Здравейте Имам brava 1.6 и не ми загрява досстатъчно колата.Рреших да сменя термостат и ми предложиха марка EPS а 85 лева.Интересува ме добра ли е тази марка или да търся някоя друга и дали ще мога сам да си сменя термостата и има ли някъде описание на процедурата по смяна ?Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат на Брава 1.6
Collapse
X
-
Re: Термостат на Брава 1.6
celicata написа:Здравейте Имам brava 1.6 и не ми загрява досстатъчно колата.Рреших да сменя термостат и ми предложиха марка EPS а 85 лева.Интересува ме добра ли е тази марка или да търся някоя друга и дали ще мога сам да си сменя термостата и има ли някъде описание на процедурата по смяна ?Благодаря предварителноФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Колега,ако не искаш да побългаряваш можеш да си вземеш от Александър Ауто Behr за 76 лева.Поне на мен ми поискаха толкова преди няколко седмици в Бургас.Въпрос на личен избор е дали да се побългари или не.Между другото старият ми термостат може да се отвори (предвиден е да се отваря и не е капсолован),но не мисля,че може да се намери само вътрешноста.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Аз пък щи кажа Бер да не си взимаш или Вернет понеже не съм сигурен кои от двата беше големия боклук но помня че на ланчата за 1 година смених 2 такива докато накрая не купих ЕПС, на бравото от 2 год съм с ЕПС и не е мръднал така че взимаи тоя и не си праи експерименти щото и без тва не се сменя мноо лесно. ПО въпроса за смяната не е нищо сложно но си иска елементарни технически умения. Сваля се и компа на колата че пречи и е баси теснотията, но преди да го откачиш откачи акомулатора, след смяната на термостата и закачане на аку. палиш колата без газ и я оставяш да работи така 10 тина минути докато загрее а и пообучи компа след това гасиш и си готов. Има обаче една голяма пречка която може да ти скъса нервите, ако термостата ти до сега не е сменян предполагам е с оригиналните скоби а те са едни такива щипнати и пресовани, разката ми се фамилията докато ги изрежа всичките.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Има обаче една голяма пречка която може да ти скъса нервите, ако термостата ти до сега не е сменян предполагам е с оригиналните скоби а те са едни такива щипнати и пресовани, разката ми се фамилията докато ги изрежа всичките.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Не се режат ,а се откопчават за няма и 30 секунди на скоба.Току що изхвърлих една такава защото си демонтирах разширителното казанче за да го измия вътрешно.Ако ви е интересно как става ще направя и видео.С една тънка отвертка се повдига там където е защипано и скобата се освобождава.
Коментар
-
Ще видим тая работа след определено време като успея с видеото.Хайде теглете и гледайте.Когато скобата е на маркуча е още по лесно защото не се движи и имате опора.Гадна скобаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
МИ и те като мен ако се мъчат да дръпнат от тоя саит видеото за това мълчат сигурно, отрепи ме гледам кат магаре и не разбирам от де се сваля или гледа или там квото и да е бати саита. А по въпроса за скобите Сашо каза с клещи резачки, ти с отверка е аз с двете неща си помагах, и пак си е зор особено на тва завряно място, не си ли е скобичка с винт да си я хванеш с гедорито и да я развииеш за нула време......Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
-
Лесно изглежда на клипчето, но както е на маркуча доста се ’опъват’. Едната я извадих без да я режа и помня че няква пластинка изкарах с клещите от нея преди да падне, дето на клипчето я няма. Доста мъка си беше с нея и останалите направо с ножица за ламарина за секунди ги свалях. Те и без това са си еднократна употреба и за 2лв. вземах всички нужни от магазина.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар