Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

История с висока температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    История с висока температура

    температурата от извесно време ми играеше от 90 до 100 на типото, радиатора се оказа запушен, половината топъл, долната 1/3 студен и се наложи да го сменя, но проблема остана с температурата.тогава смених термостата, пак същата работа, смених и датчика на перкатапак там, даже на баири вдига чат-пат 110 градуса.тогава свалих термостата да го разгледам как е направен.термостата е Вернет от Евро 07, оказа се че на шапката, която запушва отвора има едно гумено уплътнение, а самия отвор е на конус .взех си стария термостат, махнах гуменото уплътнение под него се оказа, че има едни малки дупчици на шапката с мощен поялник ги запуших и после смених само елемента в тялото на новия.ами температурата, вече не се вдига повече от 90 градуса, загуби се ефекта да ми се вдигне температурата на 100 и тогава рязко да се върне на 90 .бях чел колеги да се оплакват, че температурата първо им става висока и после се нормализира, при мен проблема се оказа в термостата, два по точно от Евро 07 - Вернет за типо 1.4 купувани в различни години.стария не го правеше в началото това, после почна да го прави новия, като го смених го правеше от началото.ами това е, бах мааму и ментетата......
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан
Working...
X