скобите .Много трудно ги сложих тея скоби е скасаха ми нервите(’:D’) долях масло в ск кутия 1 л беше останало вътре.Сега вече не тече.Маншона не беше стегнат добре към ск. кутия голямата му скоба нее държала добре.

              Коментар


                #8
                Значи пак някои маистор е за е***не аииии ама как ги обичам.........
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар

                Working...
                X