Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених тампони на двигателя и ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених тампони на двигателя и ...

    се видях в чудо, почна да тресе яко. Усещат се вибрации на празен ход и над 2500 rpm в цялото купе, пода, волана, скоростния лост. Скапана история, хората са казали if ain’t broken dont fix it ама кой да слуша? Отивам да ми сменят жилото на километража, щото беше почнало да вие и като я дигнаха на подемника майстора кво се загледа в тампоните на скоростната кутия - "тоя задния е скъсан, като си намериш нов мини да го сменим". А мотора беше толкова тих, никакви вибрации, обаче аз си викам как така ще карам със скъсан тампон и айде в магазина на Стамболийски, взимам тампона (38 лв.) и на другия ден пак в сервиза. След смяната обаче не мога си позная колата - с паленето почва да тресе и продължава и на топъл двигател. След това смених и останалите два тампона. Първоначално като че ли имаше ефект но след един-два дена вибрациите се върнаха. Сега ги има не само на празен ход, но и като мина 2500 оборота. Най-силни са на празен ход при студен двигател - като сложа ръка на волана имам чувството, че хващам Паркинсон Сега не знам какво да правя? Тия тампони, дето ги взех от Стамболийски си бяха в оригинални опаковки, с надписи на италиански, а и не бяха евтини - тия на скоростната кутия 38 и 43 лв, а другия от страни 16 лв.Има ли вероятност нещо да не са монтирани като хората или просто самите тампони са кофти? Или пък причината е в двигателя и по случайност се е проявила след смяна на тампоните?
    2.4 JTD

    #2
    Re: Смених тампони на двигателя и ...

    Ernom написа:
    се видях в чудо, почна да тресе яко. Усещат се вибрации на празен ход и над 2500 rpm в цялото купе, пода, волана, скоростния лост. Скапана история, хората са казали if ain’t broken dont fix it ама кой да слуша? Отивам да ми сменят жилото на километража, щото беше почнало да вие и като я дигнаха на подемника майстора кво се загледа в тампоните на скоростната кутия - "тоя задния е скъсан, като си намериш нов мини да го сменим". А мотора беше толкова тих, никакви вибрации, обаче аз си викам как така ще карам със скъсан тампон и айде в магазина на Стамболийски, взимам тампона (38 лв.) и на другия ден пак в сервиза. След смяната обаче не мога си позная колата - с паленето почва да тресе и продължава и на топъл двигател. След това смених и останалите два тампона. Първоначално като че ли имаше ефект но след един-два дена вибрациите се върнаха. Сега ги има не само на празен ход, но и като мина 2500 оборота. Най-силни са на празен ход при студен двигател - като сложа ръка на волана имам чувството, че хващам Паркинсон Сега не знам какво да правя? Тия тампони, дето ги взех от Стамболийски си бяха в оригинални опаковки, с надписи на италиански, а и не бяха евтини - тия на скоростната кутия 38 и 43 лв, а другия от страни 16 лв.Има ли вероятност нещо да не са монтирани като хората или просто самите тампони са кофти? Или пък причината е в двигателя и по случайност се е проявила след смяна на тампоните?
    Първо погледни да не са се скъсали отново може би , ако са скъсани пак да не са завити правилно болтовете и файдата е никаква!ако са завити самите болтове на сила може да се получи това и след като си подкарал колата на ново те да са се разместили и да е останал луфт !
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар

    Working...
    X