Благодаря за съвете,през какво ли не минах след забравяне смяна на ангренажа,след две първите две гарнитури които ми сложиха от сервиза + връщането за добавяне на силикон,реших да закупя сам скъпа гарнитура и да сменя сервиза,предложиха ми разбира се аджуса,пак сълзи + силикон и пак.Сега ще отида намясто да разгледам какви гарнитури мога да закупя.Бях прочел някъде че друг колега и той проблем с Аджуса сложил коркова и евтина гумена и станало.Само че от къде ще намеря коркова незнам,някой ако може да помогне?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкази в картинки : Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V
Collapse
X
-
След обикалянето на няколко сервиза реших да си сменя гарнитурата сам,махнах гадната аджуса,и следите от силикона бяха доста.След внимателно 30мин. почистване с ацетон и нещо пластмасово да не драскаш алуминия,отворих новата гарнитура ЕАРЛИНГ,наистина е малко по мека.Видях че от долната страна има каналче където всеки пълни със силикон.Мисля че това каналче е за херматизация след последователно стягане накрая се чу звук от излизащия въздух от каналчето.Следователно се е вакумирало което е мн.мн.по надежно от силикона.Също сложих и федер шайби,защото забелязах че е имало нещо като гумирана шайба.С федер шайбите се застраховам от развиване на болтовете.Така мога да кажа след 2 годишен тормоз вече съм широко усмихнат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар