Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разкази в картинки : Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разкази в картинки : Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V

    Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V на капак на клапаниизводи:- не ползвайте гарнитури Ajusa - гумата е твърда и уплътнява МНОГО ЗЛЕ- не вярвайте на ’консултантите’ в магазините за авточасти - бяха ми дали гарнитура за 5 цилиндрова кола.-ВНИМАВАЙТЕ при завиването на болтовете държащи бобините - много лесно тръгват накриво и повличат резбата- при покупка на гарнитура ’стиснете я’ и проверете че гумата е мека, а не твърда като пластмасаедит:- когато гарнитурата е качествена - НЯМА нужда от слагане на силикон за доуплътняване Маха се капака на бобините и свещите - за да се махне трябва да се развие и капачката на маслотоРазкачат се бобините - става трудно и се внимава да не се счупи някоя пластмаса. махат се кабелите настрани - това включва и кабела за климатика.махат се бобините. Чак тогава се демонтира капака на клапаните.Слага му е новата гарнитура и новите ’О’ пръстени за свещите и се монтира в обратен ред.
    Прикачени файлове

    #2
    Колега имам един въпрос.С какво масло караш и на колко го сменяш
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Atanas71 написа:
      Колега имам един въпрос.С какво масло караш и на колко го сменяш
      Селения Туринг 5/50 на 6000Преди това Селения 20к - 10 000 км - при смяната промивка с промивно масло Приста и добавка за промиване ВалволинПреди товаСеления голд - 8000 кмгадните отлагания са от макаронаджията - наследство

      Коментар


        #4
        u_bo написа:
        Atanas71 написа:
        Колега имам един въпрос.С какво масло караш и на колко го сменяш
        Селения Туринг 5/50 на 6000Преди това Селения 20к - 10 000 км - при смяната промивка с промивно масло ПристаСеления голд - 8000 кмгадните отлагания са от макаронаджията - наследство
        Гадни смоли са това вредител голям Аз съм малко маняк на тема двигатели и колкото и налудничаво да звучи утре ще проверя при мен как стоят нещата.Ако е същото сега ми предстои смяна ще налея този път Шел Хеликс 10 В 40 едно от най-добрите масла по показател отмиващи качества . Изпитал съм го многократно 5 смени на предишната ми кола двигателя беше чист , без такива осмолявания
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          5 смени са много

          Коментар


            #6
            u_bo написа:
            5 смени са много
            50 хил.км , нормално все пак това е много добро масло.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Надявам се, че си прочел тази тема и си почистил много добре повърхностите и си цвръкнал малко хемретик на ключовите места. :D
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #8
                Pecho написа:
                Надявам се, че си прочел тази тема и си почистил много добре повърхностите и си цвръкнал малко хемретик на ключовите места. :D
                я кажи откъде взе този упл. на Локтайт, или да взимам виктор-а?иначе за почистването се подразбира

                Коментар


                  #9
                  В моята дизеларка не прилича на марсианска повърхност, като тук... също имаше отлагания, но не толкова много а и си бяха чернички, както искаш от дизеляк! :D Между другото, който, каквото иска да ми говори... предубеден съм към италианските масла... Иначе, колега дано, както споменава Pecho си сложил силикон на късите страни на гарнитурата.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    spark написа:
                    Купи си VIKTOR REINZ - REINZOSIL от Ауто Плюс на бул. Мария Луиза. Това е нещо между силикон и лепило. Издържа над 300 градуса, а цената е около 10лв за тубичка.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Хубава тема Съвет - много внимавайте със стягането на болтовете на капака. По възможност да се използва динамометрия. Доста често срещан проблем е скъсването на едното ухо на капака. Вижда се на снимката.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        за прав капак ви препоръчвам да ползвате коркова гарнитура. първо няма нужда от силно стягане, второ уплътнява добре. ако обаче е много крив капака няма начин с коркова, щото е тъничка.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          за прав капак ви препоръчвам да ползвате коркова гарнитура. първо няма нужда от силно стягане, второ уплътнява добре. ако обаче е много крив капака няма начин с коркова, щото е тъничка.
                          За този мотор не съм виждал коркова
                          Fiat Stilo 1.8 16V

                          Коментар


                            #14
                            Stoyan_68 написа:
                            pakumba написа:
                            за прав капак ви препоръчвам да ползвате коркова гарнитура. първо няма нужда от силно стягане, второ уплътнява добре. ако обаче е много крив капака няма начин с коркова, щото е тъничка.
                            За този мотор не съм виждал коркова
                            нямам представа, говореш по принцип за корковите, че са значително по-добри
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              u_bo написа:
                              ...я кажи откъде взе този упл. на Локтайт, или да взимам виктор-а?...
                              Ами преди време беше, не съм съвсем сигурен... Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 Ама май беше от Mr. Bricolage. Но мисля, че всеки предвиден да работи при такива температури ще свърши работа (в смисъл, че на тези места няма движение или високо налягане).
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар

                              Working...
                              X