Здравейте, от 2 дни бравото започна да загрява над нормалното, днес стрелката стигна между втората и третата чертичка над средата и тогава включи перката... Не съм карала в задръствания, само нормално. Антифризът беше на минимум, развъртях капачката, както е загряла колата и не излезе почти никакъв въздух... Колкото като отворя резервоара. Допълних го до средата, пак продължи да загрява почти до знака с термометъра и тогава включва перката, когато включва, оборотите за секунда спадат. Това на какво може да се дължи? Пак ли ДВГ, или някой датчик?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото загрява.. от какво? -термостат
Collapse
X
-
Точно като премине тази чертичка включва перката и я връща в това положение. След ремонта на двигателя стрелката по- нагоре от средата не е ходила. На свободна като съм, на светофар примерно от това положение което е на снимката по-надолу не слиза... чак като покарам 1 км по-бързо малко пада... Парното включих на най- силното, няма голяма разлика, пак над средата стои...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:Перката може и да не включва, не се усеща никаква пречка на стрелката по пътя и нагоре... Къде са тези маркучи и как трябва да са? топли или? :DFiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
Маркуча в горния десен ъгъл на радиатора като го гледаш отпред, до акумулатора се пада.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Маркучите са топли всичките, ето клипче до къде загрява http://www.zazz.bg/play:78628dc2 в момента, в който включва перката се вижда как оборотите се променят. Вътре, отпред някъде зад копчетата на парното, или зад жабката, не мога да определя точно, се чува странен звук, още на контакт като дам и продължава да се чува още минута след като е запалена колата, като на бензиновата помпа, или като вода е звукът След като направих клипчето, угасих колата и развъртях капачката на водата, съвсем малко въздух излезе, но нивото се беше повишило със сантиметърFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
u_bo
запали я колата на мястокато позагрее малко, две черти от началотопоизфорсирай я (не зверски) , като дигне половин , черта над средата - гледай (при отворен капак) дали включва бавната скорост на вентилатора,ако до една и половина , две чертои не включи бавната , а само бързата - проблема е в реостата или във връзките към него.едит - като ти гледам клипа - мирише на водна помпа , та чак смърди
Коментар
-
като гледам клипа май и аз имам този проблем (С водната помпа ) въпроса ми е за да се смени водната помпа трябва ли да се откачи агренажа и всички боклуци около него и дали може примерно на помпата да се смени само витлото или както се качва(това което върти водата)1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Значи, имам го тоя "проблем" откакто съм я купил колата - 2005 май месец.Така съм я карал и никога не ми е създавала проблеми. Прави абсолютно същото като при теб. Разхода си беше нормален, вървеше много и т.н. Както казва u_bo, прегледай си реостата, нагаря една жичка там, обаче, гаранция ти давам, че няма да се оправи от това - поне при мене след отсраняването на този проблем, стрелкатапродължи да си стои 2 четрички над средата.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар