Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хидравликата на два автомобила - усеща се по различен начин.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хидравликата на два автомобила - усеща се по различен начин.

    Здравейте колеги,Искам само да споделя с вас едни мои впечатления и ако не ви мързи да драснете някой ред да видя и вашите мнения.Значи карам напоследък две коли - една Брава и една Кордоба, но ми прави впечатление, че хидравликата при кордобата е мнооого, ама наистина много по "лека" в смисъл волана дет се казва го "въртиш с един пръст" на място, докато хидравликата при бравата далеч не е така - волана се върти с по-големи усилия, отколкото при сеата. И при двете коли гумите са ОК, в смисъл и по размер и по напомпване са си в норма.Та мисълта ми е вашите впечатления какви са - правите ли разлика между хидравликите при различните автомобили? Що така при едните се върти по-лесно волана, при други - по-трудно?
    Brava 1.2, 16V, 2000
    Ex: Golf 2, 1.3

    #2
    Еми зависи и от конкретното състояние! Виж хидравличната течност на Бравата, трябва да е рубинено червена (има и тъмно зелена)! Аз като карах едно Grande Punto в Италия, тоя City режим директно го изключих, щото не усещах колата! :D И даже без него, след това като си седнах на типото и все едно карах бетоновоз!! :D Сега след известно време и типото ми се струва леко! :D
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Коелгата Executer е прав виж в какво състояние е течността . Моята Брава ПУ ПУ много лесно се върти волана .. нз
      "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
      "What do you do to help save the world?"

      Коментар


        #4
        Сеата да няма и електроусилвател?
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар


          #5
          Аз имам Брава, сестра ми Кордоба. Значи на Кордобата хидравликата е много ама много по-тежка от на Бравата. На Хайлукса дето го кара баща ми е съвсеееем малко по-лека от на Бравата, а той е на 20000 км. Но точно на Кордобата ми е направило впечатление, че доста по-трудно се върти волана.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #6
            На дедрата комби волана се върти по-трудно отколкото на бравата! нямам обяснение, УЖ си е в ред.

            Коментар


              #7
              И аз карам две коли, Браво и Октавия. Бравото си е с хидравлика, а Октавията с електроусилвател, видима разлика в прилаганото услилие не се забелязва, поне според мен.
              Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
              Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

              Коментар


                #8
                аз от колите които съм карал хидравликата на фиата е супер. на по нови опели 2001 вектра, 2003 астра, рена 99-00 определно на бравата е по силно сервото. за по старите коли не говориме, по зле са. на предната ми работа колите бяха нови тойоти и там на място беше по добро сервото но в движение достасе втърдяваше абе като цяло на бравата е екстра хидравликата
                Brava 103HP
                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                Коментар


                  #9
                  първо, да ти е супер лек волана не е съвем предимство. става дума при високи скорости, че не е приятно. на моето браво хидравликата е мнного лека, не съм карал кола с по-лека хидравлика от тази и честно казано малко ме дразни, не се усеща добре колата при високи скорости
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    първо, да ти е супер лек волана не е съвем предимство. става дума при високи скорости, че не е приятно. на моето браво хидравликата е мнного лека, не съм карал кола с по-лека хидравлика от тази и честно казано малко ме дразни, не се усеща добре колата при високи скорости
                    Да да точно това и аз си мислих като утивах към морето .Имам и няккакъв много малък "луфт" по-високичка скорост ..
                    "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
                    "What do you do to help save the world?"

                    Коментар


                      #11
                      Re: Хидравликата на два автомобила - усеща се по различен на

                      pazdir написа:
                      Здравейте колеги,Искам само да споделя с вас едни мои впечатления и ако не ви мързи да драснете някой ред да видя и вашите мнения.Значи карам напоследък две коли - една Брава и една Кордоба, но ми прави впечатление, че хидравликата при кордобата е мнооого, ама наистина много по "лека" в смисъл волана дет се казва го "въртиш с един пръст" на място, докато хидравликата при бравата далеч не е така - волана се върти с по-големи усилия, отколкото при сеата. И при двете коли гумите са ОК, в смисъл и по размер и по напомпване са си в норма.Та мисълта ми е вашите впечатления какви са - правите ли разлика между хидравликите при различните автомобили? Що така при едните се върти по-лесно волана, при други - по-трудно?
                      На пълно противоположно мнение съм по въпроса :D Когато купих Мареа-та веднага двама приятели които управляват Голфове 3-ка и 4-ка искаха да я покарат зада видят какво е да управляваш Фиат Коментарите бяха следните много лек волан спрямо на Голф и много добри спирачки леко натискаш и ще излезеш през прозореца , това са дословно думите им. Като се има в предвид че Сеат са от ВАГ груп сигурно и те използват стандартно хидравлика на ФВ. За по новите модели може да имат ел.усилвател. Колега направи сравнение с друга Брава и ще видиш че явно имаш някакъв проблем зада е по тежка хидравликата. Това даже са го водили като недостатък при Браво , Брава и Мареа много лек волан които води до неприатно усещане за нестабилност при висока скорост.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, първо благодаря на всички за мненията - гледам, че темата предизвиква сериозен интерес у доста хора тук във форума, което е супер.На моята Брава сервото си е отличен 6, и мен ме дразни това дето в движение волана е лек като перо, но с това се свиква, не е болка за умиране. Ако сте чели внимателно моя пост, там пише че разликата е очевидна когато и двете коли са на място, спрели са. Но най-вероятно сеата има ел.усилвател и от там се получава тази разлика... не знам със сигурност, щото не е лично моя колата. Нещо повече, при висока скорост волана на сеата като че ли стои по-твърд от волана на бравата, което също си е плюс. Не искам да ме разбирате погрешно, в никакъв случай не съм някакъв привърженик на VAG-автомобилите, напротив, а и все пак кордобата е цели 4 години по-нова от бравата и най-вероятно има тази екстра... електроусилвател.
                        Brava 1.2, 16V, 2000
                        Ex: Golf 2, 1.3

                        Коментар


                          #13
                          Преди да купя мареата, бях решил, че ще купувам ланча дедра. Няколко ланчии пробвах, воланите им бяха видимо по-"тежки" от този на предишния ми фиат палио, както и от волана на мареата. Даже помня, че се консултирах с някой тогава дали е нормално ланчата да има толкова тежък волан. Колкото до течността, на палиото я сменях. И то не заради тeжък волан, а защото обичам да човъркам колите ей така безпричинно. Старата течност имаше отвратителен вид на мътна боза. Новата си беше нова - знаем какво се слага на хидравликата. Даже направих промивка, пак източих, сипах още нова течност и след това вече реших, че процесът е завършен. Никаква разлика в тежестта на волана преди и след смяна на течността, а той по принцип си беше суперлек.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            при мен пък на бравата хидравликата се усеща само или като е студена или като е над 1500об...иначе си чупиш ръцете волана е твърд все едно не самосвал ами незнам какво караш...типото е еднакво винаги сравнително лесно се върти дори бих казал много лесно...други коли които съм карал...имаше един опел комбо на 8000км на старата ми работа неговия волан се въртеше със един пръст супер лесно, отделно едно пунто бях карал неговия волан също беше адски мек то направо дразни. До момента останах най-доволен от хидравликата на Опел Зафира точно премерено усилие без да е прекалено лек без да трябва да прилагаш излишно сила идеалната хидравлика.
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Градски, имаш явно проблем с хидравликата на волана - моята си е ок и на ниски и на високи обороти и в движение и на място. Вземи си я прегледай.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X