офффффффффф с тези обороти. това е много слаба част на цялата гама фиати, но защо го правят това да е толкова чупливо. колега selinger, аз имах същия проблем и ми излезе от TPS-a, но това да знаеш че на елкон не излиза /не показва грешки/.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Огромен проблем с оборотите на Браво 1.6 - ОТЧАЯН
Collapse
X
-
Здравейте колеги,Понеже и при мен понякога играят оборотите на празен ход изчетох темата с голямо любопитство. Не разбрах обаче как се почиства тоя скапан стъпков мотор. Преди време един майстор го сваля и го пръска с вд 40 но нищо повече. От написаното останах с впечатление че след като се свали мотора може да се разглоби на съставните си части и да се почисти. Така ли е или аз не съм разбрал?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Здравейте Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Изчетох всичко което намерих за въпросното стъпково моторче (това което е набито в клапата) и не разбрах: МОЖЕ ЛИ ДА СЕ СВАЛИ ИЛИ НЕ? В една тима имаше изказване, че може, а тук казате че не може да се свали Би трябвало да може щом се передлага като резервна част!!!Интересува ме тъй като когато пусна климатик, оборотите падат и имам чувството, че всичко що е тапицерия ще се разпадне. Да не казвам ако включа и фаровете какво става. Явно въпросното моторче не успява да компенсира... Искам да го сменя, но не знам сваля ли се или не???П.С.: Някой сменял ли го е, имате ли информация по въпроса. Благодаря предварително
Коментар
-
Като казваме че не се сваля имаме предвид че неможеш да го свалиш почистиш и пак сложиш, е разбирасе невъзможни неща няма и ако на мен се случи ще го сборя Щом ще го сменяш и на дроб сърма да направиш старото ко ти пука, после набиваш новото и готово. Но при всички случаи не е като моторите с метални колектори да си го сваляш когато си искаш.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Като казваме че не се сваля имаме предвид че неможеш да го свалиш почистиш и пак сложиш, е разбирасе невъзможни неща няма и ако на мен се случи ще го сборя Щом ще го сменяш и на дроб сърма да направиш старото ко ти пука, после набиваш новото и готово. Но при всички случаи не е като моторите с метални колектори да си го сваляш когато си искаш.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Махай пропан-бутан (на*б*н) защото след време и клапанчетата ще поизгорят, а ремонта на главата бил голем, скъп. И само се тормозите с тия подвижни бомби.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
да бе те на хората все им изгарят клапаните дето са на газ, и през ден глави правят. Караи си на бензин и не се занимаваи с газовата секта. Тук никои не е искал мнение да си сложи ли газ или не. Ти като си чорбаджия и се чудиш кво да си правиш парите бензин бол.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар