Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Превключвател за въздушния поток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Превключвател за въздушния поток

    Здравейте колеги. В Бравото имам един много малък и много дразнещ проблем Превключвателя (червения на снимката) при смяна на някои от положенията задържа и прещраква доста неприятно. Някой има ли идеи как се разколачва това, че направо ми лази по нервите, но все пак не искам да правя волни изпълнения и да свалям цялото табло или двигател
    Прикачени файлове

    #2
    Сваляш конзолата отпред, и вече отзад се държи на 4 винта, трява да се откачат жилата и се вади много трудно.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      зависи от кое е- ако е от жилата голям зор. ако е от самото копче по добре. мисля е второто. то си има едни "вдлъбнатинки" под копчето, така че да прещтрака като е в някое от положенията. може би това ти прави проблем. сваля се ей тва барче отпред и тогава имаш достъп до ключа и тези простотии- аз моето съм го смазвал, то по принцип си има грес малко. дано е тва, а не жилото
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Жилото при мен е едно единствено! Въпросното прищракване не идва от механизма на врътката, а от система зъбчатки монтирана на корпуса на парното. Този проблем е често срещан. За отсраняването му обаче се налага много сериозно разглобяване, налага се да се разглобят механизмите управляваши клапите, само със смазване не става, казвам го от личен опит.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?

          Коментар


            #6
            profit написа:
            Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?
            Добре де... проблемът само в прещракването ли е? Ако е само това, недей толкова да му се впрягаш. Казах ти, че много трудно се стига до клапите, а в сервиз за да ти отделят два-три часа за тази процедура се сети с, колко лева ще те одрусат и пак няма гаранция, че ще ти отстранят проблема трайно.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              profit написа:
              Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?
              Добре де... проблемът само в прещракването ли е? Ако е само това, недей толкова да му се впрягаш. Казах ти, че много трудно се стига до клапите, а в сервиз за да ти отделят два-три часа за тази процедура се сети с, колко лева ще те одрусат и пак няма гаранция, че ще ти отстранят проблема трайно.
              Само в това е колега. В Ауто Италия искат 400лв. само за работата по сваляне на цялото табло Yellow_Flash_Colorz_PDT_30

              Коментар

              Working...
              X