Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат на Брава 1.6

    Здравейте Имам brava 1.6 и не ми загрява досстатъчно колата.Рреших да сменя термостат и ми предложиха марка EPS а 85 лева.Интересува ме добра ли е тази марка или да търся някоя друга и дали ще мога сам да си сменя термостата и има ли някъде описание на процедурата по смяна ?Благодаря предварително

    #2
    Re: Термостат на Брава 1.6

    celicata написа:
    Здравейте Имам brava 1.6 и не ми загрява досстатъчно колата.Рреших да сменя термостат и ми предложиха марка EPS а 85 лева.Интересува ме добра ли е тази марка или да търся някоя друга и дали ще мога сам да си сменя термостата и има ли някъде описание на процедурата по смяна ?Благодаря предварително
    Колега , как ти се струва решаване на твоя проблем за скромните 10-12лв. Аз съм с термостат от Рено 5 , изобретателен колега от форума е пуснал тема илюстрована със снимки . Аз съм със същия двигател и термостат монтиран по показания начин , ето я и темата http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Ето как стои стрелката за температурата сега :D
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Колега,ако не искаш да побългаряваш можеш да си вземеш от Александър Ауто Behr за 76 лева.Поне на мен ми поискаха толкова преди няколко седмици в Бургас.Въпрос на личен избор е дали да се побългари или не.Между другото старият ми термостат може да се отвори (предвиден е да се отваря и не е капсолован),но не мисля,че може да се намери само вътрешноста.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Аз пък щи кажа Бер да не си взимаш или Вернет понеже не съм сигурен кои от двата беше големия боклук но помня че на ланчата за 1 година смених 2 такива докато накрая не купих ЕПС, на бравото от 2 год съм с ЕПС и не е мръднал така че взимаи тоя и не си праи експерименти щото и без тва не се сменя мноо лесно. ПО въпроса за смяната не е нищо сложно но си иска елементарни технически умения. Сваля се и компа на колата че пречи и е баси теснотията, но преди да го откачиш откачи акомулатора, след смяната на термостата и закачане на аку. палиш колата без газ и я оставяш да работи така 10 тина минути докато загрее а и пообучи компа след това гасиш и си готов. Има обаче една голяма пречка която може да ти скъса нервите, ако термостата ти до сега не е сменян предполагам е с оригиналните скоби а те са едни такива щипнати и пресовани, разката ми се фамилията докато ги изрежа всичките.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            с резачките става веднагически
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Slavi_Lancia написа:
              Има обаче една голяма пречка която може да ти скъса нервите, ако термостата ти до сега не е сменян предполагам е с оригиналните скоби а те са едни такива щипнати и пресовани, разката ми се фамилията докато ги изрежа всичките.
              Не се режат ,а се откопчават за няма и 30 секунди на скоба.Току що изхвърлих една такава защото си демонтирах разширителното казанче за да го измия вътрешно.Ако ви е интересно как става ще направя и видео.С една тънка отвертка се повдига там където е защипано и скобата се освобождава.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                давай видеото
                Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Не се режат ,а се откопчават за няма и 30 секунди на скоба.Току що изхвърлих една такава защото си демонтирах разширителното казанче за да го измия вътрешно.Ако ви е интересно как става ще направя и видео.С една тънка отвертка се повдига там където е защипано и скобата се освобождава.
                  Това на скобите на дебелите маркучи на термостата ли? Не го вярвам, давай видеото. От двете страни са захванати зверски и могат да ти изкарат ангелите ако нямаш подходяща ножица - разпъваш и режеш, другото е мъка.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Ще видим тая работа след определено време като успея с видеото.Хайде теглете и гледайте.Когато скобата е на маркуча е още по лесно защото не се движи и имате опора.Гадна скоба
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Успяхте ли да го изгледате клипчето?Защо замлъкнахте така?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        МИ и те като мен ако се мъчат да дръпнат от тоя саит видеото за това мълчат сигурно, отрепи ме гледам кат магаре и не разбирам от де се сваля или гледа или там квото и да е бати саита. А по въпроса за скобите Сашо каза с клещи резачки, ти с отверка е аз с двете неща си помагах, и пак си е зор особено на тва завряно място, не си ли е скобичка с винт да си я хванеш с гедорито и да я развииеш за нула време......
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Сега го качвам на http://megaupload.com/ от там ще се справите ли?Изтегли 1Изтегли 2
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            чувал ли си заhttp://tranz.it/ОПИТАЙ моля те

                            Коментар


                              #15
                              Лесно изглежда на клипчето, но както е на маркуча доста се ’опъват’. Едната я извадих без да я режа и помня че няква пластинка изкарах с клещите от нея преди да падне, дето на клипчето я няма. Доста мъка си беше с нея и останалите направо с ножица за ламарина за секунди ги свалях. Те и без това са си еднократна употреба и за 2лв. вземах всички нужни от магазина.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X